View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
Huber Veteran
|
Posted: 24.12.2018 14:05 Post subject: |
|
|
Garthfunk wrote: | Okei, jeg kan relatere til skuffelsen. Dog er den evige gjentagelsen av HVOR JÆVLA DRIT DET VAR at dama kom hjem med noe sub-par sinnsykt kjedelig. |
For å bygge på denne da. Å ansette Horneland blir som at du du de siste årene har gitt dama en helgetur i julegave. De siste årene har du vert i to ganger i Oslo og en gang i Bergen.
Men i sommer sa du at det nå er slutt på disse turene, og at det er på tide å ta det til det neste steget, og "det skal ikke stå på pengene". Dama har selvfølgelig snakket om dette med vennegjengen, og når julaften så kommer og du presenterer dama med en helgetur til Stavanger så har du egentlig langt opp til litt surmuling selv. |
|
Back to top |
|
 |
Mr.koteng Junior
|
Posted: 24.12.2018 14:12 Post subject: |
|
|
Huber wrote: | Garthfunk wrote: | Okei, jeg kan relatere til skuffelsen. Dog er den evige gjentagelsen av HVOR JÆVLA DRIT DET VAR at dama kom hjem med noe sub-par sinnsykt kjedelig. |
For å bygge på denne da. Å ansette Horneland blir som at du du de siste årene har gitt dama en helgetur i julegave. De siste årene har du vert i to ganger i Oslo og en gang i Bergen.
Men i sommer sa du at det nå er slutt på disse turene, og at det er på tide å ta det til det neste steget, og "det skal ikke stå på pengene". Dama har selvfølgelig snakket om dette med vennegjengen, og når julaften så kommer og du presenterer dama med en helgetur til Stavanger så har du egentlig langt opp til litt surmuling selv. |
Haha akk det jeg føler nå! _________________ "Det ska itt stå på pænga" |
|
Back to top |
|
 |
Bart1 Veteran
|
Posted: 24.12.2018 14:35 Post subject: |
|
|
Huber wrote: | Garthfunk wrote: | Okei, jeg kan relatere til skuffelsen. Dog er den evige gjentagelsen av HVOR JÆVLA DRIT DET VAR at dama kom hjem med noe sub-par sinnsykt kjedelig. |
Vil vel heller si at det blir en tur til Steinkjer. Steinkjer er en serdeles undervurdert by, og som tar mål av seg å bli norges IT hovedstad. Det er også byen med "det store hjertet" og "det gode smilet". Masse å finne på: Dampsaga, Oftenaasen og Austratt, foruten flere restauranter og kjøpesenter. Kommunen er langt mer offensiv en Trondheim. Selv om dama kanskje drømte om en tur til Dortmund eller København, kan Steinkjer være bedre. |
|
Back to top |
|
 |
oyvindh Rutinert

|
Posted: 24.12.2018 14:41 Post subject: |
|
|
En bedre analogi er at det er naboen til frisøren din som har kommet med rykter om tur til Steinkjer. Selv har du ikke avslørt noe enda. Kanskje turen går til Nederland? Eller Belgia? |
|
Back to top |
|
 |
haavarl Forumsjef

|
Posted: 24.12.2018 15:26 Post subject: |
|
|
Bart1 wrote: | Vil vel heller si at det blir en tur til Steinkjer. Steinkjer er en serdeles undervurdert by |
Det var en feiltakelse å legge ned Zebra. _________________ Embrace science - resist ignorance |
|
Back to top |
|
 |
Konesseur Veteran
|
Posted: 24.12.2018 15:27 Post subject: |
|
|
Nordli eller Sparbu er også gode alternativer. |
|
Back to top |
|
 |
FanFraSør Rutinert
|
Posted: 24.12.2018 16:21 Post subject: |
|
|
haavarl wrote: | Bart1 wrote: | Vil vel heller si at det blir en tur til Steinkjer. Steinkjer er en serdeles undervurdert by |
Det var en feiltakelse å legge ned Zebra. |
Hva?????? Har de lagt ned TV2 Zebra????? (Er i utlandet for tiden) _________________ NÃ¥r Nils Arne snakker, lytter man! (Gammelt visdomsord fra Brakka) |
|
Back to top |
|
 |
SeG Veteran
|
Posted: 24.12.2018 16:25 Post subject: |
|
|
TROR, jeg TROR det er snakk om Zebrasentret på Steinkjer  _________________ I have as much authority as the Pope. I just don’t have as many people who believe it.
- George Carlin -
Formerly known as STRANDerGUD |
|
Back to top |
|
 |
tobbis1 Senior
|
Posted: 24.12.2018 16:32 Post subject: |
|
|
Haugesund er nå vårt siste håp,NEKT Å SELGE HORNELAND! |
|
Back to top |
|
 |
Mustrum Ridcully Legende

