| View previous topic :: View next topic |
| Author |
Message |
Jon Irenicus Veteran

|
Posted: 04.10.2006 01:38 Post subject: |
|
|
| Badshaah/tab = Korsgat. |
|
| Back to top |
|
 |
Baadshah/Tab Veteran

|
Posted: 04.10.2006 03:53 Post subject: |
|
|
| ode wrote: | | Noen flere stilte et berettighet spørsmål om Iversen var rette person for RBK med utgangspunkt i en middels sesong for VIF og mislykket turnevirksomhet til middelmådige klubber i Europa. Ikke mye verre enn det vi hele tiden gjør på dette forumet i "Nye spillere tråden." |
Det var da ikke noe prøvespill han var på, han selv sa jo hele tiden at han prøvde å holde formen vedlike. Slik jeg husker det....
Angående Tv2, Ivers-komentaren og 10 år tilbake, så hadde jeg ikke forventet noe annet.  _________________ Sjel kan ikke kjøpes! |
|
| Back to top |
|
 |
haavarl Forumsjef

|
Posted: 04.10.2006 10:33 Post subject: |
|
|
| ode wrote: | Det er noen få personer i Kjernen som "hater" Iversen pga av noe han har sagt til dem for 10 år siden <...>
Noen flere stilte et berettighet spørsmål om Iversen var rette person for RBK med utgangspunkt i en middels sesong for VIF og mislykket turnevirksomhet til middelmådige klubber i Europa. |
Selv ble jeg drit lei Steffen da han satt på benken i Wolves og heller ville bli der enn å komme tilbake. Jeg husker tv-bildene. Bratseth/Eggen uttaler: "Han må gjerne komme til oss, han vet hvor vi er, det er bare å ringe." Steffen: "De kan bare ringe meg". Og senere, "Nei, jeg vil ikke til Rosenborg."
I kraft av å være sin fars sønn ventet jeg adskillig mer av Steffen, og der og da fikk jeg nok.
Vi har alle våre grunner.
| Quote: | | Men hvis han blir i RBK ut kontraktstiden så skal du ikke se bort ifra at til og med haterne snur. |
Ja, det er et poeng det. En hovedinnvending fra min side er at han, som burde hatt hjertet, har lyttet til lommeboka hele tiden. Han kan motbevise det ved å ikke takke ja til første greie tilbud fra Sunderland eller Sparta Berlin.
| Quote: | | Det var forsåvidt greit at overgangen ble diskutert da den faktisk var aktuell, men jeg syns det er tøvete journalistikk av TV2 å trekke fram denne saken igjen nå. |
Ja!
Lei hele Iversen-debatten, den har kverna rundt så mange ganger nå. |
|
| Back to top |
|
 |
ode Veteran
Joined: 07 Sep 2002 Posts: 2285 Location: Bæste byen i lainne
|
Posted: 04.10.2006 10:44 Post subject: |
|
|
Enig, la oss sette strek over denne tøvete debatten nå, glede oss over at vi har en Iversen i form som skyter oss tilbake toppen i norsk fotball der vi hører hjemme.
Vi går for gull  _________________ Visjon: "Begeistrer Europa med artig og angrepsvillig fotball" |
|
| Back to top |
|
 |
bolgebah Veteran
|
Posted: 04.10.2006 12:45 Post subject: |
|
|
Enig, folkens, akkurat nå er det viktigste at Steffen spiller for oss. Samme hva man måtte mene om ham, føler jeg meg voldsomt mye tryggere med ham som midtspiss enn jeg har gjort tidligere. Det var en eller annen som sa i et intervju at han er ekstremt god til å være profesjonell når han skal være det, og like flink til å koble ut når dét er viktigst. Spøker og flåser utenfor banen, men et unikum til å motivere laget når det trengs. Som ved avspark etter 2-2 i Vålerenga-kampen: "Slapp av gutter, nå scorer vi!"
Jeg tror Steffen er den fotballmessig mest intelligente spilleren vi har i stallen nå. Minner meg litt om Mini sånn sett. |
|
| Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
|
| Back to top |
|
 |
Zorac Forumsjef

