| View previous topic :: View next topic |
| Author |
Message |
moomoo Veteran

|
Posted: 12.02.2019 23:25 Post subject: |
|
|
Matic gjor som han alltid gjør, slipper mannen sin på corner og 0-1 signert Presnel.
Og der ble det 0-2 ja, Mbappe. '61min
United hang bra med i første omgang men nå virker de å ha gitt helt opp.
Hva gjør Sunny nå? _________________
| Neeskens wrote: | | Så kan dere sitere meg på at Carlo Holse er en av de mest oppskrytt er spillerene vi har hatt |
| Emilie wrote: | | Neeskens, trenger du å låne en tampong? |
|
|
| Back to top |
|
 |
Standarn og Crick Veteran

|
Posted: 12.02.2019 23:28 Post subject: |
|
|
| Liker egentlig ikke PSG (ingen engelske klubber heller forsåvidt), men etter all det hysteriet det har vært rundt Solskjær i media, med flere artikler hver dag, synes jeg det er like greit PSG tar dette. Er lei dette hysteriet... |
|
| Back to top |
|
 |
50prosenNT Rutinert
|
Posted: 12.02.2019 23:31 Post subject: |
|
|
Greit det ikke er RBK utpå der med Hedenstad, Valsvik, Konrad og co. Mbappe hadde løpt fra de baklengs med to hender på ryggen  _________________ but but |
|
| Back to top |
|
 |
Hodor Veteran

Joined: 23 Aug 2013 Posts: 3664 Location: Sunnmøre's hovedstad
|
Posted: 12.02.2019 23:33 Post subject: |
|
|
| Rosalind standarn wrote: | | Liker egentlig ikke PSG (ingen engelske klubber heller forsåvidt), men etter all det hysteriet det har vært rundt Solskjær i media, med flere artikler hver dag, synes jeg det er like greit PSG tar dette. Er lei dette hysteriet... |
Støttes.
Den evinnelige runkinga er jo helt sinnsyk |
|
| Back to top |
|
 |
moomoo Veteran

|
Posted: 12.02.2019 23:36 Post subject: |
|
|
Man må få lov å si at Mbappe er en veldig, VELDIG god fotballspiller.
Han har det aller meste, men også veldig imponert over Presnel som jeg ikke har sett mye. Rask og sterk stopper som fremstår utrolig solid.
Ellers litt overrasket over at VEratti klarer seg så bra så tidlig etter skaden, men desto mere skuffet over Matic som virker å være utrolig gjennomsnittelig med stadig tilbakevennende alzheimers rundt markeringsspill.
Er veldig tydelig mot så god motstand hva United mangler.
De er alt for svak defensivt på høyreback med Young der.
De mangler en mere ekstrem sentral midtbanespiller og helt klart en makker til vår svenske venn.
EDIT: Og så det er sagt så håper jeg PSG vinner CL, og det er UTELUKKENDE fordi at jeg virkelig unner Buffon det trofeet før han legger hanskene på hylla.
Fantastisk keeper! _________________
| Neeskens wrote: | | Så kan dere sitere meg på at Carlo Holse er en av de mest oppskrytt er spillerene vi har hatt |
|
|
| Back to top |
|
 |
Kamerat Ola Veteran
Joined: 13 Jan 2014 Posts: 7405 Location: South-west coast exile
|
Posted: 13.02.2019 12:43 Post subject: |
|
|
| TV2 smeller til med 10 (ti) saker om Junaitidd og solguden på nettsida. Om de ikke forstår at folk ikke er veldig gira på å betale for den kuruka de leverer må de legges inn ASAP. |
|
| Back to top |
|
 |
PauloSilas Veteran

|
Posted: 13.02.2019 13:08 Post subject: |
|
|
| moomoo wrote: | De er alt for svak defensivt på høyreback med Young der.
De mangler en mere ekstrem sentral midtbanespiller og helt klart en makker til vår svenske venn. |
Er egentlig var svenske venn så veldig god? Synes han blitt hypet veldig mye siden Solskjær kom inn men har ikke blitt veldig imponert. _________________
| Peter Storey wrote: | | Det var inte bra för hans trovärdighet att bjuda 5 miljoner för en hästliknande spelare |
|
|
| Back to top |
|
 |
Cyrilp Veteran
Joined: 03 Aug 2008 Posts: 4116 Location: Elsker Molde by, ikke MFK... Savner alltid Nidaros.
|
Posted: 13.02.2019 14:35 Post subject: |
|
|
https://www.vredens-gnag....iQiaq_lSIk
Ganske mange som begynner å bli lei gnålet nå og denne var litt morsom...  _________________ Samhandling: Et begrep som benyttes om koordinering og gjennomføring av aktiviteter i en prosess der ingen enkelt person eller institusjon har et totalansvar for prosessen. |
|
| Back to top |
|
 |
Zorac Forumsjef

