| View previous topic :: View next topic |
| Author |
Message |
EspN Veteran
|
Posted: 10.03.2019 21:00 Post subject: |
|
|
Veldig bra bytter!Flere spillere må se seg selv i speilet..De kommer til og bli benket.
Bedre sats på Akintola og johnsen..Enn en lat helland. |
|
| Back to top |
|
 |
Harceïde Veteran
|
Posted: 10.03.2019 21:02 Post subject: |
|
|
Dere må sende mail til Nettavisen pluss for å avslutte abonnementet. Er ikke nok å bare stenge kontoen via Amedia sin identifikasjon-plattform (aID.no).
Helt toskete opplegg. Burde vært ulovlig. |
|
| Back to top |
|
 |
BalleK Veteran

|
Posted: 10.03.2019 21:06 Post subject: |
|
|
| kjoersvik wrote: | Noen som fant ut hvordan man avsluttet abonnementet? Endte bare opp med å deaktivere brukeren  |
Når du er innlogget kan du gå inn på nettavisen.no. Helt nederst fant jeg en link som het "Abonnement". Her finnes et eget valg som heter "Si opp abonnementet". Velg dato du vil det skal ta slutt og velg en grunn. Dett var dett.
NB! På et eller annet tidspunkt i prosessen fikk jeg en SMS med en kode - vet ikke om det var jeg som klikket på feil sted tilfeil tid eller hva det var da... _________________ RBK fjepper
Toillat folk e folk det å |
|
| Back to top |
|
 |
KitWalker Veteran

|
Posted: 10.03.2019 21:08 Post subject: |
|
|
| De skal tjene penger akkurat som du og meg. |
|
| Back to top |
|
 |
Harceïde Veteran
|
Posted: 10.03.2019 21:09 Post subject: |
|
|
| KitWalker wrote: | | De skal tjene penger akkurat som du og meg. |
Og? |
|
| Back to top |
|
 |
Lord Oakley Veteran
|
Posted: 10.03.2019 21:10 Post subject: |
|
|
Går fint å avslutte på nettsiden.
gå inn på nettavisen.no, menyen (tre streker) oppe til høyre, trykk på pluss, så meny, og min side, der velger du å avslutte abonnement. Litt kronglete, men fullt mulig  |
|
| Back to top |
|
 |
ace Veteran

|
Posted: 10.03.2019 21:10 Post subject: |
|
|
Mike sier at de ikke er fornøyde, de prøver men får det ikke til å fungere. Oser litt frustrasjon av ham. _________________ Svart og hvit for alltid! |
|
| Back to top |
|
 |
Mustrum Ridcully Legende

|
Posted: 10.03.2019 21:20 Post subject: |
|
|
Så det er flere av spillerne som sliter med å avslutte abonnementet også? _________________ Agbogbloshie park inspector.
Quis custodiet ipsos custodes? |
|
| Back to top |
|
 |
Harceïde Veteran
|
Posted: 10.03.2019 21:21 Post subject: |
|
|
| Stammen i laget vårt er alt for svak. Stopperparet + AK er på et veldig lavt teknisk så vel som taktisk nivå, noe hele laget er preget av. Ingenting vil endre seg før det tas grep der. Kåre klarte det ikke, Coolen det samme - Horneland ser foreløpig ut til å kjøre klippekort på den samme gjengen. Frustrerende. |
|
| Back to top |
|
 |
BalleK Veteran

