View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
Harald Forumsjef

|
Posted: 26.09.2006 23:32 Post subject: |
|
|
Johnny W wrote: | Forresten, veldig glad for at vi kjøpte Sapara fremfor Hutchinson. Virker mye bedre til det meste. Recon du er vel litt en autoritet på området. Gir du meg rett i det? |
jeg synes det er svært at sammenligne da det er to forskellige spillertyper. Atiba er noget mere defensivt anlagt end Spara er f. eks. At han spillede så dårlig i dag har nok noget at gøre med at han blev placeret ude i siden(Hvorfor Solbakken?), men det er selvfølgelig ikke kun derfor.
Han havde en dårlig dag, men jeg synes ikke der kan være tvivl om at han er en meget god spiller. _________________ Sliter
Medlem nr. 2477 |
|
Back to top |
|
 |
Baadshah/Tab Veteran

|
Posted: 26.09.2006 23:37 Post subject: |
|
|
This Is Anfield wrote: | Atiba Hutchinson fra Canada? |
Jepp, han er fra "Det Kan à da"! Dårlig humor.
For øveig så tapte FCK tilslutt 0 - 1, Norge-dødaren Miller scorte på straffe. Synes ikke nivå er skremmende høyt i CL ass, mange jevne kamper. Blir ikke overrasket om FCK tar noen poeng, spesielt mot Manchester United. _________________ Sjel kan ikke kjøpes! |
|
Back to top |
|
 |
longns Veteran
|
Posted: 26.09.2006 23:48 Post subject: |
|
|
synes vår innsats i CL i fjor når vi lå i nedryksstriden i TL var bedre enn dette FCK viser. Vi turte og sende kortpassninger og angripe med mange folk, FCK ligger bare bak der og måker ballen opp igjen. |
|
Back to top |
|
 |
arnt Veteran

|
Posted: 27.09.2006 12:27 Post subject: |
|
|
Spiller jo direkte norskt, gjør de. Skamme seg... _________________ "Engang en ret forvoven Jyde
Med Hagel paa en Thrønder vilde skyde,
Men fik hans Pande ei i sønder,
Nei, der skal Kugle til en Thrønder!" |
|
Back to top |
|
 |
Johnny W Veteran
|
Posted: 27.09.2006 12:41 Post subject: |
|
|
Harald wrote: | jeg synes det er svært at sammenligne da det er to forskellige spillertyper. Atiba er noget mere defensivt anlagt end Spara er f. eks. At han spillede så dårlig i dag har nok noget at gøre med at han blev placeret ude i siden(Hvorfor Solbakken?), men det er selvfølgelig ikke kun derfor.
Han havde en dårlig dag, men jeg synes ikke der kan være tvivl om at han er en meget god spiller. |
Av det jeg har sett av FCK i år, så syns jeg ikke han har vært spesielt imponerende. I går var han svært dårlig, men mye av det kan vel skyldes uvant posisjon, nerver osv. Syns bare han har vært litt slurvete i pasningsspillet i hele år, men det kan vel kanskje skyldes mangel på offensivt spillemønster. Generelt syns jeg FCK er et av de kjedeligste lagene jeg ser. Til og med de sjeldne gangene de vinner med storsifre er kampene gørr. |
|
Back to top |
|
 |
longns Veteran
|
Posted: 28.09.2006 16:55 Post subject: |
|
|
Fra Celtic fans:
They were the poorest CL team I think we've faced and were no better than an average SPL team. |
|
Back to top |
|
 |
Henri Legende

|
Posted: 28.09.2006 17:34 Post subject: |
|
|
Tror nok mange motstander-supportere har sagt det samme om RBK etter enkelte av våre miserable forestillinger på bortebane i CL. |
|
Back to top |
|
 |
longns Veteran
|
Posted: 28.09.2006 17:51 Post subject: |
|
|
Har sett begge kampene til FCK hittil, å de er virkelig elendige altså! De har ikke hatt en reel målsjangse enda. |
|
Back to top |
|
 |
Baadshah/Tab Veteran

|
Posted: 28.09.2006 20:25 Post subject: |
|
|
Vent til mot Man.U! #Grøss#
Det er typisk at nordiske lag spiller kongekamper mot "drømme-motstandere". _________________ Sjel kan ikke kjøpes! |
|
Back to top |
|
 |
Johnny W Veteran
|
Posted: 28.09.2006 20:58 Post subject: |
|
|
Du har ingenting å bekymre deg for hr. Tab. Absolutt ingenting! |
|
Back to top |
|
 |
Harald Forumsjef

|
Posted: 28.09.2006 21:02 Post subject: |
|
|
Nej, det tror jeg heller ikke. FCKs angreb har ikke været godt, de mangler simpelthen alternativer, da Ailton først kommer 1. Januar.
Jeg tror det bliver storsejre til Man Utd, akkurat som mod Brøndby for et par år siden. _________________ Sliter
Medlem nr. 2477 |
|
Back to top |
|
 |
Baadshah/Tab Veteran

|
Posted: 28.09.2006 21:19 Post subject: |
|
|
Hyggelig å høre håper selvfølgelig at dere har rett!  _________________ Sjel kan ikke kjøpes! |
|
Back to top |
|
 |
arnt Veteran