|
Posted: 13.02.2019 15:22 Post subject: |
|
|
Fantastisk!  _________________ Influencerâ„¢ |
|
| Back to top |
|
 |
moomoo Veteran

|
Posted: 13.02.2019 20:20 Post subject: |
|
|
Nå ja, synes han er rimelig god. Hadde han hatt en makker som skapte trygghet slik han har på landslaget så tipper jeg flere har blitt overbevist. Litt lite pondus til å stå frem enda. _________________
|
|
| Back to top |
|
 |
Standarn og Crick Veteran

|
Posted: 13.02.2019 22:53 Post subject: |
|
|
Må si jeg synes VAR blir brukt helt feil... I kampen mellom Ajax og Real Madrid har Ajax vært klart best, presset og vært nærme mål flere ganger. Til og med scoret.
Men - annullert. Etter bruk av VAR. Altså, ingen reagerte på scoringen. Ikke engang keeper. Men VAR blir brukt og det dømmes på en situasjon som egentlig ingen så live, men hvor det viste seg at en spiller, som kanskje forstyrret keeper (men igjen - keeper reagerte ikke), var såvidt i offside.
Så egentlig mye av det samme i VM. At VAR brukes på situasjoner som ikke er soleklare feil, men diskutable situasjoner. |
|
| Back to top |
|
 |
Svangen Proff
|
Posted: 13.02.2019 23:03 Post subject: |
|
|
| 50prosenNT wrote: | Greit det ikke er RBK utpå der med Hedenstad, Valsvik, Konrad og co. Mbappe hadde løpt fra de baklengs med to hender på ryggen  |
Haha nå fikk jeg virkelig lyst å se Valsvik og Mbappe i en løpsduell |
|
| Back to top |
|
 |
Yv89 Veteran
|
Posted: 13.02.2019 23:21 Post subject: |
|
|
Fy faen, Ajax spiller godt. Spiller slik Horneland ønsker vi skal spille! _________________ Rosenborg. Min lidenskap, andres hat! Reise rundt å bare pisse på! |
|
| Back to top |
|
 |
Elg Veteran
|
Posted: 13.02.2019 23:28 Post subject: |
|
|
Så rævva supporterkulturen i England er... så det i går i Manchester, og ser det nå med Tottenham. PSG og BVB briljerer på bortebane mot ganske mange tusen hjemmefans _________________ Herremann
https://m.youtube.com/wat...JO5hlp7L6A |
|
| Back to top |
|
 |
50prosenNT Rutinert
|
Posted: 13.02.2019 23:50 Post subject: |
|
|
Sånn går no dagan når billettene koster en halv månedslønn og charterflyene fra Norge og Kina er stappfulle av «fans» som er mer opptatt av snapchat og insta enn å følge med på selve kampen _________________ but but |
|
| Back to top |
|
 |
niccolai Veteran
|
Posted: 14.02.2019 07:15 Post subject: |
|
|
Solskjær fikk seg en solid ripe i lakken mot PSG.
PSG er gode, men så gode er de ikke.
De manglet Cavani og Neymar.
Ser man på 11'rn til PSG, så er ikke den noe bedre enn United.
Solskjær ble etter mitt skjønn avslør, så får man se om han kan klare et mirakel.
NÃ¥ har han en rekke med vanskelige kamper. Det blir nok den virkelig syretesten til OGS.
Forøvrig var det dritt å se at Ajax ikke tok Real Madrid. De var bedre enn Real Madrid i går, og hadde fortjent bedre enn tap 1-2. _________________ "Spennende spiller denne Werni!!, Demper hardere enn han skyter!!"
Sitat fra Ivar Hoff.. |
|
| Back to top |
|
 |
Sjiraff Veteran
|
Posted: 14.02.2019 11:16 Post subject: |
|
|
Ikke noe bedre enn United?
Selv med Cavani og Neymar ute hadde de minst 6 stykker på banen som har gått rett inn i den sterkeste første 11'eren til United.
Bernat, Verratti, Marquinhos, Draxler, Mbappe og Silva. Enkelt tatt en plass i laget. Byttet ut, Young, Bailly, Herrera, Matic, Lingard osv osv.
Men at Sunny boy ble avslørt er jeg enig i, elendig bytter der han setter inn to spillere som ikke er i nærheten. Sanchez får det ikke til og Mata hører ikke hjemme på dette nivået. _________________ Never Wake A Sleeping Ninja Cow |
|
| Back to top |
|
 |
Pjoltergeist Senior
|
Posted: 14.02.2019 14:17 Post subject: |
|
|
Helt enig i at mange av PSG-spillerne hadde gått rett inn i startellever'n til United.
Men byttene som ble gjort kan han ikke klandres for i og med at de ble gjort pga. skader på Lingard og Martial. Hvilke andre spillere skulle han ha byttet inn når de gjenværende spillerne på benken var Dalot, Jones og Fred?
Kunne selvfølgelig ha satt inn Lukaku tidligere og flyttet Rashford på kant, men er jo alltid lett å være etterpåklok. Om det hadde funket bedre er jo heller ikke sikkert. |
|
| Back to top |
|
 |
Sjiraff Veteran
|
Posted: 14.02.2019 14:39 Post subject: |
|
|
Vil jo påstå at det er treneren sin feil når han igjen bytter inn/startet med spillere som ikke fungerer. Har jo sett dette i hele år. Vet ikke hvor mange ganger man skal gjøre samme feilen før vi kan forvente at han skal lære.
Mata fungerer ikke. Når du får to skader på rappen så sier det seg selv at det blir litt rokkeringer. Inn med Lukaku, flytt rashford ut på kant. Sier ikke at noe av dette hadde fungert bedre, men det vet vi ikke. At Mata og Sanchez ikke fungerer vet vi. Det har vi sett, senest mot Burnley og Leicester _________________ Never Wake A Sleeping Ninja Cow |
|
| Back to top |
|
 |
moomoo Veteran

