English version 
Rosenborg Web
SESONGEN 2025
 NYHETER
 KAMPER
 SPILLERE
KLUBBEN
 HISTORIE
 KLUBBFAKTA
 MERITTER
 REKORDER
 STATISTIKK
 LERKENDAL STADION
EKSKLUSIVT
 LESESTOFF
 I GAMLE DAGER
 LEGENDER
 BILDESPESIAL
MENINGER
 DEBATTFORUM
 KOMMENTAR
 DIN MENING
RBKweb
 OM RBKweb
 ANNONSEINFORMASJON
 RSS-KANAL
 ARKIV
 TA KONTAKT
Debattforum

Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene.
Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.

FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   StatistikkStatistikk   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 
Karim Essediri
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 15, 16, 17 ... 20, 21, 22  Next

Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Aurum
Junior

PostPosted: 19.10.2006 22:54    Post subject: Reply with quote

glemte helt det støtteapparatet vi har i og rundt vår egen klubb Embarassed
Må ærlig innrømme at jeg har lite kunnskap om personene i støtteapparatet og deres oppgaver. Men ei dame med 1.amanuensis i idrettspsykologi har vel bra peiling, og kan hjelpe spillere i motgang, slik som hos Karim.
Back to top
View user's profile Send private message
Brady
Veteran

PostPosted: 20.10.2006 19:29    Post subject: Reply with quote

Syns ikke holdningen til Essediri er bra i det hele tatt. Han har vært ute i flere aviser de siste ukene og klaget sin nød, og nå når han er vraket til troppen mot Brann står han hoderystende på TV2 og syns det er til å le av.

Dette viser en grunnleggende mangel på respekt for sine medspillere. Slik han fremstår nå, tviler jeg på om han er så veldig positiv å ha i en prestasjonsgruppe.
Back to top
Balder
Proff

PostPosted: 20.10.2006 20:17    Post subject: Reply with quote

Han har ikke vært god nok i det siste. Slik er det bare, og det er 100% opp til han selv om han vil spille seg inn på laget. Synes ikke han har gjort nok på trening og RBK2 for å ta tilbake plassen. Der er Kone mye flinkere. God innsats både på trening og RBK2 gir muligheter til å spille i Tippeligaen.
joakleis
Veteran

PostPosted: 20.10.2006 20:20    Post subject: Reply with quote

Essidiri har bare seg selv å takke. Han har ikke vært god nok, og det er hans egen feil. Det er ikke bare Tørum som har "glemt" Essidiri, det gjorde jo også Høgmo.
Zorac
Forumsjef

PostPosted: 20.10.2006 20:59    Post subject: Reply with quote

Man kommer ikke inn på laget i Rosenborg ved å klage i media. Eneste måten er å spille seg inn. Det at han blir vraket fra stallen bør slå andre veien, at han nå tar i et tak og sørger for at dette aldri skjer igjen. Det kan kun gjennomføres på treningsfeltet.

Akkurat innsatsen er vel det de fleste her har klaget mest på når det gjelder Essediri. Jeg har kun sett han på a-laget, men det sies at han ikke engang er spesielt god på RBK2 - i andre divisjon.

Man se på det sånn at vingplassene er et av de punktene vi har dårligst dekning/kvalitet i laget. Kone for eksempel har fått en god del innhopp, enda han konkurrerer med Iversen som fyller den rollen Kone kjemper om. Mye vanskeligere å danke ut Iversen enn Solli, det er det vel lite tvil om.
2mas
Sjef

PostPosted: 20.10.2006 22:34    Post subject: Reply with quote

- Det falt meg veldig tungt å måtte vrake Karim. Han har vært nede en periode, men har i de siste ukene tatt tak i dette selv og vist at han er til å regne med. Men han er altså ikke med i troppen på søndag, sier Tørum.

