English version 
Rosenborg Web
SESONGEN 2024
 NYHETER
 KAMPER
 SPILLERE
KLUBBEN
 HISTORIE
 KLUBBFAKTA
 MERITTER
 REKORDER
 STATISTIKK
 LERKENDAL STADION
EKSKLUSIVT
 LESESTOFF
 I GAMLE DAGER
 LEGENDER
 BILDESPESIAL
MENINGER
 DEBATTFORUM
 KOMMENTAR
 DIN MENING
RBKweb
 OM RBKweb
 ANNONSEINFORMASJON
 RSS-KANAL
 ARKIV
 TA KONTAKT
SØK I ARTIKLER
Debattforum

Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene.
Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.

 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   StatistikkStatistikk   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 
Brann - Rosenborg
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 19, 20, 21 ... 24, 25, 26  Next
 
Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling
View previous topic :: View next topic  

Banens Beste?
Hansen
1%
 1%  [ 2 ]
Hedenstad
2%
 2%  [ 3 ]
Hovland
0%
 0%  [ 0 ]
Reginiussen
3%
 3%  [ 4 ]
Meling
2%
 2%  [ 3 ]
Lundemo
0%
 0%  [ 0 ]
Jensen
0%
 0%  [ 1 ]
Konradsen
75%
 75%  [ 98 ]
de Lanlay
1%
 1%  [ 2 ]
Akintola
11%
 11%  [ 15 ]
Søderlund
1%
 1%  [ 2 ]
Total Votes : 130

Author Message
machiavelli
Veteran


Joined: 16 Jul 2013
Posts: 1849

PostPosted: 26.05.2019 21:10    Post subject: Reply with quote

RBKWEB: CIVIL WAR

Er blitt litt vel mye søppelsupportere her. Greit nok å være kritiske, men noen her er jo helt blåst.

Når selv Senador blir gira og happy og ser ting positivt så skal det veldig mye til å spy ut eder og galle over å vinne på bortebane mot Brann. At de heller vil at vi skal tape. Hahaha fy faen
Back to top
View user's profile Send private message
Oppmannen
Veteran


Joined: 02 Aug 2008
Posts: 4814
Location: Trondheim

PostPosted: 26.05.2019 21:11    Post subject: Reply with quote

Det er årsbeste, med god margin. Men noe lag og noe fotball å forelske seg i er det just ikke. Det positive er at tre poeng til oss og null til Molde gjør at vi kanskje kan hente oss inn såpass at håpet overlever sommeren.

Det negative er at styret helt sikkert aksepterer disse resultatene såpass at prosjekt Horneland varer flere måneder til.
_________________
Oppmann m/ fire tiårs erfaring i å vinne andreball.
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
Robin
Rutinert


Joined: 02 Mar 2012
Posts: 833

PostPosted: 26.05.2019 21:11    Post subject: Reply with quote

SHJINNJWÆST wrote:
Blir så kvalm av entusiasmen her inne at jeg ikke klarer mer. Faen for en gjeng tapere. Juble over dette mølet. Hahahaa


Tviler på at noen jubler over spillet eller kampen i seg selv, men over resultatet. Det var en jevn kamp tross alt, en scoring på en dødball med et kne, tilfeldigheter selvsagt. RBK var ikke best her og har ikke vært best i noen kamp så langt. Tviler også på at noen friskmelder RBK av den grunn, men TROSS alt, moro å slå Brann.
Back to top
View user's profile Send private message
EGA
Veteran


Joined: 09 Aug 2009
Posts: 1535

PostPosted: 26.05.2019 21:12    Post subject: Reply with quote

Inn med Samuel som spiss haddegjort seg idag. Fryktelig å se på Søder.
Men alltid gøy med seier. Bra moral.
Back to top
View user's profile Send private message
CLkvart
Rutinert


Joined: 04 Aug 2015
Posts: 714

PostPosted: 26.05.2019 21:12    Post subject: Reply with quote

SHJINNJWÆST wrote:
Blir så kvalm av entusiasmen her inne at jeg ikke klarer mer. Faen for en gjeng tapere. Juble over dette mølet. Hahahaa


Tipper du er kjempepopulær, skikkelig vinner Rolling Eyes
Back to top
View user's profile Send private message
Francisco Clementine
Veteran


Joined: 07 Aug 2018
Posts: 1389

PostPosted: 26.05.2019 21:12    Post subject: Reply with quote

Borden wrote:
Utrolig ergerlig at vi fikk seiersmålet. To kamper på rad nå der vi like gjerne kunne stått med 0 poeng. I stedet har vi fått 6 poeng og kryper oppover tabellen.