|
Posted: 14.02.2019 14:42 Post subject: |
|
|
PSG har helt klart et bedre lag pr.idag enn det United har.
Etter førsteomgangen kunne det bikket begge veier, men når man er tvunget til å bytte ut både Lingard og Martial så faller det litt sammen.
Klart han KUNNE satt innpå Lukaku istede for en av de to som kom inn og flyttet Rashford til kanten, men jeg tror også Ole tenker litt på at Rashford skal være spiss og "kanskje" er det dagen Sanchez får det løftet han trenger. (viste seg å være feil men men).
Man kan ikke gjøre sånne Juniorfeil som Matic gjorde på hjørnesparket iallefall. Det er ikke første gangen for å si det sånn.
Mener helt klart at Om united skal ta steg så børe de hente en makker som kan spille med Lindeløf, en sentral midtbanespiller som gjør litt grovjobb med kvalitet samt en back om da ikke Dalot befester posisjonen sin.
Young er grei potet, men det er klart at har du ikke fart defensivt mot sånne spillere så taper du kamper. _________________
|
|
| Back to top |
|
 |
Bananskrue Veteran
|
Posted: 14.02.2019 22:43 Post subject: |
|
|
| Chelsea leder riktignok 1-0 mot Malmø men syns ikke de gjør seg bort. Ligger kompakte defensivt og er ikke redd for å presse knallhard nær Chelsea sin 16-meter når de får muligheten. Har hatt flere gode muligheter til å redusere også. Håper dette er oss om noen år. |
|
| Back to top |
|
 |
Lomaxx Veteran
|
Posted: 15.02.2019 13:08 Post subject: |
|
|
Var noe litt annet enn vår taktikk om å ligge så langt unna motstanderne våre for å la de slite seg ut med ballen _________________ Grilldress er også en dress:)
| Ratatosk wrote: |
Det hjelper lite å legge seg flat, dersom man ikke evner å reise seg. Da får man heller begynne med svømming! |
|
|
| Back to top |
|
 |
Jonas Veteran

|
Posted: 15.02.2019 15:52 Post subject: |
|
|
Kanskje man skulle tatt en studietur til BATE? Likhetstrekkene mellom klubbene er mange.
Dominerer en ganske crappy hjemlig serie fullstendig, spiller vår/høst, har en tropp bestående av 6 utlendinger - resten hviterussere, og vil anta at budsjettene er nogenlunde sammenlignbare.
Likevel slo man altså Arsenal 1-0 i går, tross i at forrige tellende kamp var i starten av desember. Siden Rosenborgs forrige CL-gruppespill-deltakelse har BATE i samme periode kvalifisert seg for ikke mindre enn FEM gruppespill! Champions League altså. _________________ No al calcio moderno |
|
| Back to top |
|
 |
Henri Legende

|
Posted: 15.02.2019 16:06 Post subject: |
|
|
Interessant om BATE
* Kontinuitet på trenersiden
* Bruker lite penger på spillerkjøp og lønninger