|
Posted: 10.03.2019 21:21 Post subject: |
|
|
Første omgang var det absolutt ingenting å skrive hjem om. Ikke noe som stemte i det hele tatt. Hadde det vært et bedre lag på andre halvdel hadde det fort vært stygge sifre, men Brann er (heldigvis for for oss) alt for dårlige offensivt. De fikk et mål servert gratis da Hedenstad og Hovland (og flere?) ikke samarbeidet i det hele tatt.
I følge Petter Rasmus var offsiden vi fikk annulert målet vårt på nokså tvilsom. Men dersom vi hadde fått et mål i første omgang hadde det vært så hadde det jo vært et ran.
Så starter andre omgang ca. på samme måten. Men etter at vi fikk inn Lundemo, Johnsen og Akinola ca. midt i omgangen så blir det imidlertid en helt annen kamp. Lundemo presser og prøver å tre frem pasninger - misser noen ganger, men treffer mye bedre enn Konradsen gjorde - og er mye tøffere mot Brann-midtbanespillerne.
Akintola er mye hvassere foran enn de tre vi startet med på topp. Johnsen synes jeg gjør gode innhopp i hver kamp.
Adegbenro og Bendtner virker veldig rustne, men vi får tro det bedrer seg etter hvert.
Mange andre også som er rustne, men hvis Brann er en av gull-utfordrerne så er jeg ikke så redd. De klarte ikke å skape all verden selv om de hadde ballen 75% av tiden i trekvart kamp - målet måtte de rett og slett få forært. Dette betyr ikke at jeg synes at det "er greit". Det er tynn suppe i mesteparten av kampen.
Mot Molde bør vi etter min mening ikke starte med Konradsen, Bendtner og Adegbenro. Bruk heller Søder, Akintola og Trondsen/Lundemo (den av dem som er skadefri). Lurer jammen på om vi burde benke Helland også og bruke Johnsen utpå kanten der - er mye mer fart og produkt av det Johnsen gjør. _________________ RBK fjepper
|
| Back to top |
|
 |
Toilling Veteran
|
Posted: 10.03.2019 21:24 Post subject: |
|
|
| Lord Oakley wrote: | Går fint å avslutte på nettsiden.
gå inn på nettavisen.no, menyen (tre streker) oppe til høyre, trykk på pluss, så meny, og min side, der velger du å avslutte abonnement. Litt kronglete, men fullt mulig  |
Nei det virket ikke når jeg prøvde sist.
Av en eller annen grunn virket det nå etter at jeg hadde sendt en e-post selvfølgelig. |
|
| Back to top |
|
 |
toreinar Veteran
|
Posted: 10.03.2019 21:25 Post subject: |
|
|
| Rosalind standarn wrote: | | Krokodil Dundee wrote: | | Hvor er så Min Side (på smartphone)? |
Vet ikke hvordan det er på tlf, men man må først inn på Pluss-siden. Derfra finner man en rullegardinfane og fra der kommer man til Min side. |
Min side på nettavisen(PC) eller aid.no? _________________ Knallharde treninger utenfor sesong.Full innsats i 90 minutter i ALLE kamper,slakk heller av på noen treninger. |
|
| Back to top |
|
 |
Lord Oakley Veteran
|
Posted: 10.03.2019 21:27 Post subject: |
|
|
| Den oppskriften fungerte i alle fall helt fint for meg...da burde den fungere for andre også men... |
|
| Back to top |
|
 |
rail Rutinert
|
Posted: 10.03.2019 21:28 Post subject: |
|
|
| Svangen wrote: | | Hvor langt ut i sesongen tror dere vi får høre at spillerne er stinne av trening? |
Hvor lenge vil det gå før vi opplever én positiv kommentar her inne? Vi er jo stort sett elendige, hele tida. Før sesongstart er vi gjerne nedrykkskandidater. Men vi er i det store og hele forferdelige i sesong også, selv når vi topper.
Det er hovedsakelig bitre, sure, grinete kommentarer det går i. Det er åpenbart en kunst å klare å tenke og tolke alt så negativt. Er dere sånn irl også? Da må det utvilsomt by på store utfordringer å leve sammen med dere.
Kanskje gjøre unna oppkjøring og sesongforberedelser først. Så kan dere grine i vei, slik dere pleier (sorry Svangen, ikke ment spesielt for deg) |
|
| Back to top |
|
 |
EspN Veteran
|
Posted: 10.03.2019 21:29 Post subject: |
|
|
| Når jeg prøver som dere sier,Får jeg feil melding at jeg må logge inn osv. |
|
| Back to top |
|
 |
BalleK Veteran

|
Posted: 10.03.2019 21:37 Post subject: |
|
|
Og en ting til. Det ser veldig ut som at vi skal spille 4-4-1-1 med Jensen foran midtbane-fireren og Bendtner/Søder/Akintola/Botheim på topp. Det er vel nokså likt det vi kaller "snudd V".
Men betyr lite hvilken formasjon vi stiller opp i hvis det ikke er tempo og presisjon i det vi gjør.
Får tro de "slipper opp" litt på treningen nå slik at spillerne blir litt lettere i beina.
(OG - det var "Min side" på nettavisen.no) _________________ RBK fjepper
|
| Back to top |
|
 |
Standarn og Crick Veteran