Så lenge vi greier å dra inn poeng med den negative, lite utviklende, kjedelige og primitive fotballen Horneland står for er det eneste som nytter for å få forandring å ikke møte opp på hjemmekampene.

Håper folk er sitt ansvar bevisst. Ønsker dere en annen fotball enn det Horneland står for er det beste signalet å treffe klubben der det svir økonomisk. Dropp hjemmekampene til noe skjer.


Tommel'n opp!
Back to top
View user's profile Send private message
Nåssåladden
Veteran


Joined: 19 Sep 2004
Posts: 3197
Location: Oslo

PostPosted: 26.05.2019 21:13    Post subject: Reply with quote

Robin wrote:
Hadde null tro på seier her. Men er jo tross alt BEDRE med seier enn tap. Imponert er jeg ikke og jeg ønsker fortsatt Horneland så langt vekk som det er mulig. Men alltid moro å vinne. Spesielt mot Brann borte.


Very Happy Very Happy Very Happy

Klarer du ikke å more deg med seier over Brann i Bergen. Hvorfor følger du RBK da?
_________________
De mest bortskjemte supporterne i lainnet!
Back to top
View user's profile Send private message
Mustrum Ridcully
Legende


Joined: 15 Nov 2011
Posts: 10089
Location: Helt Apoel

PostPosted: 26.05.2019 21:13    Post subject: Reply with quote

hmaurveg84 wrote:
larsarus wrote:
hmaurveg84 wrote:
Vær sÃ¥ snill og hold kjeft 🙄

Du ser ikke parodien? Rett heller kritikken din mot Borden og den gjengen der du...


Syntes det var berettiget i henhold til hva innleggene dine vanligvis inneholder


Så du har ikke fått med deg at lasarus jobber adskillige timer gratis for dette forumet og er bittelitt lei av alle som sutrer? Vel, nå har du det i klartekst. Min tolkning ihvertfall.
_________________
Agbogbloshie park inspector.
Quis custodiet ipsos custodes?
Back to top
View user's profile Send private message
henrifei
Veteran


Joined: 25 May 2011
Posts: 2599

PostPosted: 26.05.2019 21:13    Post subject: Reply with quote

bare å sette alt håp på at Horneland har en plan om å utvikle spillet herfra. jævlig deilig seier, men dette er ikke Rosenborg-fotball.
Back to top
View user's profile Send private message
Sløvsekken
Veteran


Joined: 04 Oct 2007
Posts: 8885
Location: Rosenborg

PostPosted: 26.05.2019 21:14    Post subject: Reply with quote

Oppmannen wrote:
Det er årsbeste, med god margin. Men noe lag og noe fotball å forelske seg i er det just ikke. Det positive er at tre poeng til oss og null til Molde gjør at vi kanskje kan hente oss inn såpass at håpet overlever sommeren.

Det negative er at styret helt sikkert aksepterer disse resultatene såpass at prosjekt Horneland varer flere måneder til.


Dette. Vi er hakket bedre på innsats og intensitet i dag, kontra tidligere i sesongen, men fortsatt er det planløst det vi driver med offensivt. Ser ikke engang konturene av hva det egentlig er vi prøver på. I tillegg er forsvaret tidvis skralt fortsatt.

Men en får ta med seg det positive, spillerne virket i allefall gira i dag, og vi tar 3 poeng.
Back to top
View user's profile Send private message
Francisco Clementine
Veteran


Joined: 07 Aug 2018
Posts: 1389

PostPosted: 26.05.2019 21:15    Post subject: Reply with quote

snegle wrote:
Robin wrote:
Hadde null tro på seier her. Men er jo tross alt BEDRE med seier enn tap. Imponert er jeg ikke og jeg ønsker fortsatt Horneland så langt vekk som det er mulig. Men alltid moro å vinne. Spesielt mot Brann borte.


Very Happy Very Happy Very Happy

Klarer du ikke å more deg med seier over Brann i Bergen. Hvorfor følger du RBK da?


Mange ser på fotball for underholdningens skyld. Ble du underholdt av spillet vårt i dag?
Back to top
View user's profile Send private message
skrukken
Rutinert


Joined: 27 Feb 2008
Posts: 736
Location: Nord

PostPosted: 26.05.2019 21:15    Post subject: Reply with quote

Søder 6 og YEDL 4 VGs spillerbørs Confused
Back to top
View user's profile Send private message
Oppmannen
Veteran


Joined: 02 Aug 2008
Posts: 4814
Location: Trondheim

PostPosted: 26.05.2019 21:16    Post subject: Reply with quote

Hovedproblemet med Søderlund er og blir ballbehandlingen. Mottakene er skrekkelige og det er umulig å kombinere kjapt og presist med han i mellomrommet. Han gjør en innsats, vinner en stuss her og der og har vel enda et snev av målteft langt der inne, selv om han har blitt enda treigere etter St. Etienne, men vi er jo handicappet med en spiss som har så dårlige grunnferdigheter.

