View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
Clasiker Rutinert
|
Posted: 20.12.2018 00:22 Post subject: |
|
|
http://www.rbkweb.no/vis/13847
"I tillegg skal klubbløse Frank de Boer og Alkmaar-trener John van den Brom være aktuelle" _________________ Norsk fotballs lokomotiv! |
|
Back to top |
|
 |
Undergangen er nær Veteran

|
Posted: 20.12.2018 00:31 Post subject: |
|
|
Kamerat Ola wrote: | NÃ¥r er den turen ferdig? | Haugesund avis skrev "i slutten av uka" |
|
Back to top |
|
 |
Sløvsekken Veteran

|
Posted: 20.12.2018 00:32 Post subject: |
|
|
Kamerat Ola wrote: | Når er den turen ferdig? All den tid Horneland er tiltenkt en assistent-rolle regner jeg med at hovedtrener er spikra og at hovedtreneren kan selv velge assistenten sin. Hvis klubben skal velge assistent for hovedtrener uten at hovedtreneren skal kunne ha noen påvirkning på det snakker vi om en håpløs situasjon. |
Hovedtrener bør utvilsomt velge assistent selv. Når det er sagt kan det jo være tilfelle at en evt utenlandsk hovedtrener har bedt om at klubben finner en norsk assistent, som jo vil ha bedre kunnskap om norsk fotball enn en som kommer utenifra |
|
Back to top |
|
 |
Kamerat Ola Veteran
Joined: 13 Jan 2014 Posts: 7265 Location: South-west coast exile
|
Posted: 20.12.2018 00:34 Post subject: |
|
|
Så klart, hvis en hovedtrener har bedt klubben om å gjøre det ser jeg ingen problemer med det. |
|
Back to top |
|
 |
Zorbeltuss Veteran
|
Posted: 20.12.2018 00:40 Post subject: |
|
|
Vil anse det som urealistisk at noen har lyst til å gå fra å være sjef for AZ til oss uten å få sparken først. Med mindre kona insisterer på at de skal dra til Trondheim eller noe rart noe.
Men *hvis* vi kan fikse det så skal jeg si meg fornøyd med høyden på hylla vi ansatter fra. |
|
Back to top |
|
 |
Trolling? Senior
|
Posted: 20.12.2018 00:44 Post subject: |
|
|
Den saken på fremsiden til RBKWEB indikerer vell bare at Van den Brom er aktuell for Anderlecht ?
Og ikke RBK. _________________ Rosenborg! |
|
Back to top |
|
 |
robbie Veteran

|
Posted: 20.12.2018 09:51 Post subject: |
|
|
Hedon wrote: | Folk er på jobb. Trolig blir Horneland presentert når han er tilbake fra USA-tur, så kommer det forhåpentligvis mer info om veien og planene videre da. |
Det henger jo ikke på greip at Haugesund skal betale for å sende Horneland på tur til USA når han er på vei til en annen klubb.
Jeg skjønner at du bare refererer hva kildene dine sier. Men jeg tar gjerne en proxy-diskusjon! |
|
Back to top |
|
 |
Hedon Forumsjef

|
Posted: 20.12.2018 11:48 Post subject: |
|
|
Den turen har nok vært avtalt lenge og disse forhandlingene kom jo svært tett på - så det hadde jo vært rart å avlyse turen også. Grindhaug er vel ikke typen som drar til Amerikan på egen hånd, ser jeg for meg. |
|
Back to top |
|
 |
jorji Rutinert

