English version 
Rosenborg Web
SESONGEN 2026
 NYHETER
 KAMPER
 SPILLERE
KLUBBEN
 HISTORIE
 KLUBBFAKTA
 MERITTER
 REKORDER
 STATISTIKK
 LERKENDAL STADION
EKSKLUSIVT
 LESESTOFF
 I GAMLE DAGER
 LEGENDER
 BILDESPESIAL
MENINGER
 DEBATTFORUM
 KOMMENTAR
 DIN MENING
RBKweb
 OM RBKweb
 ANNONSEINFORMASJON
 RSS-KANAL
 ARKIV
 TA KONTAKT
Debattforum

Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene.
Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.

FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   StatistikkStatistikk   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 
Fredrikstad - Rosenborg
Goto page Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6  Next

Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Zorac
Forumsjef

PostPosted: 05.11.2006 19:30    Post subject: Reply with quote

FÃ¥ Solli av banen! Helt elendig!

FFK hadde akkurat en kjempesjangse med stolpeskudd, alt fordi Solli bomma på en 5-meters innsidepasning upressa midt på FFKs banehalvdel.

Sett inn hvem som helst i stedet!
ballaballaballa
Veteran

PostPosted: 05.11.2006 19:40    Post subject: Reply with quote

Da kan du vel be om å ta ut Tettey også da siden han gav bort ballen på egen 16m?
Back to top
View user's profile Send private message
Harald
Forumsjef

PostPosted: 05.11.2006 19:42    Post subject: Reply with quote

Here we go again...

Medlem nr. 2477
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website
ballaballaballa
Veteran

PostPosted: 05.11.2006 19:43    Post subject: Reply with quote

Jada det er så forferdelig av meg atte. Nå må vi få ut Strand også her.

Kanskje du kan forklare hvorfor Solli skal byttes ut pga ei feilpassning og ikke Tettey og Strand da Harald?

Last edited by ballaballaballa on 05.11.2006 19:47; edited 1 time in total
Back to top
Harald
Forumsjef

PostPosted: 05.11.2006 19:47    Post subject: Reply with quote

Godt at der stadig er en som liker DJ Solli, han for brug for lidt støtte med det miserable spil han ligger for dagen.

Medlem nr. 2477
Back to top
Torbjørn
Veteran

PostPosted: 05.11.2006 19:47    Post subject: Reply with quote

Brenne dominerer..
batigol
Veteran

PostPosted: 05.11.2006 19:48    Post subject: Reply with quote

Jeg vil se Sappara sentralt på midten og inn med PCS
ballaballaballa
Veteran

PostPosted: 05.11.2006 19:49    Post subject: Reply with quote

Det er ikke snakk om å like Solli, det er snakk om å faktisk ha ett nøytralt syn på ting. Hvorfor skal Solli dømmes hardere for ei feilpassning enn det Tettey skal? Spesiellt når Tetteys passning i utgangspunktet var farligere?
Back to top
Harald
Forumsjef

PostPosted: 05.11.2006 19:49    Post subject: Reply with quote

Yup, Brenne har været kampens bedste indtil videre.

Ellers er det skuffende spil fra vores side, håber vi bliver bedre i andre omgang. Måske er det hansa guldpilsnerne som har sat nogle spor. Men jeg er egentlig ligeglad med hvordan vi fremtræder i dag, vi er stadig seriemestre.

Medlem nr. 2477
Back to top
Brady
Veteran

PostPosted: 05.11.2006 19:50    Post subject: Reply with quote

Dårlig førsteomgang av RBK, der forsvaret er utrygt og spesielt høyresiden med Braaten og Sapara slurver i det defensive arbeidet. Brenne får ta for seg, og Sapara er dessverre for dårlig defensivt til å stanse ham.

Best på RBK syns jeg Øyvind Storflor har vært. Har gjort det meste riktig, og hatt to fantastiske pasninger som det burde blitt mål på. Tettey syns jeg har blitt bedre utover i omgangen i den nye rollen sin, etter å ha virket litt nølende de første minuttene.

Klar for å bli byttet ut: Daniel Braaten. Har han i det hele tatt lyktes med noe?
Back to top
Zorac
Forumsjef

PostPosted: 05.11.2006 19:51    Post subject: Reply with quote

Synes faktisk Tettey har gjort en grei jobb. Han har hatt et par smarte pasninger også, synes jeg. Jeg har i hvertfall ikke lagt merke til at han har pekt seg ut negativt.

Solli gjør som vanlig en slett jobb. Han har vel hatt et positivt offensivt engasjement det jeg har sett, og han har skylda for minst to FFK-kontringer.

Braaten har vært mye i spillet hittil, men som vanlig har han vært uheldig med touch/tryn før avslutningen. Sapara som alltid god.

EDIT:
Glemte Hirschfeld i farta. VÃ¥r beste hittil.

