English version 
Rosenborg Web
SESONGEN 2025
 NYHETER
 KAMPER
 SPILLERE
KLUBBEN
 HISTORIE
 KLUBBFAKTA
 MERITTER
 REKORDER
 STATISTIKK
 LERKENDAL STADION
EKSKLUSIVT
 LESESTOFF
 I GAMLE DAGER
 LEGENDER
 BILDESPESIAL
MENINGER
 DEBATTFORUM
 KOMMENTAR
 DIN MENING
RBKweb
 OM RBKweb
 ANNONSEINFORMASJON
 RSS-KANAL
 ARKIV
 TA KONTAKT
Debattforum

Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene.
Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.

FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   StatistikkStatistikk   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 
Nicklas Bendtner
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 236, 237, 238 ... 297, 298, 299  Next

Post new topic   This topic is locked: you cannot edit posts or make replies.    Forum -> Sportslig avdeling
View previous topic :: View next topic  
Author Message
EGA
Veteran

PostPosted: 03.04.2019 16:28    Post subject: Reply with quote

Robin wrote:
Bendtner som spiss i neste kamp håper jeg. Er milevis bedre enn Søderlund på alt. Søderlund løper, men ikke nødvendigvis smarte løp, han klarer ikke de enkleste ting, elendige tekniske ferdigheter. Gi NB sjansen på topp alene. Og sørg for at vingene får beskjed om å fôre med innlegg...
så sant, så sant.
Back to top
View user's profile Send private message
zaphod81
Forumsjef

PostPosted: 03.04.2019 20:03    Post subject: Reply with quote

Med tanke på kontraktsituasjon, lønn og status i troppen så skal vi selvfølgelig cashe inn på Bendtner nå, hvis noen vil betale en grei sum for ham. Uavhengig av hva man måtte mene om kvaliteten hans som spiller. Det er en enkel avgjørelse.

Det kommer ikke til å skje, så da kan vi i stedet krangle om hvorvidt han burde starte kamper. Jeg er i tvil, registrerer 1-0 til dansken over en svært dårlig Søder sist, men mistenker at veien til et fungerende lag er kortere med Søderlund nå, i alle fall fra start. Og så går det an å bytte. Usikkerheten er som vanlig knyttet til at Bendtner kan ta en langt større rolle i hvordan vi skal skape sjanser, hvis treneren har noen tanker om hvordan han skal brukes.
Back to top
Ratatosk
Veteran

PostPosted: 03.04.2019 22:35    Post subject: Reply with quote

Alle eksperter og media klager på Bendtner og mener han er er problem, og at han ikke presterer. Jeg er enig i at Bendtner ikke har vært veldig god på en stund. Men hva har Søderlund vist som tilsier at HAN skal spille spiss. Bommer på de fleste sjansene han får. Søndag var ikke Bendtner veldig god, men han var flere hakk bedre enn Søderlund. Selv om han spilte i en litt uvant posisjon. I dagens stall er løsningen Bendtner på topp og Åsen i tier rollen. Søderlund kan komme inn på slutten dersom man trenger å forsvare seg mot dødball, eller man ønsker å brenne litt flere sjanser på tampen av kampen.
Back to top
Macha
Veteran

PostPosted: 04.04.2019 21:47    Post subject: Reply with quote

Akkurat nå gir jeg blaffen i hvem av de to som spiller så lenge kun èn av dem spiller om gangen. De to på banen samtidig funker ikke. Det funket kun en gang og det var mot Molde hjemme i fjor. At Horneland ikke har satt seg nok inn i jobben til å forstå det er bemerkelsesverdig.
Back to top
Troillanpåtopp
Proff

PostPosted: 05.04.2019 14:25    Post subject: Reply with quote

Høgskolen i Moldes beregninger sier at RBK vinner gull og at Bendtner er ligaens beste. Enig.

https://panorama.himolde....ar-gullet/
Back to top
Hedon
Forumsjef

PostPosted: 05.04.2019 14:45    Post subject: Reply with quote

I følge denne vurderingen er Remmer og Gabrielsen Molde sine to beste spillere og hhv tre og fire i Eliteserien. Det er jo omtrent som at de skulle sagt at Hovland og Hedenstad var våre beste spillere.