|
Posted: 20.12.2018 12:16 Post subject: |
|
|
Eurosport wrote: |
– Jeg er ganske rolig, faktisk. Det er nok av trykk utenifra, men vi er rolig på at vi har en riktig prosess. Det er en prosess som er såpass viktig at det må ta den tiden det trenger for at vi skal være sikre på at vi gjør det rette, sier Bjørnebye.
Han fortsetter med å si at det ikke er lenge til oppkjøringen til 2019-sesongen starter, men at ting skal være på plass før det.
– Blir det før jul eller før nyttår?, spør programleder Carsten Skjelbreid.
– Kanskje, svarer en hemmelighetsfull Bjørnebye.
...................
Vi har en klar plan, en klar strategi og vi vet også hva vi er ute etter. Vi vet hva vi trenger og vi vet hva vi vil ha. Og det skal vi få til, sier han.
|
Pressekonferanse i morgen kanskje? |
|
Back to top |
|
 |
Kamerat Ola Veteran
|
Posted: 20.12.2018 12:24 Post subject: |
|
|
Det skal ha vært høy aktivitet på Brakka i dag selv om folk egentlig har ferie. Kan være ting begynner å røre på seg nå. |
|
Back to top |
|
 |
50prosenNT Rutinert
|
Posted: 20.12.2018 12:32 Post subject: |
|
|
nå må det for f*** skje noe snart  _________________ but but |
|
Back to top |
|
 |
henrifei Veteran
|
Posted: 20.12.2018 13:12 Post subject: |
|
|
har hørt på Rune Bratseth flere ganger i Viasat studioet, der snakker han ofte om hvordan bygge lag basert på sammhandling og klare roller og hva som skal til for å lykkes i europa. det er jo tempo og teknikk det snakkes om, det må da gå å overføre den tankegangen til klubben han sitter som styremedlem.
forventer at klubben tar tak i dette ! spillerene blir kalt profesjonell forballspiller. kansje på tide at de bygger opp fysikk og ferdighetene til å kunne forsvare den tittelen. hvis du ser litt utenfor Norge så ser du fort at de holder på med noe som ser ut som en annen idrett. |
|
Back to top |
|
 |
h b Veteran
|
Posted: 20.12.2018 13:18 Post subject: |
|
|
Jondahl wrote: | har hørt på Rune Bratseth flere ganger i Viasat studioet, der snakker han ofte om hvordan bygge lag basert på sammhandling og klare roller og hva som skal til for å lykkes i europa. det er jo tempo og teknikk det snakkes om, det må da gå å overføre den tankegangen til klubben han sitter som styremedlem.
forventer at klubben tar tak i dette ! spillerene blir kalt profesjonell forballspiller. kansje på tide at de bygger opp fysikk og ferdighetene til å kunne forsvare den tittelen. hvis du ser litt utenfor Norge så ser du fort at de holder på med noe som ser ut som en annen idrett. |
Tror forball er en annen idrett... _________________ http://www.youtube.com/wa...r_embedded |
|
Back to top |
|
 |
senador Legende
|
Posted: 20.12.2018 13:21 Post subject: |
|
|
Jondahl wrote: | har hørt på Rune Bratseth flere ganger i Viasat studioet, der snakker han ofte om hvordan bygge lag basert på sammhandling og klare roller og hva som skal til for å lykkes i europa. det er jo tempo og teknikk det snakkes om, det må da gå å overføre den tankegangen til klubben han sitter som styremedlem.
Rune Bratseth sier mye fornuftig, men han har aldri vært en mann som setter ord i handling. Helt konkret klarer jeg ikke å se hba han har gjort så fantastisk bra i RBK etter spillerkarrieren. |
|
Back to top |
|
 |
50prosenNT Rutinert
|
Posted: 20.12.2018 13:21 Post subject: |
|
|
Å henge ut folk pga en skriveleif er det bare nettroll i kommentardelen på VG som driver med. Det er ikke kult, og jeg lo hvertfall ikke...  _________________ but but |
|
Back to top |
|
 |

|
Posted: 20.12.2018 13:24 Post subject: |
|
|
Kamerat Ola wrote: | Det skal ha vært høy aktivitet på Brakka i dag selv om folk egentlig har ferie. Kan være ting begynner å røre på seg nå. |
Om det ikke blir pressekonferanse i dag og jeg sliter ut F5-tasten for ingenting, så får du regning i posten til jul.  |
|
Back to top |
|
 |
Kamerat Ola Veteran
|
Posted: 20.12.2018 13:28 Post subject: |
|
|
Jeg viderefører bare det fattern fikk høre fra en kamerat som jobber på området. Har ikke nevnt noe om pressekonf eller tidspunkt, men om det stemmer kan det tolkes dithen at ting begynner å komme på plass. |
|
Back to top |
|
 |

|
Posted: 20.12.2018 13:31 Post subject: |
|
|
 |
|
Back to top |
|
 |
Zarm93 Veteran
|
Posted: 20.12.2018 13:47 Post subject: |
|
|
Er vel fort 50-50 på om det skjer noe på den fronten i dag |
|
Back to top |
|
 |
Crimp Senior
|
Posted: 20.12.2018 13:56 Post subject: |
|
|
Nei da, de drøyer den til etter klokken 12 i morgen for å få inn noen små ekstra kroner på sesongkortene.  |
|
Back to top |
|
 |
Tværrliggern Proff

|
Posted: 20.12.2018 14:08 Post subject: |
|
|
Tenker at treneren som får jobben er såpass i uttakt med hva fansen forventer at de forsøker å legge avsløringen så tett opp til julemiddagen som mulig. Da er folk uansett så opptatte av å få vaska golv, bært ved og svidd svoren på juleribba at det plutselig er nyttår før folk tar innover seg at per Mathias høgmo eller Kjetil Rekdal har fått jobben. _________________ "My grammar is bad, but my meaning is good." |
|
Back to top |
|
 |
h b Veteran
|
|
Back to top |
|
 |
everlong Senior

|
|
Back to top |
|
 |
Konesseur Veteran
|
Posted: 20.12.2018 14:44 Post subject: |
|
|
Nei
 |
|
Back to top |
|
 |
doffen Veteran
|
Posted: 20.12.2018 14:46 Post subject: |
|
|
99.9 prosent sikre på at horneland er ny RBK trener. Spørsmålet er om det er som hovedtrener eller som assistent/medlem av et team. Er det hovedtrener vil jeg bli litt skuffet. Han er vel ikke en utpreget 433 trener? |
|
Back to top |
|
 |
|