View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
Makkverk Veteran

|
Posted: 22.10.2006 23:22 Post subject: |
|
|
Prebba wrote: | Er det noen som har torrent av kampen? Jeg vil gjerne se kampen igjen.  |
Kommer i løpet av natten. _________________
kentosd wrote: | Gratulerer til Makkverk med innlegg nummer 1 000 000 på rbkweb. Forøvrig et makkverk av et innlegg. Som seg hør og bør. |
|
|
Back to top |
|
 |
Einherjar Rutinert

|
Posted: 22.10.2006 23:23 Post subject: |
|
|
Satan så deilig!!!
Jeg skal ha meg Sapara drakt!!!! _________________ RBK |
|
Back to top |
|
 |
SunsetSalami Legende
|
Posted: 22.10.2006 23:37 Post subject: |
|
|
Ble helt utrolig fantastisk super glad av å se dette innslaget. Det var rett og slett NYDELIG!!!!
http://www.rbk-tv.no/vind...px?vid=243
MÃ… SEES! MÃ¥tte se det minst 5 ganger jeg!
(Driter i dobbelpost, alle må få med seg disse vidunderlige bildene. Ble rørt av BRaaten jeg!!!) |
|
Back to top |
|
 |
HoldBrillan Veteran

|
Posted: 22.10.2006 23:40 Post subject: |
|
|
hehe..
Tettey: ''Sappi Beckham'' _________________
 |
|
Back to top |
|
 |
georgios Veteran
|
Posted: 22.10.2006 23:41 Post subject: |
|
|
HoldBrillan wrote: | hehe..
Tettey: ''Sappi Beckham'' |
He? når sa han d? |
|
Back to top |
|
 |
Makkverk Veteran

|
Posted: 22.10.2006 23:46 Post subject: |
|
|
Torrentfila blir nok litt større enn det den kunne vært, siden jeg valgte å ta med jubelbildene.
Men det er verdt det .
Ennå en stund til torrenten, så de trette og de med dårlig tålmodighet trenger ikke vente, jeg seeder imorgen, ioverimorgen, dagen etter der igjen og så videre . _________________
kentosd wrote: | Gratulerer til Makkverk med innlegg nummer 1 000 000 på rbkweb. Forøvrig et makkverk av et innlegg. Som seg hør og bør. |
|
|
Back to top |
|
 |
janus Junior
|
Posted: 22.10.2006 23:47 Post subject: |
|
|
knerten_10 wrote: | Ble helt utrolig fantastisk super glad av å se dette innslaget. Det var rett og slett NYDELIG!!!!
http://www.rbk-tv.no/vind...px?vid=243
MÃ… SEES! MÃ¥tte se det minst 5 ganger jeg!
(Driter i dobbelpost, alle må få med seg disse vidunderlige bildene. Ble rørt av BRaaten jeg!!!) |
Herlig! kan ikke postes for mange ganger. Sappy beckham he he |
|
Back to top |
|
 |
batigol Veteran
|
Posted: 22.10.2006 23:53 Post subject: |
|
|
Også utrolig glad vi ikke kjøpte Gashi. Han viser at han er største rasshølet i norsk fotball i motgang. Sånn sett får han sikkert høy status hos Brann-fgansen.
Helt enig.........veldig godt at vi ikke kjøpte Gashi......Sappara er gull verdt for å si det mildt!!! _________________ You`ll never walk alone!! |
|
Back to top |
|
 |
Zorac Forumsjef

|
Posted: 23.10.2006 00:04 Post subject: |
|
|
Quote: | For det er bare en mester som hadde mestret episoden som Steffen Iversen slik han ruslet ut på sidelinja uten noen fakter og bare ba om en ny trøye.
Den trøya i svart og hvit. Vinnertrøya i norsk fotball. |
Gull til riktig by _________________ Influencerâ„¢ |
|
Back to top |
|
 |
Torbjørn Veteran