|
Posted: 24.12.2018 16:36 Post subject: |
|
|
FanFraSør wrote: | haavarl wrote: | Bart1 wrote: | Vil vel heller si at det blir en tur til Steinkjer. Steinkjer er en serdeles undervurdert by |
Det var en feiltakelse å legge ned Zebra. |
Hva?????? Har de lagt ned TV2 Zebra????? (Er i utlandet for tiden) |
Det er mye mer alvorlig enn som så. Det er tydeligvis det legendariske Zebrasenteret som har gått inn i historien.
Edit: spøkelsesjegeren var kjappere. _________________ Agbogbloshie park inspector.
Quis custodiet ipsos custodes? |
|
Back to top |
|
 |
FanFraSør Rutinert
|
Posted: 24.12.2018 19:51 Post subject: |
|
|
Det var som søren, veldig trist å høre. For å være helt ærlig har jeg aldri hørt om at noen zebraer hadde eget senter på Steinkjer så jeg setter nok mer pris på at tv2 zebra da lever i beste velgående. Selv zebraer visst nok er hester med striper så burde de kanskje tenkt seg at de ikke trives så godt med norske årstider  _________________ Når Nils Arne snakker, lytter man! (Gammelt visdomsord fra Brakka) |
|
Back to top |
|
 |
haavarl Forumsjef

|
Posted: 24.12.2018 22:22 Post subject: |
|
|
Ble Amfi Zebra i 2003 og gikk inn i Amfi Steinkjer 2009. Men det blir aldri det samme. _________________ Embrace science - resist ignorance |
|
Back to top |
|
 |
Mustrum Ridcully Legende

|
Posted: 24.12.2018 22:35 Post subject: |
|
|
Kanskje vi får inn en afrikansk zebrahvisker som trener? Det hadde vært høyre-venstrefinta si det. _________________ Agbogbloshie park inspector.
Quis custodiet ipsos custodes? |
|
Back to top |
|
 |
SeG Veteran
|
Posted: 24.12.2018 23:59 Post subject: |
|
|
Hvorfor får jeg tanker om at Gervinho passer de stillingskravene der  _________________ I have as much authority as the Pope. I just don’t have as many people who believe it.
- George Carlin -
Formerly known as STRANDerGUD |
|
Back to top |
|
 |
Stubbelur Veteran

|
Posted: 25.12.2018 00:51 Post subject: |
|
|
Det som er så herlig med rbkweb er at forumsjefen selv til de grader avsporer diskusjonene. Og det helt uten skam
Velkommen til forumet Garthfunk. Jeg synes det du sier et friskt pust i forhold til mye av det mange andre relativt nye forumbrukere kommer med. Saklig og godt redegjort, samtidig som det utfordrer majoritetens standpunkt uten å være klysete.
Jeg liker også kravene Horneland setter, og tror bare det i seg selv vil være utviklende for laget, og nok til å vinne cup og serie. Jeg mener at de to største momentene som kan være begrensninger for Horneland er kompetansen rundt angrepsvillig 4-3-3 og tilhørende pedagogiske evner. For det er en ting å lære et lag defensiv struktur og mane til innsats. Det er en helt annen ting å lære bort angrepsfotball.
Det kan godt hende han ønsker å spille angrepsfotball med tilhørende samhandling og timing med oss, selv om det ble et større defensivt fokus i Haugseund, men det betyr ikke at han klarer å innprente det i Rosenborg.
De to lagene som har fått til det best i år er Molde og Ranheim, der hvor Ranheim spiller nærmeste det man kaller tradisjonell Rosenborgfotball. Så derfor tenker jeg at Maalen med Horneland kanskje kunne vært noe.
Ja, de er begge uskrevne blader som aldri har vunnet noe. Men når ingen med meritter vil komme til Rosenborg så må man rett og slett ta en kalkulert risiko og prøve å finne det beste alternativet blandt de som faktisk vil komme til klubben.
Kom gjerne med argument mot hvorfor Maalen/Horneland er en dårlig kombo, men jeg synes det høres bra ut, mtp. begrensningene vi faktisk har. |
|
Back to top |
|
 |
WanAn Proff
|
Posted: 25.12.2018 01:12 Post subject: |
|
|
Kan det tenkes at Koteng har tenkt såpass økonomisk at siden Erik Hoftun og Erik Horneland har samme initialer og kan dermed bruke samme overtrekk/treningstøy??  |
|
Back to top |
|
 |
Flabbergast Veteran
|
Posted: 25.12.2018 01:15 Post subject: |
|
|
ønsket egenskap, men neppe avgjørende  |
|
Back to top |
|
 |
WanAn Proff
|
Posted: 25.12.2018 01:20 Post subject: |
|
|
Kanskje ikke avgjørende men bør ihvertfall sjekke ut trenere med initialene K.I uansett  |
|
Back to top |
|
 |
Bananskrue Veteran
|
Posted: 25.12.2018 01:35 Post subject: |
|
|
Stubbelur wrote: |
Kom gjerne med argument mot hvorfor Maalen/Horneland er en dårlig kombo, men jeg synes det høres bra ut, mtp. begrensningene vi faktisk har. |
Jeg er enig i at Maalen/Horneland kan være en ålreit kombo for oss, men betviler litt at de kommer til å ta oss mye lengre enn serie/cupgull og et og annet flaut gruppespill i europa. Det store spørsmålet her er jo om de begrensningene du snakker om faktisk er reelle eller om de kommer som et resultat av at styret ikke har gjort en god nok jobb. Jeg sliter fortsatt litt med å tro at de beste trenerne Rosenborg kan anskaffe tilfeldigvis befinner seg i vår egen bakgård. At vi ikke kan tiltrekke oss trenere fra absolutt øverste hylle tror jeg gjerne på, men at det ikke finnes gode kandidater en plass mellom Horneland og Wenger derimot... |
|
Back to top |
|
 |
Stubbelur Veteran

