View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
Sevenseven Proff
|
Posted: 14.05.2019 08:41 Post subject: |
|
|
Har vært interessant å se hva dette prosjektet har kostet klubben så langt.
Rettssaken+halvfulle tribuner. I tillegg må omdømme regnes inn her. Både bedriften Rosenborg og klubben Rosenborg lider av dårlig omdømme etter dette.
Spørsmålet blir når vil de ta grep og Evt. Hvem tar grepet? |
|
Back to top |
|
 |
Spartacus Veteran
|
Posted: 14.05.2019 09:42 Post subject: |
|
|
Må gi Horneland tid. Vi har tatt 4 av 6 poeng på de to siste kampene, og spillet har bedret seg. I tillegg må han rydde opp i en ukultur. Han står for en fremoverrettet fotball som passer godt til RBK tradisjonen. _________________ “A 0-0 is boring, It’s better to lose 5-4, at least it gives you some excitement.”
Zeman |
|
Back to top |
|
 |
Francisco Clementine Veteran
|
Posted: 14.05.2019 10:27 Post subject: |
|
|
Montana wrote: | Sevenseven wrote: |
Sorry for at dette ble en særoppgave! |
Jeg gjetter at den ikke var i Norsk. |
"Norsk" er ikke et egennavn og skrives derfor ikke med stor forbokstav; "norsk". |
|
Back to top |
|
 |
|
Posted: 14.05.2019 10:33 Post subject: |
|
|
Spartacus wrote: | Han står for en fremoverrettet fotball som passer godt til RBK tradisjonen. |
At det var? På hvilken måte er det uorganiserte kaoset Horneland uforskammet kaller "fotball" fremoverrettet?
Dette må være noe av det mest graverende som er sagt her på forumet. |
|
Back to top |
|
 |
Aristoteles Veteran

|
Posted: 14.05.2019 11:14 Post subject: |
|
|
Var det riktig laguttak?
- Det er en total helhet. Det har rent inn mål på oss på bortebane, og vi måtte stramme litt opp. Vi måtte også være godt fornøyde med de som slo Sarpsborg sist og gi dem tilliten igjen. Men da vi trengte scoringer, var det lettere å ha innpå Samuel og Søder.
Fantastisk svar av Horneland dette her. Det er en total helhet? Her må man nesten leie inn Høgmo som tolk for å forklare hva det betyr.
Så måtte vi starte med de som tok en ufortjent seier over Sarpsborg. Det betyr vell at om vi vinner en kamp så må de samme starte neste kamp uavhengig av hvordan enkeltspillerne presterer. Slipper vell å se om det følges konsekvent da Horneland ikke vinner kamper uansett.
Da vi trengte scoringer? Så vi trengte faktisk ikke scoringer når kampen startet.
Takk til alle dere som ser hvor talentløs denne mannen er. |
|
Back to top |
|
 |
Snabeltann Veteran

|
Posted: 14.05.2019 11:25 Post subject: |
|
|
Spartacus wrote: | Må gi Horneland tid.... Han står for en fremoverrettet fotball som passer godt til RBK tradisjonen. |
Dette er trolling, ikke sant?
Haugesund spilte møkkafotball under Horneland. Bare fordi en viss prosentdel av pasningene går fremover i banen så er det ikke bra. Ingen bør være overrasket over at RBK nå spiller møkkafotball under Horneland. Hornelands fotball går ut på å måke ballen fremover ukritisk og så krige seg til noe på ren innsats. Dette passer godt for et middels lag som ønsker å jobbe seg til litt bedre resultater enn spillermaterialet vil tilsi. Det passer ikke for et allerede solid lag som helst skal suverent vinne Eliteserien og kvalifisere seg til CL/EL jevnlig, samtidig som de underholder. |
|
Back to top |
|
 |
oxbailla Veteran
|
Posted: 14.05.2019 11:27 Post subject: |
|
|
Det sier seg selv at når vi må stramme opp i forsvaret setter Horneland inn en treg midtstopper som venstreback, en posisjon han verken trives i eller behersker spesielt godt, og dytter landets beste venstreback opp som ving - en posisjon han verken trives i eller behersker særlig godt. |
|
Back to top |
|
 |
Bonzo Veteran