Jeg gir Tore BB i dag.
_________________
Oppmann m/ fire tiårs erfaring i å vinne andreball.
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
Stubbelur
Veteran


Joined: 16 Apr 2007
Posts: 2262
Location: Around the world

PostPosted: 26.05.2019 21:17    Post subject: Reply with quote

De som håper vi taper må gjerne gå å leke i trafikken.
Back to top
View user's profile Send private message
sidney
Veteran


Joined: 23 Aug 2012
Posts: 2511

PostPosted: 26.05.2019 21:17    Post subject: Reply with quote

Jeg skal gi Senadoren det poenget at han er rimelig saklig (dog normalt konstant mørkegrå). I dag glimter han i tillegg til som søtsaklig. Skitversten, Bordenline og de andre i fuselligaen er på alle nivåer uspiselige.

Kall meg gjerne en som bare er opptatt av å huie og rope når RBK vinner. Bli gjerne kvalm av entusiasmen her inne. Lat gjerne som om du har fotballforståelse på et høyere nivå enn den vanlige supporter. Finn deg gjerne et lag som holder dine standarder på alle de nevnte områdene din brødgjøk. Herrejemini for et nivå.

Som RBK- supporter står jeg rakrygget og innrømmer at jeg liker laget og at det er deilig å slå Brann. Five feet - big fucking deal!
_________________
Å nei håret fins itj mest
Sler ut tenner'n på den første som sei hest
Back to top
View user's profile Send private message
bongo
Veteran


Joined: 03 Aug 2012
Posts: 1584
Location: Trondheim

PostPosted: 26.05.2019 21:18    Post subject: Reply with quote

Helt klart at helland ikke er horneland-fan😂
_________________
Maalenbørs 1-10: 5
Back to top
View user's profile Send private message
O-Rex
Veteran


Joined: 30 Aug 2005
Posts: 2074
Location: Oslo, 54 mil fra Mekka

PostPosted: 26.05.2019 21:19    Post subject: Reply with quote

Positiv kamp, et skritt i rett retning rent kollektivt. Mange sin gir mye kjeft til spillerene våre, jeg synes de fortjener litt skryt i dag. Synes vi er klart bedre enn Brann. Vi viser tæl og innsats. Vi er nødt til det for å vinne kamper. Vi får jobbe videre for å finne finspill i 90 minutter. Synes vi opptrer som et lag i dag.

Vi har litt å jobbe med i tida framover, både i spillerlogistikk og på trening. Prøver en børs i dag:

Hansen - 6
Hedenstad - 5
Hovland - 5
Reginiussen - 6
Meling - 5
Konradsen - 7(BB)
Lundemo - 5
Jensen - 6
Akintola - 7
Søderlund - 5
Dølland - 5
_________________
Her burde det stått noe kult.
Back to top
View user's profile Send private message
Macha
Veteran


Joined: 05 Nov 2008
Posts: 5435

PostPosted: 26.05.2019 21:19    Post subject: Reply with quote

Mye fokus på dritt dødballmål her. Folk ser helt bort ifra at vi faktisk tvinger fram et enormt antall cornere, og at det til slutt gir uttelling. Det er en kvalitet det også.
Back to top
View user's profile Send private message
machiavelli
Veteran


Joined: 16 Jul 2013
Posts: 1849

PostPosted: 26.05.2019 21:20    Post subject: Reply with quote

Skulle ikke mye mer til enn at Akintola hadde satt en ball eller to 45 grader ut og vi hadde hatt en kompetent spiss så kunne vi scoret mange flere mål her.
Back to top
View user's profile Send private message
Nåssåladden
Veteran


Joined: 19 Sep 2004
Posts: 3197
Location: Oslo

PostPosted: 26.05.2019 21:21    Post subject: Reply with quote

sidney wrote:
Jeg skal gi Senadoren det poenget at han er rimelig saklig (dog normalt konstant mørkegrå). I dag glimter han i tillegg til som søtsaklig. Skitversten, Bordenline og de andre i fuselligaen er på alle nivåer uspiselige.

Kall meg gjerne en som bare er opptatt av å huie og rope når RBK vinner. Bli gjerne kvalm av entusiasmen her inne. Lat gjerne som om du har fotballforståelse på et høyere nivå enn den vanlige supporter. Finn deg gjerne et lag som holder dine standarder på alle de nevnte områdene din brødgjøk. Herrejemini for et nivå.