Er det Julius som har satt opp det der?
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
Stubbelur
Veteran

PostPosted: 05.04.2019 17:19    Post subject: Reply with quote

Den sier også at Ranheim havner på sisteplass. Tror ikke disse simuleringene tar høyde for lag, kun de individuelle styrkene til hver spiller, som forøvrig virker å være vektet feil.
Back to top
Kamerat Ola
Veteran

PostPosted: 05.04.2019 17:25    Post subject: Reply with quote

Det er også ganske mange vesentlige faktorer som vanskelig lar seg måle i en slik undersøkelse, spesielt med tanke på hvor mange endringer det skjer i fotball-lag på kort tid.
Back to top
2mas
Sjef

PostPosted: 05.04.2019 18:18    Post subject: Reply with quote

»Han er en station, han er stærk i feltet, han er et af de sikreste våben, når der dumper en bold ned foran ham. Men han er simpelthen for stor til at være den perfekte presspiller. Det ville han stadig være, hvis han var seks-otte kilo lettere,« siger Thomas Jørgensen og fortsætter:

»Det kræver små vendinger, at han bremser hurtigt op, kan accelerere hurtigt igen - ideelt set en lille, hurtig karl. Når man vejer 95-96 kilo, så er det meget, men han kan bare ikke veje mindre. Han vejede faktisk mere i Juventus, end han gør nu.«

Læs mere: Muskuløse Bendtner - se hans store forvandling

– Jeg trives veldig godt i Trondheim og er glad for å være her, men hva som skjer etter denne sesongen det vet jeg ikke per nå, sier Bendtner.

– Men har du lyst?

– Som sagt vet jeg ikke hva som kommer til å skje. Jeg er glad her. Det har jeg alltid sagt. Men jeg kan ikke svare på hva som skal skje.

Les mer: Bendtner er usikker på RBK-fremtiden
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
2mas
Sjef

PostPosted: 07.04.2019 21:41    Post subject: Reply with quote

– Han trenger flere økter i beltet og flere matcher i beltet, sier treneren.

Les mer: Bendtner vet ikke hvordan Horneland skal bruke ham

Dersom ikke Søderlund begynner å score mål snart, håper jeg at Bendtner får sjansen som midtspiss igjen. Han bør uansett få et lengre innhopp allerede i morra.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
Robin
Rutinert

PostPosted: 08.04.2019 14:05    Post subject: Reply with quote

Bendtner er en såpass mye bedre spiller enn Søderlund at det burde være så og si automatikk i at han starter. Søderlund er dessverre noe begrenset, men har jo også sine bruksområder. Uansett hvem som starter, så må mye av jobben gjøres av resten av laget og de må fores med baller. Det var en mangelvare i fjor og det så ikke så lyst ut mot Glimt heller. De må få innlegg fra siden, spesielt Søder er avhengig av det. Bendtner kan også få til andre typer mål.
Back to top
zaphod81
Forumsjef

PostPosted: 23.04.2019 14:16    Post subject: Reply with quote

Horneland uttaler nå at Bendtner egentlig skulle inn tidligere mot Godset, men at byttet ble utsatt på grunn av et planlagt bytte på Trondsen og usikkerhet rundt Hedenstads ankel.

DET ER DET SOM SKJER NÃ…R DU STARTER TO HALVSKADDE SPILLERE!

Hedenstad skulle aldri startet kampen når vi allerede ville/måtte starte med Trondsen. Dårlig coaching. Hedenstad er slett ikke så god at han er verdt risikoen heller.
Back to top
Konesseur
Veteran

PostPosted: 23.04.2019 14:24    Post subject: Reply with quote

Nei, han skulle aldri ha blitt byttet inn. Trenger ikke bytte inn spillere som starter. Han skulle ha starta.
Back to top
Frankiefourfingers
Veteran

PostPosted: 23.04.2019 14:34    Post subject: Reply with quote

Endeig noe fornuftig fra deg Konesseur. Bendtner skulle selvsagt startet kampen.

Hvorfor Horneland tviholder på elendige Søder er helt uforståelig for meg. En av de svakeste spissene i hele ligaen.
Back to top
Francisco Clementine
Veteran

PostPosted: 23.04.2019 14:44    Post subject: Reply with quote

Høgmo-radaren min tar fyr når jeg hører Horneland snakke. Ikke et godt tegn.
Back to top
Konesseur
Veteran

PostPosted: 23.04.2019 15:18    Post subject: Reply with quote

19. Feb.

Yv89 wrote:
Siden vi snakker om Bendtner likevel her inne, s� tror jeg Bendtner led av at de andre ikke jobbet fremover i fjor og ville "ordne" opp selv, men n� n�r vi har en trener med god plan om hvordan han vil vi skal spille og posisjonere oss, s� er nok Bendtner p� rett plass til rett tid! Og da er han uten tvil f�rstevalget!