|
Posted: 14.05.2019 11:27 Post subject: |
|
|
Franc wrote: | Montana wrote: | Sevenseven wrote: |
"Norsk" er ikke et egennavn og skrives derfor ikke med stor forbokstav; "norsk". |
Er det nå jeg skal stille spørsmål ved bruken av semikolon? |
|
Back to top |
|
 |
Nidarosballklubb Rutinert
|
Posted: 14.05.2019 11:33 Post subject: |
|
|
Hacken wrote: | Franc wrote: | Montana wrote: | Sevenseven wrote: |
Jeg prøvde å finne feil i setningen din, men fant ingen dessverre. |
|
Back to top |
|
 |
haavarl Forumsjef

|
Posted: 14.05.2019 11:48 Post subject: |
|
|
Nidarosballklubb wrote: | Hacken wrote: | Franc wrote: | Montana wrote: | Sevenseven wrote: |
Jeg prøvde å finne feil i setningen din, men fant ingen dessverre. |
Dette er et av de beste innleggene i denne tråden. _________________ Embrace science - resist ignorance |
|
Back to top |
|
 |
JXS Junior
|
Posted: 14.05.2019 12:57 Post subject: |
|
|
Spartacus wrote: | Må gi Horneland tid. Vi har tatt 4 av 6 poeng på de to siste kampene, og spillet har bedret seg. I tillegg må han rydde opp i en ukultur. Han står for en fremoverrettet fotball som passer godt til RBK tradisjonen. |
4 av 6 poeng mot to andre dumpekandidater der flaks og marginer ga oss 1-0 i stedet for 0-1 i den førsta kampen. Gresslaget haugesund kommer tilå kle av oss på torsdag |
|
Back to top |
|
 |
Spartacus Veteran
|
Posted: 14.05.2019 13:11 Post subject: |
|
|
Franc wrote: | Spartacus wrote: | Han står for en fremoverrettet fotball som passer godt til RBK tradisjonen. |
At det var? På hvilken måte er det uorganiserte kaoset Horneland uforskammet kaller "fotball" fremoverrettet?
Dette må være noe av det mest graverende som er sagt her på forumet. |
Jeg og Nils Arne Eggen er uenig med deg. _________________ “A 0-0 is boring, It’s better to lose 5-4, at least it gives you some excitement.”
Zeman |
|
Back to top |
|
 |
Hedning Legende

|
Posted: 14.05.2019 13:14 Post subject: |
|
|
Spartacus:  |
|
Back to top |
|
 |
Stubbelur Veteran

|
Posted: 14.05.2019 14:14 Post subject: |
|
|
Spartacus: 👍
Latterlig at folk tror at Horneland ønsker å ha det kaotisk. |
|
Back to top |
|
 |
Mustrum Ridcully Legende