|
Posted: 10.03.2019 21:47 Post subject: |
|
|
| toreinar wrote: | | Rosalind standarn wrote: | | Krokodil Dundee wrote: | | Hvor er så Min Side (på smartphone)? |
Vet ikke hvordan det er på tlf, men man må først inn på Pluss-siden. Derfra finner man en rullegardinfane og fra der kommer man til Min side. |
Min side på nettavisen(PC) eller aid.no? |
https://pluss.nettavisen.no/
Hadde pluss i fjor og hadde pluss for en annen mail (og annet bankkort) for en måneds tid siden - begge gangene var det null problem å avslutte abonnementet. |
|
| Back to top |
|
 |
puckno Veteran
|
Posted: 10.03.2019 21:51 Post subject: |
|
|
| Vi blir uansett aldri best på presspill, fordi vi ikke har de rette spillertypene til det. Og per nå er det minst to lag som er bedre enn oss på å spille 4-3-3, med ballsikre ballfordelere og harabikkjer som indreløpere. Så mitt inntrykk er at vi i år skal bli best av å være nest best på mye. Jeg er ikke skeptisk, kun lett bekymret. Horneland må få en sesong på prosjektet sitt iallefall. |
|
| Back to top |
|
 |
Churchill Proff

|
Posted: 10.03.2019 21:59 Post subject: |
|
|
Jeg håper RBK spiller med Bendtner så mye som mulig i år også. Han er noe så sjelden som en elendig spiller med finslepen teknikk og god spilleforståelse. _________________ Deserve Victory! |
|
| Back to top |
|
 |
Iziba Jaja Veteran
|
Posted: 10.03.2019 22:03 Post subject: |
|
|
Dette er taktikken til vår nye trener tre uker før seriestart...
| Quote: | Kaptein Jensen med knallhard dom: - Noe av det dårligste jeg har vært med på
|
| Quote: | | Vi spiller treningskamp og skulle ligge kompakt og ikke stresse. Vi hadde fokus på at vi skulle ligge samlet i presset vårt. Hvis det innebar at vi lå litt lavere, så måtte vi akseptere det og heller ha fokus på å være samlet. Men det gjør at Brann bare styrer kampen. De har masse pasninger, mens vi løper og løper. |
4-4-1-1, ligge kompakt, fokus på å være samlet og masse løping der altså. |
|
| Back to top |
|
 |
enojado Veteran
|
Posted: 10.03.2019 22:06 Post subject: |
|
|
| Så ikke hele kampen, men de tunge beina lyste lang vei så gir Horneland frem til sommeren. Skal man bedømme kampen i dag isolert sett er det helt krise. Manglende spillertyper er nevnt her og det er vel akkurat det man mangler, den typen spillere som bruker hodet... |
|
| Back to top |
|
 |
Nåssåladden Veteran
|
Posted: 10.03.2019 22:11 Post subject: |
|
|
| Iziba Jaja wrote: | Dette er taktikken til vår nye trener tre uker før seriestart...
Stusser også på dette da det ikke akkurat var hva Horneland var solgt inn på. Men heller evnen til å kunne presse høyt med smale vinger etc..
At man har flere strategier å kunne spille på er jo greit, men da har vi alle fall erfart at lavt press kler oss veldig dårlig. |
|
| Back to top |
|
 |
toreinar Veteran
|
Posted: 10.03.2019 22:40 Post subject: |
|
|
| Rosalind standarn wrote: | | toreinar wrote: | | Rosalind standarn wrote: | | Krokodil Dundee wrote: | | Hvor er så Min Side (på smartphone)? |
Min side på nettavisen(PC) eller aid.no? |
https://pluss.nettavisen.no/
Hadde pluss i fjor og hadde pluss for en annen mail (og annet bankkort) for en måneds tid siden - begge gangene var det null problem å avslutte abonnementet. |
Skifta til firefox nettleser,da funka det. _________________ Knallharde treninger utenfor sesong.Full innsats i 90 minutter i ALLE kamper,slakk heller av på noen treninger. |
|
| Back to top |
|
 |
bigfoot Rutinert

|
Posted: 11.03.2019 00:58 Post subject: |
|
|
| Da var det ikke så farlig å gå glipp av kampen i dag likevel merker jeg. |
|
| Back to top |
|
 |
Jonas Veteran

|
Posted: 11.03.2019 01:11 Post subject: |
|
|
| Iziba Jaja wrote: | Dette er taktikken til vår nye trener tre uker før seriestart...
| Quote: | Kaptein Jensen med knallhard dom: - Noe av det dårligste jeg har vært med på
|
| Quote: | | Vi spiller treningskamp og skulle ligge kompakt og ikke stresse. Vi hadde fokus på at vi skulle ligge samlet i presset vårt. Hvis det innebar at vi lå litt lavere, så måtte vi akseptere det og heller ha fokus på å være samlet. Men det gjør at Brann bare styrer kampen. De har masse pasninger, mens vi løper og løper. |
Høres ut som et FKH som nettopp har tapt 0-3 på Lerkendal det der. _________________ No al calcio moderno |
|
| Back to top |
|
 |
|