|
Posted: 08.10.2006 16:33 Post subject: |
|
|
Det ble vel også nevnt før landskampen mot Hellas. Flere spillere, ja til og med Hagen, gikk ut og så at Iversen var meget viktig som motivator og for å ha humor og positiv innstilling i gruppa.
Det er nok ikke tilfeldig at han fungerte som en lykkeamulett for VIF, eller at vi har vært desidert best i år etter at han kom tilbake. _________________ Influencer™ |
|
| Back to top |
|
 |
POL Senior
|
|
| Back to top |
|
 |
Kafanskavimedhan Rutinert

Joined: 25 Apr 2005 Posts: 774 Location: Falkenberg, Sverige
|
Posted: 15.10.2006 15:55 Post subject: |
|
|
haha, den var jo litt bra da, bart nr.8 så jo faktisk ekte ut også... _________________ Bring him home! |
|
| Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
Posted: 19.10.2006 14:04 Post subject: |
|
|
| 2mas wrote: | | Vil ikke være stygg, men det er godt at Frode Johnsen er skiftet ut med Iversen. Greit nok at laget som helhet funker bra, men Iversen har bidratt med noen avgjørende enkeltmannspretasjoner i høst. I vår gikk det stang ut i tette kamper (dermed mange uavgjort), men nå har vi en bedre ballbehandler i front. |
- Det ser ut som det var lurt å selge meg, innrømmer Johnsen.
Les mer: - Lurt å selge meg |
|
| Back to top |
|
 |
syltynn Proff
|
Posted: 23.10.2006 13:14 Post subject: |
|
|
| Quote: | | Grekerne (Panathinaikos) var på Stadion representert ved Stratos Apostolakis, som er en gammel gresk storspiller. I går tok han veien til Idrettsveien primært for å se på Rosenborgs Steffen Iversen |
http://pub.tv2.no/nettavi...778443.ece
Hm.. De var vel interresert i han i vinter også?
Typisk om han forsvinner, håper virkelig vi klarer å beholde han.. |
|
| Back to top |
|
 |
Roamer Veteran

|
Posted: 23.10.2006 15:46 Post subject: |
|
|
Håper og tror at Steffen Iversen ser at å gå til Panathinaikos nå ville vært et vanvittig feilskjær. Han ville fått mer penger, men han kunne jo aldri satt foten i Trondheim igjen. Dessuten blir det jo kanskje Champions League neste sesong, en gigantisk gulrot.
Steffen Iversen har vært en av de viktigste spillerne for Rosenborg i år, det hadde vært et stort tap hvis han hadde gått. Ser ikke for meg noen som kan erstatte han... _________________ RBK på topp tre i årets sesong. |
|
| Back to top |
|
 |
Baadshah/Tab Veteran