Last edited by Zorac on 05.11.2006 19:51; edited 1 time in total
Back to top
ballaballaballa
Veteran

PostPosted: 05.11.2006 19:51    Post subject: Reply with quote

Tja, personlig vil jeg påstå at LH er BB sålangt, mange klasseredninger, uten tvil om ikke en matchvinner enda, så er han en omgangsvinner.
Back to top
Brady
Veteran

PostPosted: 05.11.2006 19:52    Post subject: Reply with quote

Glemte Hirschfeld. Han har selvfølgelig vært den beste RBK'eren så langt med noen veldig bra redninger.
Back to top
Harald
Forumsjef

PostPosted: 05.11.2006 19:52    Post subject: Reply with quote

ballaballaballa wrote:
Det er ikke snakk om å like Solli, det er snakk om å faktisk ha ett nøytralt syn på ting. Hvorfor skal Solli dømmes hardere for ei feilpassning enn det Tettey skal? Spesiellt når Tetteys passning i utgangspunktet var farligere?

I følge din tankegang så er det jo Sollis skyld at Brenne næsten scorer da forsvaret er i ubalance efter hans fejlpasning.
Det argument brugte du i hvertfald mod Tettey tidligere.
At du ikke kan se at der er en forskel på Tettey, som er i sin første sæson, og Solli, som er i sin tredje, er hovedrystende.

Medlem nr. 2477
Back to top
longns
Veteran

PostPosted: 05.11.2006 19:56    Post subject: Reply with quote

Harald wrote:

At du ikke kan se at der er en forskel på Tettey, som er i sin første sæson, og Solli, som er i sin tredje, er hovedrystende.

Hva faen har det med saken å gjøre? Du kan ikke klage på Solli for en feilpassning og forsvare Tettey for det samme uansett om Solli har vært her i tre år og Tettey i et....
Back to top
ballaballaballa
Veteran

PostPosted: 05.11.2006 19:57    Post subject: Reply with quote

Quote:
I følge din tankegang så er det jo Sollis skyld at Brenne næsten scorer da forsvaret er i ubalance efter hans fejlpasning.
Det argument brugte du i hvertfald mod Tettey tidligere.

Når skal du slutte å ta allt så ekstremt hardt anngående Tettey da Harald? Jeg kommer med en liten komentar om at Solli ikke er den eneste som har slått farlige feilpassninger idag, og du tenner som vanlig på alle plugger.

Og med tanke på at RBK nettop har brutt ett angrep og kjører laget ut så er laget like mye i ubalanse på Tetteys feilpassning.
Back to top
Harald
Forumsjef

PostPosted: 05.11.2006 19:59    Post subject: Reply with quote

joko- wrote:
Hva faen har det med saken å gjøre? Du kan ikke klage på Solli for en feilpassning og forsvare Tettey for det samme uansett om Solli har vært her i tre år og Tettey i et....

Jeg forsvarer ikke tetteys fejlpasning. Og vist faen er der forskel på at have nogle fejl i sin første sæson og stadig at have problemer med at slå pasninger i sin tredje sæson.

Medlem nr. 2477

Last edited by Harald on 05.11.2006 20:00; edited 1 time in total
Back to top
Torbjørn
Veteran

PostPosted: 05.11.2006 19:59    Post subject: Reply with quote

Dette hører delvis hjemme under Nye spillere, men Brenne har tatt et nytt steg i høst. Forumets faste gjengangere vet at jeg tidligere har uttrykt min begeistring for denne spilleren. Min påstand er at Simen Brenne nå er en av landets aller beste midtbanespillere, som burde være høyaktuell for landslagsdeltagelse. Dersom han hadde spilt i en litt bedre klubb enn Fredrikstad hadde han nok blitt tatt ut. Tidligere har jeg også sagt at det ikke har vært riktig timing å hente han til oss, men nå begynner han å bli så god at det uansett vil være riktig. FFK spiller Eggensk 4-3-3 som oss, og han viser at han mestrer en indreløperrolle til det fulle.

Sapara, Skjelbred, Tettey, Brenne kan være en bra fremtidig midtbanedekning. Strand og Riseth begynner å bli gamle. Solli er ikke god nok. Berg har gitt seg.
Harald
Forumsjef

PostPosted: 05.11.2006 20:01    Post subject: Reply with quote

ballaballaballa wrote:
Når skal du slutte å ta allt så ekstremt hardt anngående Tettey da Harald? Jeg kommer med en liten komentar om at Solli ikke er den eneste som har slått farlige feilpassninger idag, og du tenner som vanlig på alle plugger.

Haha, tænder på alle plugger? Så vidt jeg kan se så er du DU som tænder på alle plugger efter Zorac kritiserede Solli. Snak om at kaste sten i et glashus.

