| View previous topic :: View next topic |
| Author |
Message |
larsarus Legende

|
Posted: 16.02.2019 22:17 Post subject: |
|
|
| Patronen wrote: | Tack för svaret!
Så ni kommer köra en stark elva. Vi kommer köra den starkaste vi har. |
Men gjorde dere egentlig det? |
|
| Back to top |
|
 |
sidney Veteran
|
Posted: 16.02.2019 22:23 Post subject: |
|
|
Dette holder definitivt mot Mjøndæln, Molle og Kongsvinger, men holder det mot Real Madrid? _________________ Å nei håret fins itj mest
Sler ut tenner'n på den første som sei hest |
|
| Back to top |
|
 |
larsarus Legende

|
Posted: 16.02.2019 22:36 Post subject: |
|
|
| De første 12 hoder mot Real Madrid også. Så får vi bare håpe treningsgrunnlaget blir sånn at de første 12 kan multipliseres med 8. |
|
| Back to top |
|
 |
50prosenNT Rutinert
|
Posted: 17.02.2019 00:21 Post subject: |
|
|
Vi får vel starte med å holde nivået til Shkendija, Celtic, Redbull og andre EL lag tenker jeg, til å begynne med. Men absolutt positiv utvikling om dagen!
Målet må være å kvale til EL og ikke drite seg ut. Å gå videre vil være bonus. CL er utopi og kommer til å forbli det med mindre Koteng spytter inn 1 milliard _________________ but but |
|
| Back to top |
|
 |
orkdal,n Rutinert

|
Posted: 17.02.2019 00:39 Post subject: |
|
|
Litt tidlig å si noe ennå, men det var gode tendenser. Stor fart, masse løp, gir muligheter for de på topp.  |
|
| Back to top |
|
 |
Kamerat Ola Veteran
Joined: 13 Jan 2014 Posts: 7402 Location: South-west coast exile
|
Posted: 17.02.2019 13:11 Post subject: |
|
|
| Nå gikk jeg glipp av de første 25-30 minuttene av kampen, så jeg fikk ikke med meg det som tilsynelatende var den beste perioden. Uansett syntes jeg det ser ut som at vi har tatt en del steg, i hvert fall med tanke på hvem vi hadde sentralt. Midtbanen så ut til å hadde øvd på å spille av press gjennom trekanter, noe jeg ikke kan huske å ha sett under KI&EH. Vi var mer tålmodige i forhold til å spille konsekvent på den første bevegelsen som vi gjorde mot Sparta Praha og danskene, og vi så ut til å være flinkere til å både søke mellomrom og å tørre å spille opp medspillere i mellomrommet. Når vi får Trondsen tilbake/ny sentral om det blir nødvendig kommer vi nok til å se vesentlig bedre ut. Når det er sagt syntes jeg faktisk Konradsen så merkbart bedre ut sentralt enn det han gjorde får 6-12 mnd siden, uten at det betyr at han er i nærheten av god nok, så klart. |
|
| Back to top |
|
 |
Noah FC Rutinert
|
Posted: 17.02.2019 18:54 Post subject: |
|
|
Kampen ligger ut i arkiv på eurosport player hvis du har tilgang til d _________________ Ja. D va d da. Sei d. |
|
| Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
Posted: 17.02.2019 22:55 Post subject: |
|
|
| Zorac wrote: | | Trond Alstad vil ikke at Myhren skal snakke med Akintola rett etter kampen. |
Jeg fikk ingen god forklaring på hvorfor media ikke fikk snakke med ham i går. Alstad bedyret at "det er udramatisk".
| Captain wrote: | | Noen som vet hvorfor Østbø ikke er på benken? |
Han er operert i albuen. Snart tilbake. |
|
| Back to top |
|
 |
Zorac Forumsjef

|
Posted: 17.02.2019 23:24 Post subject: |
|
|
Jobber ikke direkte hardt for å endre inntrykket av at han er en snåling, han Trond. _________________ Influencer™ |
|
| Back to top |
|
 |
zaphod81 Forumsjef