|
Posted: 29.09.2006 15:59 Post subject: |
|
|
henning wrote: | Tror nok mange motstander-supportere har sagt det samme om RBK etter enkelte av våre miserable forestillinger på bortebane i CL. |
...eller som de sa etter bortekampen mot Arsenal siste gang: "De oppførte seg som turister". _________________ "Engang en ret forvoven Jyde
Med Hagel paa en Thrønder vilde skyde,
Men fik hans Pande ei i sønder,
Nei, der skal Kugle til en Thrønder!" |
|
Back to top |
|
 |
Zlatan e Zlatan Junior
|
Posted: 30.09.2006 01:36 Post subject: |
|
|
Atiba sög i båda kamperna mot Ajax också. Han er för temposvag och har för dårlig teknik för den här nivån. Bra i Skandinavien, men skit internationellt.
FCK har en stark defensiv, men deras offensiv existerar ikke. Ikke en målchans på 2 kamper... Jag syns det är en kombination av att dom har Ståle Solbakken som tränare och att dom saknar klasspillere på midtbanen och i anfallet förutom Grønkjaer (som är skadad) och Linderoth (som mest har defensiva kvaliteter). |
|
Back to top |
|
 |
longns Veteran
|
Posted: 30.09.2006 21:08 Post subject: |
|
|
Bergdølmo vs C. Ronaldo.... ouch |
|
Back to top |
|
 |
SunsetSalami Legende
|
Posted: 01.10.2006 01:08 Post subject: |
|
|
Gleder meg til den duellen ja. Andrè skal nok få kjørt seg mot Ronaldos fart og finter. |
|
Back to top |
|
 |
joakleis Veteran

|
Posted: 01.10.2006 14:26 Post subject: |
|
|
Jeg gjør regning med at André er taktisk klok nok til ikke å la seg lure helt på jordet av den lite taktisk kloke Ronaldo.
Jeg håper han gir han skikkelig juling ved et par anledninger, om ikke mer. _________________ Rosenborg - Ingen over, ingen ved siden |
|
Back to top |
|
 |
Henri Legende

|
Posted: 12.10.2006 12:00 Post subject: |
|
|
FCK skremt av rasistiske klistremerker:
http://fotball.adressa.no...e66710.ece
Forøvrig imponerende etterforskning av FCK-ledelsen:
"Vi har ikke fått tak i noen, men vi har en anelse om hvem som har gjort det. Det er folk fra den ytterste høyrefløy. Vår etterforskning tyder på at det er noen rasister som prøver å bruke vårt navn politisk, sier Østergaard til B.T. "
Kan aaaaldri tenke meg at det er rasister på ytterste høyrefløy som står bak dette. Det høres veldig søkt ut. |
|
Back to top |
|
 |
Jon Dahl med ny frakke Junior
|
Posted: 02.11.2006 00:10 Post subject: |
|
|
henning wrote: | FCK skremt av rasistiske klistremerker:
http://fotball.adressa.no...e66710.ece
Forøvrig imponerende etterforskning av FCK-ledelsen:
"Vi har ikke fått tak i noen, men vi har en anelse om hvem som har gjort det. Det er folk fra den ytterste høyrefløy. Vår etterforskning tyder på at det er noen rasister som prøver å bruke vårt navn politisk, sier Østergaard til B.T. "
Kan aaaaldri tenke meg at det er rasister på ytterste høyrefløy som står bak dette. Det høres veldig søkt ut. |
Virkelig irriterende! Især med den sag med de tegninger der har været.
Så I kampen mod Man Utd ?  _________________ Dansker på et norsk forum. |
|
Back to top |
|
 |
Troilonge Veteran
|
Posted: 02.11.2006 00:15 Post subject: |
|
|
Dette må da være den største bragden av et skandinavisk lag siden Milan-kampen i 1996
Men ikke større  |
|
Back to top |
|
 |
schmoo Junior

|
Posted: 02.11.2006 00:25 Post subject: |
|
|
større enn borte mot Dortmund i 99?
Neppe  |
|
Back to top |
|
 |
snørrat Junior
|
Posted: 02.11.2006 00:28 Post subject: |
|
|
større enn mot Real?
husker ikke år og sånt i farta men Real vant jo Cl det året. Vi var de eneste som slo de:D _________________ http://www.youtube.com/wa...NlnIHYTUn8 |
|
Back to top |
|
 |
longns Veteran
|
Posted: 02.11.2006 02:04 Post subject: |
|
|
det er større bragd og gå videre fra gruppespillet enn og slå et storlag som Man utd i en kamp. Men en utrolig bra prestasjon, helt klart! |
|
Back to top |
|
 |
Chriz Senior
|
Posted: 02.11.2006 02:38 Post subject: |
|
|
All ære til FCK for at de klarte å slå united men jeg var utrolig skuffet over kampen. Faktisk en av de kampene med minst underholdningsnivå på mange år. Et tafatt united som tydeligvis undervurderer motstanderne og et utrolig feigt FCK lag som har et imponerende forsvar. Jeg talte 3-2 i sjangser favør united. Er dette virkelig slik FCK spiller til vanlig i dansk liga så skjønner jeg ikke helt hvordan de har oppnådd den populariteten de innhar idag, stadion var fantastisk med et helvetes liv ! Håper vi møter dette laget i royal league så vi kan vise dem hvordan man spiller angreps fotball ! |
|
Back to top |
|
 |
Brady Veteran

|
Posted: 02.11.2006 03:06 Post subject: |
|
|
FCK spiller så kjedelig fotball at jeg sovna like før målet kom.
Trenere som Ståle Solbakken er fotballens verste fiende. Skulle alle trenere fått lagene sine til å spille slik FCK gjør, ville antallet fotballsupportere rast kraftig. |
|
Back to top |
|
 |
|