Les mer: - Kan ikke fortsette slik
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
Brady
Veteran

PostPosted: 20.10.2006 22:53    Post subject: Reply with quote

Det er jo ikke vanskeligere enn at Tørum vurderer Braaten og Jamtfall som bedre, og da er det ikke plass til tre vingspillere på benken.
Back to top
Hedning
Legende

PostPosted: 21.10.2006 08:52    Post subject: Reply with quote

Essediri må finne seg en ny klubb. Ikke tvil om det engang.
Back to top
rbkman
Junior

PostPosted: 21.10.2006 09:13    Post subject: Reply with quote

synes han burde fått mer tillit i kamper som ikke er viktige f.eks treningskamper
Back to top
Forever RBK
Proff

PostPosted: 21.10.2006 13:23    Post subject: Reply with quote

Hvis han skal få tillit i trenningskamper, når skal Jamtfall, Hyka og etterhvert Traore få tillit?

Synes Essediri bør selges etter sesongen, han er ikke noe talent og er ikke god nok for RBK..

Byttehandel: han og noen mill mot Reginiussen etter sesongen...
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
Aida
Junior

PostPosted: 21.10.2006 19:47    Post subject: Reply with quote

Brady wrote:
Syns ikke holdningen til Essediri er bra i det hele tatt. Han har vært ute i flere aviser de siste ukene og klaget sin nød, og nå når han er vraket til troppen mot Brann står han hoderystende på TV2 og syns det er til å le av.

Dette viser en grunnleggende mangel på respekt for sine medspillere. Slik han fremstår nå, tviler jeg på om han er så veldig positiv å ha i en prestasjonsgruppe.

Sier meg veldig enig her, spesielt i det med respekt for medspillere, da han står å "FLIRER" på riksdekkende tv, sier at han ikke skjønner noe av avgjørelsen. Jeg får rett å slett ondt inni meg, at folk ikke har evnen til å gå i seg selv å innrømme at de ikke er bedre enn andre

Synes dette er en URosenborsk holdning. Det er OK å være uenig, men måten å fremstille seg på viser at han er vant til en annen kultur...
Davy Wathne
Senior

PostPosted: 21.10.2006 20:06    Post subject: Reply with quote

Han skal ha god selvtillit for å stå å le av at han er vraket til fordel for noen andre.. da ler han jo nesten av de, han må værtfall være utrolig selvsikker.
Maradona
Veteran

PostPosted: 22.10.2006 00:27    Post subject: Reply with quote

Tror Esediri er på tur ut, han begynte som 1.valg på høyre ving i vinter og er nå 4/5 valg etter Solli,Braaten,Storflor,Jamtfall...

Som landslagspiller så er vel ikke 2.div mot bl.a Levanger den beste matchinga...
robinla
Veteran

PostPosted: 22.10.2006 00:47    Post subject: Reply with quote

Merkelig hvordan han har gått fra den gode formen han hadde i sesongoppkjøringen til nå å være utenfor benken. Håper han kommer tilbake, men han har vel ikke levert én eneste god kamp av de han har fått spillt i år.
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
TIL
Junior

PostPosted: 30.10.2006 14:03    Post subject: Reply with quote

Innhoppet hans i går var jo ikke så verst. Relativt frisk på løp. Bra innlegg og målgivende pasning. Et par heller dårlige skuddforsøk fra god posisjon fikk han også med seg.

Han gjorde i hvertfall ikke mindre enn Solli.

Alt i alt et positivt innhopp. Kanskje han bør få sjansen i neste kamp mot Fredrikstad...
Back to top
Brady
Veteran

PostPosted: 30.10.2006 14:18    Post subject: Reply with quote

Er uenig i at Essediri hadde et positivt innhopp i går. Syns han gjorde alt feil med unntak av innlegget til 4-1-målet.