Joined: 23 Jan 2008 Posts: 11618 Location: Rett ved regnbuens ende
|
Posted: 22.02.2019 14:46 Post subject: |
|
|
Etter endelig å ha sett denne i reprise :
+ Lett å se hva Horneland tar med seg inn allerede
+ Vi skaper mye på offensiv gjenvinning
+ Deilig å se 10eren på Helland, og en mer direkte Helland på venstre
+ Åsen gir oss noe av det vi har manglet siden Midtsjø.
+ De Lanlay viser at han fort er bedre enn Hedenstad i den backrollen
+ Fem fine mål, aggressive på å nå farlige rom.
- Vi har fortsatt alt for mye støttepasninger mot og mellom de bakerste tre sentralt, som alle er for dårlige pasningsspillere.
- Verken Konradsen eller Lundemo kan spille sentralt i denne stilen
- Søderlund er for svak teknisk når han brukes som oppspillspunkt.
- Litt vanskelig å se hvor Adegbenro passer inn her. |
|
| Back to top |
|
 |
Harceïde Veteran
|
Posted: 22.02.2019 15:08 Post subject: |
|
|
| zaphod81 wrote: | | Litt vanskelig å se hvor Adegbenro passer inn her. |
Nei, det er det virkelig ikke. Vår soleklart beste kantspiller, og han hører hjemme til venstre. Bedre enn Pål begge veier, selv om sistnevnte hadde en bra kamp sist mot et utrolig svakt lag. |
|
| Back to top |
|
 |
Mikkelsen Veteran

|
Posted: 22.02.2019 15:47 Post subject: |
|
|
| zaphod81 wrote: |
- Verken Konradsen eller Lundemo kan spille sentralt i denne stilen
- Søderlund er for svak teknisk når han brukes som oppspillspunkt.
- Litt vanskelig å se hvor Adegbenro passer inn her.
|
Kommer ikke som et sjokk. Merkelig at RBK fortsatt har orket å beholde disse to.
Hvis Adegbenro ikke passer inn, da er det noe galt med systemet. Han skal passe inn hvor som helst  |
|
| Back to top |
|
 |
zaphod81 Forumsjef

Joined: 23 Jan 2008 Posts: 11618 Location: Rett ved regnbuens ende
|
Posted: 22.02.2019 16:56 Post subject: |
|
|
Enig i at Adegbenro er den kantspilleren med høyest maksnivå, og nettopp derfor er det litt betenkelig at han tydelig har ganske langt å gå på både fysikk og struktur. Denne gangen riktignok som midtspiss, men svakhetene i presspillet ble likevel tydelige. Og det er ikke bra at han mangler såpass på fysikken.
Ikke enig i at han automatisk er bedre enn Helland til venstre her, det blir to veldig ulike spillere offensivt. Men Helland ligger bedre i ramma, og den kollektive biten blir viktig.
Adegbenro kommer nok uansett til å spille mye, men det blir ikke akkurat lettere for ham å få gjennombruddet i RBK-drakt mot ES-motstand i dette systemet. Tror jeg. |
|
| Back to top |
|
 |
FanFraSør Rutinert
|
Posted: 22.02.2019 17:22 Post subject: |
|
|
Samuels største styrke blir i Europa men han er en spiller som også skal lage en god del målpoeng i serien dersom han får 20+ kamper i løpet av sesongen. Når han kommer i bedre form så tror jeg faktisk det nye systemet vil være til hans fordel. Vi kommer til å ønske å sette mer fart på ballen ved gjenvinning ikke som de siste årene da vi har bremset opp og selv når vi hadde muligheten til gode kontringer endte vi opp med å spille mot etablert forsvar. Gjermund og Akintola inn tror jeg også vil være med på å bedre spillet hans. Kan virkelig bli en morsom 2019 sesong. Tiden går sent til seriestart. _________________ Når Nils Arne snakker, lytter man! (Gammelt visdomsord fra Brakka) |
|
| Back to top |
|
 |
haavarl Forumsjef

|
Posted: 23.02.2019 21:04 Post subject: |
|
|
Jeg har ikke rukket noe de siste ukene pga. anbud. (Og når jeg ikke får sett en RBK-kamp er det ille.)
Mål og målgivende blir sånn da, jf. dags?
1-0 Hovland - Helland - ?
2-0 Helland - Akintola - ?
3-0 Søder - Helland - Åsen?
4-0 Akintola - motspiller - Jensen?
5-1 Adegbenro - Akintola - Hovland _________________ Embrace science - resist ignorance |
|
| Back to top |
|
 |
Standarn og Crick Veteran

|
Posted: 23.02.2019 21:43 Post subject: |
|
|
Høydepunkter på RBK.no http://www.rbk.no/video?v...0&a=1:
1-0 Hovland - Helland - Motstander
2-0 Helland - Akintola - Dølle