|
Posted: 14.05.2019 14:26 Post subject: |
|
|
Spartacus wrote: | Dette må være noe av det mest graverende som er sagt her på forumet. |
Really? Det er jo ikke engang det mest graverende som er sagt siden frokost.
På utpust kan jeg bare nevne at det var en kis her inne som syntes at NAE burde dø så vi kunne slutte å diskutere ham som potensiell fremtidig trener. Dette var rundt 2010. Så nei, det der er ikke en av de mest graverende tingene som har blitt sagt her inne. _________________ Agbogbloshie park inspector.
Quis custodiet ipsos custodes? |
|
Back to top |
|
 |
|
Posted: 14.05.2019 14:41 Post subject: |
|
|
Spartacus wrote: | Jeg og Nils Arne Eggen er uenig med deg. |
Tror du virkelig at NAE er fornøyd med makkverket vi har blitt servert siden Horneland tok over? Da tror jeg heller han foretrekker Coolen, men dette blir selvsagt bare spekulasjoner. |
|
Back to top |
|
 |
|
Posted: 14.05.2019 14:43 Post subject: |
|
|
Hacken wrote: | Er det nå jeg skal stille spørsmål ved bruken av semikolon? |
Helst ikke  |
|
Back to top |
|
 |
|
Posted: 14.05.2019 14:50 Post subject: |
|
|
Mustrum Ridcully wrote: | Spartacus wrote: | Dette må være noe av det mest graverende som er sagt her på forumet. |
På utpust kan jeg bare nevne at det var en kis her inne som syntes at NAE burde dø så vi kunne slutte å diskutere ham som potensiell fremtidig trener. Dette var rundt 2010. Så nei, det der er ikke en av de mest graverende tingene som har blitt sagt her inne. |
Vel, der og da føltes det graverende, men den uttalelsen overgår Spartacus' med god margin.
Yikes.. Enkelte mennesker skulle fått tastaturet inndratt. |
|
Back to top |
|
 |
|
Posted: 14.05.2019 14:57 Post subject: |
|
|
Stubbelur wrote: | Spartacus: 👍
Latterlig at folk tror at Horneland ønsker å ha det kaotisk. |
Mistenker at han foretrekker kaos over at alt søkelys skal være rettet mot ham og hans egne prestasjoner. Måten han gjennomførte Bendtnerbenkingen på har vist seg å være en aldri så liten genistrek fra Hornelands side, om alt har vært bevisst selvfølgelig. Hvis ikke er han bare latterlig klønete. |
|
Back to top |
|
 |
SeG Veteran
|
Posted: 14.05.2019 15:02 Post subject: |
|
|
Mustrum Ridcully wrote: |
På utpust kan jeg bare nevne at det var en kis her inne som syntes at NAE burde dø så vi kunne slutte å diskutere ham som potensiell fremtidig trener. Dette var rundt 2010. Så nei, det der er ikke en av de mest graverende tingene som har blitt sagt her inne. |
Det har skjedd flere ganger siden 2010 også. Dukker opp en sånn kommentar i snitt annenhvert år er min anslag. Hva enkelte tenker... _________________ I have as much authority as the Pope. I just don’t have as many people who believe it.
- George Carlin -
Formerly known as STRANDerGUD |
|
Back to top |
|
 |
Spartacus Veteran
|
Posted: 14.05.2019 17:12 Post subject: |
|
|
Mustrum Ridcully wrote: | Spartacus wrote: | Dette må være noe av det mest graverende som er sagt her på forumet. |
Mitt sitat? _________________ “A 0-0 is boring, It’s better to lose 5-4, at least it gives you some excitement.”
Zeman |
|
Back to top |
|
 |
Spartacus Veteran
|
Posted: 14.05.2019 17:14 Post subject: |
|
|
Franc wrote: | Spartacus wrote: | Jeg og Nils Arne Eggen er uenig med deg. |
Tror du virkelig at NAE er fornøyd med makkverket vi har blitt servert siden Horneland tok over? Da tror jeg heller han foretrekker Coolen, men dette blir selvsagt bare spekulasjoner. |
Tror nok han har litt is i magen. _________________ “A 0-0 is boring, It’s better to lose 5-4, at least it gives you some excitement.”
Zeman |
|
Back to top |
|
 |
sidney Veteran
|
Posted: 14.05.2019 17:34 Post subject: |
|
|
John Ass wrote: | Hva legger du i coach begrepet?
Evnen til å samle en spillergruppe og jobbe mot et felles mål? Utvikle spillere og få frem det beste i hver enkelt? Evnen til å bruke tilgjengelig teknologi og vitenskapelige metoder for å strukturere en treningshverdag der man unngår skader og tunge bein i kamp? |
Jeg tenker coach som en som står med stoppeklokka og motiverer spillere til å løpe den ekstra meteren på trening. Egentlig alt annet enn å legge kampplan og taktikk. _________________ Å nei håret fins itj mest
Sler ut tenner'n på den første som sei hest |
|
Back to top |
|
 |
|
Posted: 14.05.2019 17:41 Post subject: |
|
|
Spartacus wrote: | Tror nok han har litt is i magen. |
Tror Eggen var den første som så at prosjekt Horneland var dødfødt. |