|
Posted: 25.12.2018 01:51 Post subject: |
|
|
Om begrensningene er reele er det vanskelig å få svar på før man prøver de ut i Rosenborg. Hvilken arena skal de ellers prøve seg på europacup-kvalikk med spillere av Rosenborgs kaliber?
Quote: | Jeg sliter fortsatt litt med å tro at de beste trenerne Rosenborg kan anskaffe tilfeldigvis befinner seg i vår egen bakgård. |
Jeg ser den. Men når ikke engang Hjulmand ønsker seg hit, hva gjør vi da galt?
Det spørs om klubben trenger å reevaluere hvordan vi gjør oss attraktiv, men det blir vanskeligere for hvert år med vanskeligere ecup-kvalikk. |
|
Back to top |
|
 |
Konesseur Veteran
|
Posted: 25.12.2018 05:58 Post subject: |
|
|
WanAn wrote: | Kanskje ikke avgjørende men bør ihvertfall sjekke ut trenere med initialene K.I uansett  |
Ikke gi John Arne Riise noen forhåpninger om at et navnebytte er det som skal til. |
|
Back to top |
|
 |
Zorbeltuss Veteran
|
Posted: 25.12.2018 13:12 Post subject: |
|
|
La det lekke ut så kan vi godte oss over at han klager over hvor mye han ofret for RBK-jobben uten engang å få en telefon  |
|
Back to top |
|
 |
Gangz Senior
|
Posted: 25.12.2018 13:29 Post subject: |
|
|
Endelig noen som kan få orden på det defensive! Horneland har jo gått samme skole som Nils Johan og resten av NFF. I den gamle jobben som G19 sjef har han jo tatt opp arven etter at Egil Olsen ledet dette laget i 2003.
Jeg kunne og tenkt meg at brakka hadde tatt kontakt med de nedi Ålesund, fått den gamle sirkushesten Aabrekk ut på feltet igjen |
|
Back to top |
|
 |
haavarl Forumsjef

|
Posted: 25.12.2018 13:53 Post subject: |
|
|
Konesseur wrote: | WanAn wrote: | Kanskje ikke avgjørende men bør ihvertfall sjekke ut trenere med initialene K.I uansett  |
Ikke gi John Arne Riise noen forhåpninger om at et navnebytte er det som skal til. |
Hei, det e han Kon Ine Raase som ringe ... _________________ Embrace science - resist ignorance |
|
Back to top |
|
 |
spællåtmæ Veteran
|
Posted: 25.12.2018 14:06 Post subject: |
|
|
NÃ¥r jeg leser beskrivelsene av Horneland som person og trener kan jeg ikke se at Bendtner, Jebali og Helland har noen fremtid i RBK. |
|
Back to top |
|
 |
|