Dette er hva jeg kaller analytiske evner.
Back to top
Thulian
Veteran

PostPosted: 23.04.2019 16:02    Post subject: Reply with quote

Bendtner lir, som oss alle andre, under Horneland.
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website AIM Address MSN Messenger
27Sapara
Proff

PostPosted: 23.04.2019 16:54    Post subject: Reply with quote

Franc wrote:
Høgmo-radaren min tar fyr når jeg hører Horneland snakke. Ikke et godt tegn.
Høgmo-radaren min eksploderer når jeg hører Bjørneby snakker..
Back to top
RBKSandvika
Veteran

PostPosted: 24.04.2019 09:24    Post subject: Reply with quote

Syntes det ble ganske godt illustrert da D.E. Fagermo skulle nevne sine antatt største trusler før kampen mot Odd og han flirte litt og sa de satt begge to på benken (Bendtner / Akintola).

"Vi hadde forberedt oss på dem, men jeg er jo glad at vi slipper nå!"

Send søder på andrelaget, putt Bendtner inn og la Botheim komme inn siste 10 min. RBK RBK
Back to top
Orkdal1
Rutinert

PostPosted: 24.04.2019 10:33    Post subject: Reply with quote

Søder kan/skal bli med på flyttelasset tilbake til Haugesund når vårt eminente trenerteam etter hvert vender nesa hjem.
Back to top
Montana
Veteran

PostPosted: 24.04.2019 11:53    Post subject: Reply with quote

Alle trenerne i Eliteserien har fått med seg hvordan man stopper Bendtner. Men det er klart han spiller med når media gir ham en mulighet til å ha det gøy med Bendtner-situsjonen. Klassisk utpsyking det der.
Back to top
RBKSandvika
Veteran

PostPosted: 24.04.2019 12:27    Post subject: Reply with quote

Enig Orkdal1, mulig vi må betale Haugesund litt for å ta ham, men det er det verdt.
Back to top
Zorbeltuss
Veteran

PostPosted: 24.04.2019 13:57    Post subject: Reply with quote

Bendtner vil være ekkel å ha med å gjøre hvis han opererer der spissen vår skal være og vi får litt indreløperbevegelser og doblinger på kant.

Tror både han og Søderlund har lidd mye av at det har gått i sirup på midtbanen både i år og ifjor. Veldig lett å ta ut en ensom spiss som ikke får hjelp i oppspillsfasen. Veldig lett å ta ut en spiss i feltet når det aldri kommer innlegg, og at det ikke blir påfyll fra midtbanen når innleggene en skjelden gang kommer.
Back to top
enojado
Veteran

PostPosted: 25.04.2019 19:20    Post subject: Reply with quote

Zorbeltuss wrote:

Tror både han og Søderlund har lidd mye av at det har gått i sirup på midtbanen både i år og ifjor. Veldig lett å ta ut en ensom spiss som ikke får hjelp i oppspillsfasen. Veldig lett å ta ut en spiss i feltet når det aldri kommer innlegg og at det ikke blir påfyll fra midtbanen når innleggene en skjelden gang kommer.

det er vel fordi trefotene til søderlund stamper i sirup og bendtner skal alltid være delaktig i oppspillsfasen. Mener Bendtner er et soleklart spissvalg men kravene bør være at han faktisk skal være spiss og ikke ha en "fri-rolle". Sånn sett har søderlund vært god, men det hjelper fint lite når han ikke kan behandle kula...
Back to top
Hentesveis
Veteran

PostPosted: 25.04.2019 20:05    Post subject: Reply with quote

Thulian wrote:
Bendtner lir, som oss alle andre, under Horneland.

Jeg tror du skal være meget forsiktig med å påstå at du snakker for oss alle her inne. Det er nok en god del som ønsker å gi Horneland mer tid, og som er spent på hva han kan få til .
Post new topic   This topic is locked: you cannot edit posts or make replies.    Forum -> Sportslig avdeling All times are GMT + 1 Hour
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 236, 237, 238 ... 297, 298, 299  Next
Page 237 of 299

Jump to:  

Utviklet av phpBB. Tilrettelagt for RBKweb.

ANNONSE
SITATET
© 1999-2025 RBKweb