View previous topic :: View next topic |
Reklame eller navn bakpå drakta? |
Reklame |
|
0% |
[ 0 ] |
Navn |
|
90% |
[ 30 ] |
Ingen av delene! |
|
9% |
[ 3 ] |
|
Total Votes : 33 |
|
Author |
Message |
ssjovold Proff
|
Posted: 03.10.2004 02:53 Post subject: navn paa drakta |
|
|
Mini
Alieu
Ørjan
Kong Erik
Roar
Freddy
Brattigol
(bare noen forslag på navn som virkelig ville funka på baksiden, og som jeg gjerne skulle ha sett) _________________ Svein Sjovold |
|
Back to top |
|
 |
RBKw Rutinert

|
Posted: 03.10.2004 11:03 Post subject: |
|
|
L|verL|nn wrote: | Baadshah/Tab wrote: | Jeg mener hvis vi får navn på drakta, så vil Rbk få flere supotere!
Og det vil øket salget av draktene! |
Det blir sagt mye merkelig, rart i dette og andre Rosenborg forum! Det meste kommer fra de såkalte 14'izzene! Synes det er ille at sånne skal få ødelegge rimelig saklige diskusjoner. De verste er de med nick som "Frode-lover, Solli-lover" osv... De kan sikkert skrive no saklig de også, men jeg har ikke sett det til dags dato..  |
det er bare sånn det er. Noen er mer fan av Rosenborg fordi de har Frode Johnsen som er er zåå zexy! Er så tåpelig å bedømme spillere etter utseendet. Men fjortizzene vil alltid være her, men det er verre på rbk.no. Blir bare irritert av å lese der inne. |
|
Back to top |
|
 |
Skip Proff

|
Posted: 04.10.2004 19:22 Post subject: |
|
|
Er Frode Johsen sexy??????
Det er kult med navn på draktene da, jeg har 22 BRATTBAKK  |
|
Back to top |
|
 |
Strandemann Junior
|
Posted: 04.10.2004 19:44 Post subject: |
|
|
Jeg synes at Rosenborg burde stille med helt rene drakter sånn som Barcelon, vi har jo økonomien till det, tele 2 merkene på kraggen er ikke fint BORT MED DET!!!!!!! synes at Rosenborg ikke skal ha navn på spillerdraktene. _________________ Strand er best |
|
Back to top |
|
 |
JellyFish Veteran
|
Posted: 05.10.2004 12:05 Post subject: |
|
|
mangler et alternativ ¨på voten; "Tomt"
Men CL-draktene er jo ganske fine. SÃ¥ det funker jo.
Men vil ikke ha navnet til spilleren i en jungel av Telenor-reklamer og liknende...  _________________
Mikael Dorsin wrote: | Fotball er ganske enkelt når man gjør det enkelt. |
|
|
Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
Posted: 05.10.2004 13:54 Post subject: |
|
|
JellyFish wrote: | mangler et alternativ ¨på voten; "Tomt" |
Tok meg en liten frihet og la til et tredje alternativ. |
|
Back to top |
|
 |
RBKw Rutinert

|
Posted: 05.10.2004 14:03 Post subject: |
|
|
Det jeg lurer på er hvorfor dere ikke vil ha navn på draktene? |
|
Back to top |
|
 |
duttend Proff
|
Posted: 05.10.2004 14:31 Post subject: |
|
|
RBKw wrote: | Det jeg lurer på er hvorfor dere ikke vil ha navn på draktene? |
Hvorfor skulle vi hatt det er nok et bedre spørsmål? |
|
Back to top |
|
 |
Skip Proff