|
Posted: 24.10.2006 02:13 Post subject: |
|
|
Kone erstarter ham ganske enkelt, dessuten bruker vi jo de 30-40 millionene vi får ved et salg på en nye klassespiss.
Så på Tv2-sporten at de også hadde en sak om dette, det var vel ca. kl. 23:40. Her var det nevnt at Panathinaikos ville kanskje ha ham, men tviler på at dette skjer. Og ved å se holdingene til Iversen når han fikk spørsmålet så så han ganske avvisene ut. Selv om han svarte at han ikke har vudert den tanken engang.
Heldigvis var Bratseth også ganske så avvisene for et eventuelt salg av Iversen han også, naturligvis. _________________ Sjel kan ikke kjøpes! |
|
| Back to top |
|
 |
Aurum Junior
|
Posted: 29.10.2006 14:05 Post subject: |
|
|
Intervju med Steffen på uefa sine hjemmesider: http://www.uefa.com/magaz...71941.html
Mye av det som sies har blitt sagt til norske medier flere ganger, men synes det er bra at Ivers gir ros og skryter av Ciljan,Tettey og Jamtfall når han blir spurt hvem Uefa skal se opp for i framtiden. Uansett artig å lese om Rosenborg i utenlandske medier. |
|
| Back to top |
|
 |
Maradona Veteran
|
Posted: 29.10.2006 15:37 Post subject: |
|
|
fint intervju.. _________________ "Diego Armando Maradona må være tidens beste fotballspiller", utbrøt Arne Scheie, etter at Maradona hadde driblet i hele '86 VM i Mexico. |
|
| Back to top |
|
 |
Zzyzx Veteran
|
Posted: 29.10.2006 18:32 Post subject: |
|
|
| uefa.com wrote: | What next for Steffen Iversen?
Iversen: I've got two more years on my contract with Rosenborg so for me now I'm just concentrating on doing the best that I can here.
|
Hater det svaret. Tyder på at om det kommer et tilbud så er han fint tilbøyelig til å stikke.
| uefa.com wrote: | | ......but we have three or four players under 20 who have proved themselves in the league this year. |
Dette er feil. Vet ikke Ivers hvor gamle gutta er? Og hvem er den siste under 20? |
|
| Back to top |
|
 |
Maradona Veteran
|
Posted: 29.10.2006 19:00 Post subject: |
|
|
Hyka,Skjelbred & Jamtfall, Tettey er vel 20? _________________ "Diego Armando Maradona må være tidens beste fotballspiller", utbrøt Arne Scheie, etter at Maradona hadde driblet i hele '86 VM i Mexico. |
|
| Back to top |
|
 |
TAF Veteran

Joined: 24 Jul 2005 Posts: 2819 Location: Eksil i Kristiansand
|
Posted: 29.10.2006 22:36 Post subject: |
|
|
| Hyka kan vel knapt sies å ha "proved [himself] in the league this year"... siden han fortsatt ikke har spilt i en eneste tellende kamp for A-laget. |
|
| Back to top |
|
 |
Zzyzx Veteran
|
Posted: 30.10.2006 02:53 Post subject: |
|
|
| Jeg står med Skjelbred Jamtfall og Tettey. Hvor to av disse ikke er under 20. |
|
| Back to top |
|
 |
attach Forumsjef
|
Posted: 30.10.2006 03:03 Post subject: |
|
|
| To? NÃ¥ tror jeg du roter med tallene. |
|
| Back to top |
|
 |
Balder Proff

|
Posted: 30.10.2006 03:12 Post subject: |
|
|
Tror jeg oftere hører i mediene at Tettey er 19 enn 20. Er vel ikke så mye å dvele med... _________________ "If you spell Chuck Norris in Scrabble, you win. Forever." |
|
| Back to top |
|
 |
attach Forumsjef
|
Posted: 30.10.2006 03:46 Post subject: |
|
|
| Tenkte på at kun Tettey har fylt 20. De andre er 19. |
|
| Back to top |
|
 |
TAF Veteran

Joined: 24 Jul 2005 Posts: 2819 Location: Eksil i Kristiansand
|
Posted: 30.10.2006 04:38 Post subject: |
|
|
Med den diskusjonen tatt i betraktning tror jeg lett vi kan tilgi Steffens uttalelse om tre eller fire spillere under 20 år. Når ivrige forumgjengere med rbk.no, rbkweb.com og google til sin disposisjon ikke blir enige om hvor mange som er over/under 20 år, kan man ikke forvente at SI skal huske slike detaljer i forbifarten i et intervju! Enig?  |
|
| Back to top |
|
 |
attach Forumsjef
|
Posted: 30.10.2006 05:13 Post subject: |
|
|
Tror ikke det er mer enn nysgjerrighet på hvem han tenkte på. Han sa ikke noe "galt", nei, men det gjorde Zzyzx. Neida  |
|
| Back to top |
|
 |
Brady Veteran

|
Posted: 30.10.2006 11:47 Post subject: |
|
|
| Det er mulig han tenkte på Andreas Nordvik som sistemann, ettersom han har spilt for A-laget i cupkamp i år. |
|
| Back to top |
|
 |
|