|
Posted: 23.10.2006 00:19 Post subject: |
|
|
Å så deilig dette var! Til tross for filming, usportslig oppførsel av både Brann-spillere og -fans, sterk tendensiøs journalistikk fra TV2 i alle ledd av sendingen, BANKER vi Brann på deres egen hjemmebane. Etter 3-1-scoringen holder vi lekestue med dem, og 3/4 av tilskuerne forlater stadion. Haha, snakk om ydmykelse Men nok om det. I kveld er det fokuset på Rosenborg som gjelder! I kveld får alle 10 på børsen av meg. Fra Hirschfeld til Hollekim! Fantastisk innsats og spill av gutta i dag! Jeg vil nødig trekke frem enkeltspillere i en sådan stund, men føler likevel det er på sin plass å nevne at alle de (unødvendige) diskusjonene rundt Øyvind Storflor nå vel kan kastreres og avlives en gang for alle. Makan til klassespiller!
Zorac wrote: | Utdrag for Morten Pedersens kommentar i papir-Dagbladet:
Quote: | Hadde det ikke vært for at Brann har egen riksdekkende TV-kanal med reklamefinansiert rett til å harselere med trønderne, ville jeg sagt at Rosenborg er best i alt. |
|
Sa han virkelig det? Sterkt at noen i medie-Norge faktisk fanger det opp!
gaMblE wrote: | Alsaker snufser! |
Jeg har tidligere ytret meninger om at Alsaker har forholdt seg nøytral når han kommenterer. Etter i kveld vet jeg hvor feil jeg har tatt. Etter at han fikk orgasme når Andresen satte inn straffen, døde han nærmest hén etter at vi tok ledelsen 2-1 og 3-1. Fyren var likblek da vi fikk se han etter kampen. Både stakkarslig og latterlig oppførsel fra en journalist
Makken wrote: | Jeg legger ut en torrent i natt en gang, så bare sitt oppe å vent. I natt skal det feires og jeg driter i skolen i morgen! |
Det skal jeg love deg, her skal det feires! Tusen takk Makken!
Kjernen tok fullstendig luven av Brann Stadion. Bataljonen? Hvem??
.: Rosenborg i mitt hjerte :. _________________ Nils Arne Eggen. |
|
Back to top |
|
 |
Bullseye Rutinert

|
Posted: 23.10.2006 00:22 Post subject: |
|
|
Endelig ferdig med seriegullknullet med kona.
brann FUCK you self MOKKERFOKKER.
 _________________ Cantate Conflictus |
|
Back to top |
|
 |
doris Veteran
|
Posted: 23.10.2006 00:24 Post subject: |
|
|
OK bursdagspresang den kampen der gitt  |
|
Back to top |
|
 |
Zzyzx Veteran
|
Posted: 23.10.2006 00:35 Post subject: |
|
|
Herlig! Herlig! HERLIG! |
|
Back to top |
|
 |
fubar Veteran

|
Posted: 23.10.2006 00:48 Post subject: |
|
|
georgios wrote: | HoldBrillan wrote: | hehe..
Tettey: ''Sappi Beckham'' |
He? når sa han d? |
Du hører at han sier det i bakgrunnen på innslaget mens Roar snakker  |
|
Back to top |
|
 |
Markussen Junior
|
|
Back to top |
|
 |
attach Forumsjef
|
Posted: 23.10.2006 01:14 Post subject: |
|
|
Tror du må stramme opp Martens, Markussen...
"Kampens mest omdiskuterte situasjon kom etter en halvtimes spill. Vidar Riseth kommer i stor fart i ryggen på Martin Andresen, som smeller i bakken. Her blir Brann snytt for et soleklart straffespark."
Dere synes altså det er verre at Brann ikke fikk straffe på den enn da Sæternes filmet?
"Fem minutter er spilt av andre omgang når Brann utligner. Bergenserne får straffe når dommer Tommy Skjerven mener at Christer Basma drar ned Bengt Sæternes. Billig, men i sum med den fra første omgang, så er det kanskje ikke noe å si på avgjørelsen. Kaptein Martin Andresen tar ansvar og kliner ballen i krysset. "
Billig? Hva slags ordbruk er det? Klarer dere ikke å si ting som de er? Og "i sum greit"? Hva? Han filmet. Skal man få gratis straffespark fordi dommeren feiget ut tidligere? Tannløs og ukritisk journalistikk.  |
|
Back to top |
|
 |
Torbjørn Veteran

|
Posted: 23.10.2006 01:21 Post subject: |
|
|
Zorac wrote: | Quote: | For det er bare en mester som hadde mestret episoden som Steffen Iversen slik han ruslet ut på sidelinja uten noen fakter og bare ba om en ny trøye.
Den trøya i svart og hvit. Vinnertrøya i norsk fotball. |
Gull til riktig by |
Da presset var størst, var det avgjørende forskjell på banen og klasseforskjell på tribunen.
Har alltid likt Esten Det er en kar som kan glede seg over god fotball. _________________ Nils Arne Eggen. |
|
Back to top |
|
 |
attach Forumsjef
|
Posted: 23.10.2006 01:24 Post subject: |
|
|
Han som skrev kommentaren om Brann/TV2 også? Fin fyr det der. Bare synd resten av avisa ikke holder samme standard, men i morgen må den kjøpes likevel. |
|
Back to top |
|
 |
Torbjørn Veteran