Synd at Jamtfall var skadet igjen. Tror nok han kunne utrettet litt på slutten.
Back to top
crashpink
Junior

PostPosted: 30.10.2006 14:19    Post subject: Reply with quote

Enig, var ikke mye Essediri gjorde som var bra i går nei.. Han tror jeg sakte men sikkert sniker seg ut bakdøra og vekk fra lerkendal etterhvert.
mirifice
Junior

PostPosted: 30.10.2006 14:41    Post subject: Reply with quote

han er kanskje et erke eksempel på at en spiller må ha tillit ifra start over flere kamper for å kunne gjøre det bra.
personlig tror jeg høgmo knuste han fullstendig på vårparten og etter det gikk det bare nedover.
jeg ville også gådd på veggen hvis jeg hadde fått ett og annet innhopp mens solli og storflor har starta hver eneste kamp uten å imponere nevneverdig
Back to top
Brady
Veteran

PostPosted: 30.10.2006 14:46    Post subject: Reply with quote

Hadde han enda gjort som Storflor og gått på vannet istedetfor veggen....

http://www.vg.no/pub/vgar...tid=244939
Back to top
Baadshah/Tab
Veteran

PostPosted: 30.10.2006 15:52    Post subject: Reply with quote

Desverre så tror jeg herr. Høgmo ikke vil kvitte seg med Essediri, med mindre han selv vil dra. Noe som ikke er urealistisk.

Bare en følelse jeg har..
TIL
Junior

PostPosted: 30.10.2006 19:08    Post subject: Reply with quote

Han spilte jo ikke mer enn 10min. Litt spesielt å si at han var dårlig bortsett fra den målgivende pasningen. Hva er det som er en vings primæroppgaver. Komme rundt på kanten, for så å legge inn.

Dette gjorde han 2 ganger på 10 minutt. Den ene resultertei mål. Hvor mange ganger gjorde Solli det i løpet av 80min.
Back to top
dags
Veteran

PostPosted: 30.10.2006 19:17    Post subject: Reply with quote

Essediri fikk ballen overraskende mange ganger i løpet av de minuttene han var på banen, men han var møkk elendig på alt han foretok seg med ball bortsett fra innlegget til Braaten. Hvis du mener noe annet, foreslår jeg at du i det minste ser kampen en gang til og fokuserer på det Essediri gjør.
TIL
Junior

PostPosted: 30.10.2006 19:28    Post subject: Reply with quote

Jeg sier ikke Essediri var fantastisk. Jeg sier at han viste lovende takter med at han kom seg rundt på kanten 2 ganger. Den ene gangen ble det et bra innlegg og mål.

Dette mener jeg er et positivt innhopp av Essediri.

Jeg synes Essediri viste mer positive takter enn Solli gjorde. Solli gjorde fryktelig lite kampen igjennom. Han hadde en kanonsjanse som han misbrukte, ellers var han nokså usynlig.

Helt enig i at Essidiri gjorde dårlige ting også. Men det gjorde de andre også. Kan du fortelle meg hva Solli og Storflor gjorde som var spesielt bra i løpet av kampen. Jeg mener og tror at Essidiri ville blomstret med den samme tilliten som disse to har fått.
Back to top
Skammels10
Veteran

PostPosted: 30.10.2006 19:33    Post subject: Reply with quote

Essediri var god i sesongoppkjøringa. En av våre beste spillere.
Han kan naturligvis komme opp på det nivået igjen, og da er han god nok for første 11'ern.

Storflor var ikke særlig god i går heller.
Back to top
joakleis
Veteran

PostPosted: 30.10.2006 19:34    Post subject: Reply with quote

Jeg synes det er liten vits i å diskutere Essidiris fremtid på bakgrunn av de ytterst få minuttene han spilte i går. Han spilte vel maks 10 minutter, med overtiden, og på den tiden var det ikke så veldig mye spill. Det var mest hælspark og vendinger og flotte finesser, og et angrep som førte til et flott mål av Daniel, hvor Essidiri forøvrig hadde en flott assist.

Jeg mener det er liten tvil om at Essidiri kan, men har vi råd til å beholde ham, når han neppe vil bli mer enn benkesliter? Og er det noen vits i å beholde ham?
Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling All times are GMT + 2 Hours
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 15, 16, 17 ... 20, 21, 22  Next
Page 16 of 22

Jump to:  

Utviklet av phpBB. Tilrettelagt for RBKweb.

ANNONSE
SITATET
© 1999-2025 RBKweb