Som RBK- supporter står jeg rakrygget og innrømmer at jeg liker laget og at det er deilig å slå Brann. Five feet - big fucking deal!


Ram inn dette innlegget! Det hadde vært deilig om rævhullene her inne hadde funnet et annet forum å forsøple.
_________________
De mest bortskjemte supporterne i lainnet!
Back to top
View user's profile Send private message
Francisco Clementine
Veteran


Joined: 07 Aug 2018
Posts: 1389

PostPosted: 26.05.2019 21:21    Post subject: Reply with quote

Stubbelur wrote:
De som håper vi taper må gjerne gå å leke i trafikken.


Klasse! Rolling Eyes
Back to top
View user's profile Send private message
Zarm93
Veteran


Joined: 06 Apr 2015
Posts: 2719

PostPosted: 26.05.2019 21:23    Post subject: Reply with quote

Franc wrote:

Mange ser på fotball for underholdningens skyld. Ble du underholdt av spillet vårt i dag?


Jeg blir også underholdt av spenning og nerve, og ikke nødvendigvis bare finspill alene. Selv om jeg selvfølgelig vil ha det i tillegg. Likevel så koste jeg meg mer med denne kampen enn mange andre av de knepene seire vi har hatt de siste årene.

Også er ting så enkelt som at hvis du ikke finner Rosenborg underholdende, så trenger du ikke å se på. Slik ståa er for tiden, så kan du vel ikke være overrasket over at Rosenborg ikke viser gnistrende angrepsspill i dag? Det blir på en måte meningsløst (og litt forkastelig) at du skal sitte der og sutre over at andre gleder seg over kampen i dag.
_________________
Alle må gå.
Back to top
View user's profile Send private message
oskisjunior
Rutinert


Joined: 25 Aug 2016
Posts: 621

PostPosted: 26.05.2019 21:23    Post subject: Reply with quote

Vanvittig deilig å se gutta stoppe kjeften på sytepublikummet i Bergen!

Utrolig viktige 3 poeng, ikke bare på kort sikt, men betyr mye med en sterk seier på bortebane rett før ferien. Langt fra perfekt, men klar fremgang. Fortjent seier, full kontroll på Brann utover kampen. Noe bedre offensivt. Defensivt var dette meget bra.

Hansen 6

Hedenstad 3 - spiller seg opp, men katastrofal i perioder
Reg 6
Hovland 3 - direkte farlig innimellom, men kommer seg utover kampen
Meling 5

Lundemo 6
Jensen 6
Konradsen 7 BB - dette var han god på

de Lanley 5
Akintola 7
Søderlund 1 - skrekkelig dårlig. kronisk pasningsskygge. en av få target spisser som ikke forstår at man må møte ball. ikke i nærheten av å skape farligheter. vinner ikke dueller, og lager unødvendige frispark. gi Botheim sjansen, eventuelt kjør Samuel som midtspiss (med bendtner frosset ut)
Back to top
View user's profile Send private message
TAF
Veteran


Joined: 24 Jul 2005
Posts: 2649
Location: Eksil i Kristiansand

PostPosted: 26.05.2019 21:24    Post subject: Reply with quote

Mustrum Ridcully wrote:
TAF wrote:
Mustrum Ridcully wrote:
Vi trenger denne seieren for å ha heng på gullet.

Og jeg trodde jeg var optimist... Razz


Jeg er dønn seriøs. Like seriøs som jeg var før seieren mot MIF. Elite Serien er så latterlig instabil at alt kan skje. Men en forutsettning er jo selvfølgelig at Horneland ikke fortsetter ut sesongen.

Jeg vedgår at det er en teoretisk mulighet, forsåvidt. Men det er vel ikke stort mer enn teoretisk. Min optimisme begrenser seg til et forsiktig håp om medalje - og E-cupplass. Razz


Last edited by TAF on 26.05.2019 21:24; edited 1 time in total
Back to top
View user's profile Send private message
EspN
Veteran


Joined: 18 Sep 2009
Posts: 6470
Location: Heaven

PostPosted: 26.05.2019 21:24    Post subject: Reply with quote

Når folk ikke klarer og glede seg over seier i bergen,Får du følge med det engelske favoritt laget ditt istedet!!
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling All times are GMT + 1 Hour
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 19, 20, 21 ... 24, 25, 26  Next
Page 20 of 26

 
Jump to:  


Utviklet av phpBB. Tilrettelagt for RBKweb.

ANNONSE
SITATET
© 1999-2024 RBKweb