Medlem nr. 2477
Back to top
ballaballaballa
Veteran

PostPosted: 05.11.2006 20:04    Post subject: Reply with quote

Harald wrote:
Jeg forsvarer ikke tetteys fejlpasning. Og vist faen er der forskel på at have nogle fejl i sin første sæson og stadig at have problemer med at slå pasninger i sin tredje sæson.

Du forsvarer jo Tettey når du påstår det er forskjell, og at laget var i ubalanse ved Sollis passning og ikke Tetteys, og når du mener at han skal dømmes mildere enn Solli, så nå får du gi deg her.

Og nei det er ikke forskjell på om det er 1. og 3. sesong hva feilpassninger anngår. Isåfall, hva mener du da om Strand som har 5 ganger så mange sesonger som det Solli har?

Feilpassninger har ikke noe med rutine å gjøre, det har med konsentrasjon og ferdigheter å gjøre.
Back to top
ballaballaballa
Veteran

PostPosted: 05.11.2006 20:05    Post subject: Reply with quote

Harald wrote:
Haha, tænder på alle plugger? Så vidt jeg kan se så er du DU som tænder på alle plugger efter Zorac kritiserede Solli. Snak om at kaste sten i et glashus.

Eneste jeg gjør er å påpeke en annen feilpassning.
Back to top
Harald
Forumsjef

PostPosted: 05.11.2006 20:08    Post subject: Reply with quote

ballaballaballa wrote:

Du forsvarer jo Tettey når du påstår det er forskjell, og at laget var i ubalanse ved Sollis passning og ikke Tetteys, og når du mener at han skal dømmes mildere enn Solli, så nå får du gi deg her.

Og nei det er ikke forskjell på om det er 1. og 3. sesong hva feilpassninger anngår. Isåfall, hva mener du da om Strand som har 5 ganger så mange sesonger som det Solli har?

Feilpassninger har ikke noe med rutine å gjøre, det har med konsentrasjon og ferdigheter å gjøre.

Jeg siger ikke forsvaret er i ubalance i noen af sitationerne, det er bare min måde at være morsom på. I en tidligere kamp klandrede du Tettey for et mål pga. en fejlpasning fra hans side som satte forsvaret i ubalance. Så gælder det samme vel for Solli her?
jeg gider ikke engang komentere din sammenligning af Solli og Strand, den er simpelthen for latterlig.
Jeg skriver ikke noget om pasninger, jeg skriver fejl. Solli har stadig junior fejl i sin tredje sæson og har vist nul tegn på forbedringer.

Medlem nr. 2477
Back to top
Harald
Forumsjef

PostPosted: 05.11.2006 20:10    Post subject: Reply with quote

ballaballaballa wrote:
Eneste jeg gjør er å påpeke en annen feilpassning.

Det eneste jeg gør, er at kommentere din evige glorificering af Solli og kritik af Tettey.

Medlem nr. 2477
Back to top
ballaballaballa
Veteran

PostPosted: 05.11.2006 20:15    Post subject: Reply with quote

Passningsfeil er da vitterlig også feil. Og hva så om jeg klandret Tettey for ett mål pga en passningsfeil tidligere? Det har da ingenting med saken å gjøre. Eneste jeg har ytret meninger om i denne tråden er at det er latterlig å si at Solli skal byttes ut pga at han slo en feilpassning som nesten førte til ett FFK mål, samtidig som man ignorerer like farlige passninger fra Strand og Tettey.

Kan du svare på dette?

Hvorfor skal Solli dømmes hardere for sin feilpassning enn det Strand og Tettey skal?

Harald wrote:
Det eneste jeg gør, er at kommentere din evige glorificering af Solli og kritik af Tettey.

Hvor glorifiserer jeg Solli da? For ikke å snakke om, hvor kritiserer jeg Tettey?
Back to top
Harald
Forumsjef

PostPosted: 05.11.2006 20:22    Post subject: Reply with quote

Ja pasningsfejl er en fejl. Hvorfor skriver du så:
Quote:

Feilpassninger har ikke noe med rutine å gjøre, det har med konsentrasjon og ferdigheter å gjøre

NÃ¥r du ved at jeg snakker om fejl generelt?

Det har alt med sagen og gøre, dengang var det åhh så stor en katastrofe og alt var Tetteys skyld. Nu får piben en anden lyd når det er Solli.
Der var nok også en grund til at Solli blev byttet ud og ikke Strand eller tettey tror du ikke? Og det var nok ikke pga. en fejlpasning majoriteten ønsker ham på bænken, det er ud i fra hans generelle indsats.
Jeg aner ikke hvorfor jeg overhovedet gider svare dig. Heldigvis er du en af de eneste som har de forskruede holdninger.

Medlem nr. 2477
Back to top
Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling All times are GMT + 2 Hours
Goto page Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6  Next
Page 4 of 6

Jump to:  

Utviklet av phpBB. Tilrettelagt for RBKweb.
ANNONSE
SITATET
© 1999-2026 RBKweb