|
Posted: 23.10.2006 01:26 Post subject: |
|
|
Nei, det var visst Morten Pedersen. I morgen skal alt kjøpes  _________________ Nils Arne Eggen. |
|
Back to top |
|
 |
Zzyzx Veteran
|
Posted: 23.10.2006 01:35 Post subject: |
|
|
Sjekk denne med gutta på bussen
Slik har du aldri sett spillerne
Så utrolig herlig å se slike videoer. Synger bl.a "Zinedine Zidane ka fa**......" |
|
Back to top |
|
 |
Lomaxx Veteran
|
Posted: 23.10.2006 01:46 Post subject: |
|
|
herlig å vinne den kampen. serien dog enda ikke avgjort men brann må ta igjen 11 mål på RBK og vi må tape de to siste kampen. skal vi se på litt sansynlighet her. vel vi har viking og FFK igjen mens brann har start og viking igjen. vi ahr vansklige kamper fordi begge lagene er i fare for å rykke ned mens viking har et royal league sugent start og et nedrykkstrua viking i vente. Brann må ha to strake seiere mens vi greier oss med en uavgjort. 11 mål er vil bety at hvis vi taper begge kampene våre 3-0 så kan brann ta oss igjen med en 2-0 og en 3-0 seier. jeg vil regne sansynligheten som X > 0 (X mindere enn 0) nå er det vel bare å håpe at Phalle og Nanskau ikke skårer mer og at ivers skårer et mål til så får vi toppskårer også.
Min favoritt på banen idag og klare 10er er nok kjernen. på slutten støya de så sinsykt at man ikke hørte pipekonserten engang. Jeg har 3 1ere å dele ut. de går til Batal(q)jonen, alsaker og TV2. Lurer på om det er heia brann bonus i tv2 sporten eller om det bare er stor idioti der. føler liksom at også Semb virka veldig partisk. ellers var detta bare digg. Gleder meg til å gni den i tryne på resten av fotball folka i klassen azz
PS: hvilken side kan jeg finne kamptorrenten på???? |
|
Back to top |
|
 |
Kafanskavimedhan Rutinert

Joined: 25 Apr 2005 Posts: 774 Location: Falkenberg, Sverige
|
Posted: 23.10.2006 01:55 Post subject: |
|
|
Nå har vel også Brann igjen Viking som er enda mere nedrykkstrua visst de taper på Lerkendal. og Ham-kam er ikke sikra kontrakt neste år de heller... vil se vi har ganske like utgangspunkt i kamper mens vi har jo målforskjell og 6poeng og gå på... så dette er i realiteten avgjort...  _________________ Bring him home! |
|
Back to top |
|
 |
Zorac Forumsjef

|
Posted: 23.10.2006 02:03 Post subject: |
|
|
Lomaxx wrote: | herlig å vinne den kampen. serien dog enda ikke avgjort men brann må ta igjen 11 mål på RBK og vi må tape de to siste kampen. |
Brann må faktisk ta igjen 13 mål. Det var 9 mål før denne kampen, og Rosenborg vant med to mål. Brann fikk to mål i minus mens vi fikk to mål i pluss på tabellen. Det vil si at denne tomålsseieren utgjør 4 mål lagene i mellom. 4+9 er som kjent 13.
Ergo må Brann dra fra Rosenborg med 7 mål hver kamp de to siste rundene. Og Rosenborg kan selvfølgelig ikke ta poeng i det hele tatt.
Så det lar seg gjøre hvis Rosenborg taper med tre mål mot både Viking og Fredrikstad, mens brann vinner med fire mål mot både Ham Kam og Viking.
Teoretisk mulig? Ja.
Realistisk? No chance in hell. _________________ Influencerâ„¢ |
|
Back to top |
|
 |
Zorac Forumsjef

|
Posted: 23.10.2006 02:19 Post subject: |
|
|
Quote: | Fire minutter før slutt fikk slovaken Marek Sapara æren av å sette spikeren i Brann-kista. Mannen som allerede er genierklært på Lerkendal – og er blitt omtalt som Rosenborgs Beckham – leverte varer fra øverste hylle da han tryllet frisparket fra 25 meter inn bak Håkon Opdal. |
Fra FXT.no
Quote: | I stedet beviste Marek Sapara hvorfor RBK-ledelsen åpnet bankkontoen på vidt gap for å hente ham til Lerkendal. Fire minutter før full tid krøllet han ballen vakkert i nærmeste hjørne på et frispark fra 20 meter. Igjen var Opdal helt sjanseløs. |
Fra Romerikes Blad
Dette frisparket har tydeligvis litt sånn omvendt fem-fjer-syndrom. Det blir fra kortere og kortere hold for hver artikkel jeg leser om den.
På TV2 sin sending, viste en måler at det var fra 32 meter. _________________ Influencer™ |
|
Back to top |
|
 |
blubbin Rutinert
|
Posted: 23.10.2006 02:24 Post subject: |
|
|
Lomaxx wrote: | brann må ta igjen 11 mål på RBK |
*kremt* Ser at noen blir påvirket av Alsakers begredelige mattekunnskaper her. Ni plussmål skilte lagene i Rosenborgs favør før kampen. Og når Rosenborg da vinner med to mål, hvor mange plussmål leder Rosenborg med da? Ikke elleve. |
|
Back to top |
|
 |
|