|
Posted: 05.10.2004 15:37 Post subject: |
|
|
Ville ikke du hat navnet til yndlingsspilleren din på drakten? |
|
Back to top |
|
 |
Erlendil Junior
|
Posted: 05.10.2004 16:27 Post subject: |
|
|
Jeg er generelt imot å ha navn bakpå drakta, men i noen tilfeller hadde det vært ganske tøft... Dette måtte vært på drakta til spillere som er nærmest legender i klubben og har spilt der i lang tid! Noen eksempel: IVERSEN (Odd i gode gamle dager da drakta var rein), HOFTUN, MINI (som nevnt ovenfor), STRAND, osv... Folk som har hjertet sitt i klubben og har spilt der omtrenti hele sin karriære. Vet at dette er umulig, så derfor kan det like så godt være åpent over nummeret! |
|
Back to top |
|
 |
Troinndern Veteran
|
Posted: 05.10.2004 21:01 Post subject: |
|
|
Quote: | FCK fortsatt foran
FC København, en klubb det er naturlig å sammenligne seg med, er et godt eksempel på dette. Selskapet bak FCK, Parken Sport & Entertainment A/S, la i går fram sitt regnskap for sesongen 2003/04, og det viste en omsetning på imponerende 379,7 millioner danske kroner (ca. 432 mill. NOK). Dette ga et overskudd på 40,7 millioner DKK, selv med 18 millioner kroner i nettoutgifter på spillersalg (f.eks Magne Hoset og Tobias Linderoth). En god del av omsetningen stammer fra utenomsportslige aktiviteter som konserter og utleie av sommerhus(!), men FCK viser i alle fall at det går an å tjene store penger uten å være med i Champions League.
Spesielt kan man legge merke til to av inntektspostene: FC København mottok imponerende 74,9 mill. DKK (83,5 mill. NOK) i rene sponsorinntekker siste regnskapsår. Samtidig solgte man supporterutstyr for hele 23,8 millioner DKK. Til sammenligning vil RBK i år ha sponsor- og VIP-inntekter på rundt 48 millioner kroner. |
Hva i alle verdens land og rike har dette å si når rosenborg er et bedre fotball-lag? Og; Jeg tror ikke budsjettet til rosenborg hadde blitt så mye større ut selv om de hadde hatt spillernavn på drakta...
Hold RBK-drakta ren og pen. Klubblogo og Fabrikkmerke, og en svart og hvit hovedsponsor! |
|
Back to top |
|
 |
Troinndern Veteran
|
Posted: 05.10.2004 21:05 Post subject: |
|
|
Bratigol-jenta wrote: | Ville ikke du hat navnet til yndlingsspilleren din på drakten? |
Nei, det vil jeg ikke...
Når yndlingsspilleren min legger opp, eller blir solgt om noen år, og da er det ikke vits med navnet lenger. (om ikke spilleren blir en legende da, men det tviler jeg på)
Hold RBK-drakta ren og pen! |
|
Back to top |
|
 |
duttend Proff
|
Posted: 06.10.2004 13:46 Post subject: |
|
|
De kan lage hvor mange drakter med navn på de vil for min skyld og selge de til folk som vil ha det. Det kan også gi inn penger til klubben. Men kampdrakta i seg selv skal være ren og uten spillernavn. Ser ingen grunn til å putte navn på en allerede overfylt RBK-kampdrakt, for det gir INGEN som helst penger til klubben. |
|
Back to top |
|
 |
Skip Proff

|
Posted: 08.10.2004 13:49 Post subject: |
|
|
troinndern skrev:
Nei, det vil jeg ikke...
Når yndlingsspilleren min legger opp, eller blir solgt om noen år, og da er det ikke vits med navnet lenger. (om ikke spilleren blir en legende da, men det tviler jeg på)
Hvem er yndlingsspilleren din da?? NÃ¥r han legger opp vil du ikke like han lenger????
Last edited by Skip on 08.10.2004 17:46; edited 1 time in total |
|
Back to top |
|
 |
Svennie Senior

|
Posted: 08.10.2004 16:01 Post subject: |
|
|
Jeg synes i hvertfall d hadde vært fint med navn bakpå draktene.d ser mye finere ut......... _________________ Rosenborg - Stolt fortid - Stor fremtid. |
|
Back to top |
|
 |
Baadshah/Tab Veteran

|
Posted: 08.10.2004 19:37 Post subject: |
|
|
duttend
Skrevet: 14.09.04 15:30
De kan lage hvor mange drakter med navn på de vil for min skyld og selge de til folk som vil ha det. Det kan også gi inn penger til klubben. Men kampdrakta i seg selv skal være ren og uten spillernavn. Ser ingen grunn til å putte navn på en allerede overfylt RBK-kampdrakt, for det gir INGEN som helst penger til klubben.
Hva sier du til en drakt med navne til spillern og minst mulig reklame?
RBK- jenta
Jeg synes i hvertfall d hadde vært fint med navn bakpå draktene.d ser mye finere ut.........
Vil bare si at jeg er enig med deg!  |
|
Back to top |
|
 |
duttend Proff
|
Posted: 09.10.2004 20:31 Post subject: |
|
|
Baadshah/Tab wrote: |
Hva sier du til en drakt med navne til spillern og minst mulig reklame?
|
Ååååh...
Det vil jo selvfølgelig bety mindre inntekter. Navn på spillerdrakter er totalt unødvendig. Nevn én god grunn. |
|
Back to top |
|
 |
Svennie Senior

|
Posted: 10.10.2004 12:16 Post subject: |
|
|
Baadshah/Tab
wrote:
RBK- jenta
Jeg synes i hvertfall d hadde vært fint med navn bakpå draktene.d ser mye finere ut.........
Vil bare si at jeg er enig med deg! [/quote]
Det er bra Draktene hadde vært mye finere med navn bakpå!!!!! _________________ Rosenborg - Stolt fortid - Stor fremtid. |
|
Back to top |
|
 |
Baadshah/Tab Veteran

|
Posted: 10.10.2004 14:21 Post subject: |
|
|
 |
|
Back to top |