English version 
Rosenborg Web
SESONGEN 2025
 NYHETER
 KAMPER
 SPILLERE
KLUBBEN
 HISTORIE
 KLUBBFAKTA
 MERITTER
 REKORDER
 STATISTIKK
 LERKENDAL STADION
EKSKLUSIVT
 LESESTOFF
 I GAMLE DAGER
 LEGENDER
 BILDESPESIAL
MENINGER
 DEBATTFORUM
 KOMMENTAR
 DIN MENING
RBKweb
 OM RBKweb
 ANNONSEINFORMASJON
 RSS-KANAL
 ARKIV
 TA KONTAKT
Debattforum

Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene.
Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.

FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   StatistikkStatistikk   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 
ATTER engang,hva skjer me de RØDE setene på adidas tribunen?

Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling
View previous topic :: View next topic  

Vekk med de STYGGE røde setene???
JAA!!!
80%
 80%  [ 12 ]
nei
0%
 0%  [ 0 ]
har det noe å si?
20%
 20%  [ 3 ]
Total Votes : 15

Author Message
KristerK
Senior

PostPosted: 15.10.2004 23:58    Post subject: ATTER engang,hva skjer me de RØDE setene pÃ¥ adidas tribunen? Reply with quote

helt forskrekket over å se at rbk ikke har gjort NOE med de røde setene på adidas tribunen ennå!
har nå gått ca 1.5år siden stadion var ferdig,og setene er ennå ikke skiftet ut slik de "matcher" resten av stadion!!

hva skjer?

noen som vet om det ligger i planene? noe som kan forhøre seg?

syns å huske i et intervju under byggingen av NYE lerkendal,at en person i systemet sa at det låg i økonomien,om dei hadde råd til å skifte dei ut no!?(under byggingen)

for det først, det har no gått som sagt 1.5 år..det er på tide!!!!!

og for det andre,kan det koste såå mye da? kansje ett par hundre tusen? ingenting det for rbk vel?
ser ikke særlig ut på tv(visst det er glisne tribuner) og motstanderne i europa må da bare flire av noe slikt patetisk noe!?!!!!!
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
Troinndern
Veteran

PostPosted: 16.10.2004 00:17    Post subject: Reply with quote

skal vi se..

mitt svar er at de røde setene ikke er så viktig å få bort.

Det er viktigere med tak, spør du meg.. klar over at det ikke er en stor investering, men alt koster penger.

og for å være helt ærlig. jeg tror ikke det er en levende sjel som ler av at det er røde seter der. Tror ikke jeg hadde ledd selv om det hadde det vært røde seter på åråsen, eller at det hadde vært blå
seter på highbury.

Jeg gir egentlig faen i fargen på setene..og hvis du er skikkelig flau, kan du bare henvise til bortedraktene for noen år siden, og si at setene ble røde av den grunn.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
KristerK
Senior

PostPosted: 16.10.2004 00:42    Post subject: Reply with quote

tenkte mer på at 3 tribuner er i fargene til laget,men ene siden er en helt annen farge! hadde alle 4 vært røde hadde det ikke vær SÅ gale!
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
Kanari
Junior

PostPosted: 16.10.2004 13:19    Post subject: Reply with quote

troinndern wrote:
Tror ikke jeg hadde ledd selv om det hadde det vært røde seter på åråsen, eller at det hadde vært blå
seter på highbury.

Siden du nevner det, så er det faktisk røde seter på en halv langside på Åråsen. Selv synes jeg setene på en stadion bør matche noenlunde.
Back to top
View user's profile Send private message
Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling All times are GMT + 2 Hours
Page 1 of 1

Jump to:  

Utviklet av phpBB. Tilrettelagt for RBKweb.

ANNONSE
SITATET
© 1999-2025 RBKweb