English version 
Rosenborg Web
SESONGEN 2026
 NYHETER
 KAMPER
 SPILLERE
KLUBBEN
 HISTORIE
 KLUBBFAKTA
 MERITTER
 REKORDER
 STATISTIKK
 LERKENDAL STADION
EKSKLUSIVT
 LESESTOFF
 I GAMLE DAGER
 LEGENDER
 BILDESPESIAL
MENINGER
 DEBATTFORUM
 KOMMENTAR
 DIN MENING
RBKweb
 OM RBKweb
 ANNONSEINFORMASJON
 RSS-KANAL
 ARKIV
 TA KONTAKT
Debattforum

Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene.
Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.

FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   StatistikkStatistikk   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 
Hugo Pereira
Goto page Previous  1, 2

Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Crimp
Senior

PostPosted: 08.01.2019 16:50    Post subject: Reply with quote

Hugo Pereira er ansatt som assistenttrener på det norske U21-landslaget.
Back to top
View user's profile Send private message
2mas
Sjef

PostPosted: 08.01.2019 23:49    Post subject: Reply with quote

Pereira tar over etter Aksel Bergo, som har vært assistenttrener for U21 de siste årene og nå har bestemt seg for å gi seg.

- Vi er veldig glad for at vi får inn Hugo nå som Aksel gir seg. Hugo har fått god erfaring med norsk fotball. Han har jobbet med flere ulike segment, både aldersbestemt og i de siste årene i Rosenborg. Han har internasjonal erfaring og er veldig dyktig på oppfølging av spillere og utvikling. Portugal er også kjent for å ha en bra trenerskole, som Hugo har gått. Han har spesialkompetanse på "educational sciences" og "sport sciences" og er en meget kompetent mann å få inn i NFF. Han blir veldig sentral i vårt team, sier U21-landslagstrener Leif Gunnar Smerud.

Pereira har vært fem år i Rosenborg og før det akademisjef og assistenttrener i Follo. Han har også jobbet i Manchester United-akademiet i Lisboa sammen med Carlos Queiroz og har vært trener i India. Nå ser han frem til å ta fatt på jobben med norske landslagstalenter.

- Min styrke er å bygge gode relasjoner og følge opp spillere inviduelt. Det skal jeg gjøre med video og feedback både på og mellom samlingene, forteller han.

Les mer: Hugo Pereira ny assistenttrener for U21-landslaget
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
2mas
Sjef

PostPosted: 10.01.2019 23:47    Post subject: Reply with quote

"Vou trabalhar com um grupo de treinadores talentosos e vou aprender bastante sobre uma dinâmica um pouco diferente da dos clubes. Acaba por ser uma coincidência feliz estarmos no grupo de Portugal, no apuramento para o Europeu, e podermos testar-nos com as melhores equipas", finalizou.

Hugo Pereira: "É óptimo continuar a trabalhar com jogadores de topo"

Google wrote:
"I'm going to work with a group of talented coaches and I'm going to learn a lot about a different dynamic from that of the clubs. It's a happy coincidence that we are in the group of Portugal, in qualifying for the European Championship, and we can test ourselves with the best teams "he concluded.
Back to top
waterfalls
Veteran

PostPosted: 21.02.2019 13:10    Post subject: Reply with quote

https://www.eurosport.no/...tory.shtml

"Hugo Pereira ble ansatt som ny assistenttrener for U21-landslaget under hovedtrener Leif Gunnar Smerud i januar i år.

Kort tid etter fikk han tilbud om å bli assistenttrener for Colombias nye A-lagstrener Carlos Queiroz, noe han takket ja til.

– Jeg synes det er veldig trist å forlate Leif Gunnar og U21-landslaget, men denne muligheten måtte jeg bare hoppe på. Leif Gunnars gjennomtenkte og systematiske tilnærming til fotball og utvikling er noe jeg ser opp til og vil prøve å bygge videre på gjennom min karriere. Han har fostret et svært kompetent team som vil bidra stort til utviklingen av unge norske spillere og forberede dem til A-landslaget, sier Pereira til NFFs hjemmeside."
Back to top
2mas
Sjef

PostPosted: 21.02.2019 21:06    Post subject: Reply with quote

Bra karrieresprang. Tommel'n opp!

Uansett hvor lenge Queiroz blir ved roret i Colombia, vil det nok bli økt interesse fra andre klubber for Pereira.

Boa sorte!
Back to top
EGA
Veteran

PostPosted: 22.02.2019 12:49    Post subject: Reply with quote

Da kan vi kanskje få over unge lovende som vil prøve seg i Europa. Kryr av talenter i Colombia.
Back to top
Mustrum Ridcully
Legende

PostPosted: 22.02.2019 13:06    Post subject: Reply with quote

Hadde ikke fått med meg at Pekerman hadde gitt seg engang jeg.
Bakklandia
Legende

PostPosted: 24.02.2019 13:14    Post subject: Reply with quote

Jeg hadde ikke fått med meg at Quieroz hadde foralt Iran...
Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling All times are GMT + 2 Hours
Goto page Previous  1, 2
Page 2 of 2

Jump to:  

Utviklet av phpBB. Tilrettelagt for RBKweb.
ANNONSE
SITATET
© 1999-2026 RBKweb