View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
eksil Veteran

|
Posted: 05.12.2018 23:08 Post subject: |
|
|
Da kan man jo langt på veg si at vi er et kjøpelag. Siden vi kjøper et helt lag. Nesten. _________________ Du och jag Alfred. Ikke lenger fullt så gode venner. |
|
Back to top |
|
 |
Thulian Veteran

|
Posted: 05.12.2018 23:13 Post subject: |
|
|
At en trener skal sette som krav at han skal ha med seg 4 spillere er jo litt sært, i alle fall når snittprisen på de vil ligge på 7,5 mill per spiller.
De fleste som tar over en ny klubb går jo relativt grundig igjennom spillermaterialet, og tar valg etter det.
Nå er det jo slik at enkelte i RBK har jo blitt ganske grundig evaluert her, men det er vel ikke slik at det første en potensiell trenerkandidat for RBK gjør er å gå sirlig igjennom RBKWEB sine poster
Men for all del, morsomt med rykter, uansett om de er superløse og ubetydelige.
Får håpe vi får avklaringen snart, og at Bosz dukker opp asap. |
|
Back to top |
|
 |
Yv89 Veteran
|
Posted: 05.12.2018 23:20 Post subject: |
|
|
Men, 4 utlendinger inn? Hvilke utlendinger blir avskjediget da for å frigjøre plass på kvoten? Må bli Gersbach, Ogbu, Levi og muligens Matti det da? _________________ Rosenborg. Min lidenskap, andres hat! Reise rundt å bare pisse på! |
|
Back to top |
|
 |
sidney Veteran
|
Posted: 05.12.2018 23:22 Post subject: |
|
|
Høres i alle fall mye hyggeligere og mye mer sannsynlig ut enn at Coolen fortsetter med 20 mill i lønn. Den eneste kilden jeg har er Koteng i VG, men det som kommer der er i alle fall nok til å øke spenningen et par hakk. _________________ Å nei håret fins itj mest
Sler ut tenner'n på den første som sei hest |
|
Back to top |
|
 |
sidney Veteran
|
Posted: 05.12.2018 23:24 Post subject: |
|
|
Yv89 wrote: | Men, 4 utlendinger inn? Hvilke utlendinger blir avskjediget da for å frigjøre plass på kvoten? Må bli Gersbach, Ogbu, Levi og muligens Matti det da? |
Må ikke det.. Ingen av utlendingene er uunnværlig. Den eneste jeg virkelig ønsker å beholde er Mike. _________________ Å nei håret fins itj mest
Sler ut tenner'n på den første som sei hest |
|
Back to top |
|
 |
SHJINNJWÆST Rutinert
|
Posted: 05.12.2018 23:27 Post subject: |
|
|
Er ingen hold i noe av det siste som er linket. |
|
Back to top |
|
 |
SHJINNJWÆST Rutinert
|
Posted: 05.12.2018 23:31 Post subject: |
|
|
Først og fremst, vi kommer ikke til å betale en hovedtrener av det kaliberet vi er i stand til å få tak i 20 mill. Fullstendig tåkeprat fra noen som ikke skjønner hvilken dam vi tilhører.
Dette er i høyeste grad det jeg har snakket om tidligere. Den eneste trenerjakten foregår i media, og det er ingen reelle kandidater utover coolen og et frieri til en danske de har fått kontakt med den siste måneden |
|
Back to top |
|
 |
Slartibartfast Proff

|
Posted: 05.12.2018 23:34 Post subject: |
|
|
Hvordan vet du dette? _________________ It's hope in a hanging snore......
Fishing snore! |
|
Back to top |
|
 |
Kamerat Ola Veteran
Joined: 13 Jan 2014 Posts: 7265 Location: South-west coast exile
|
Posted: 05.12.2018 23:35 Post subject: |
|
|
Hvis vi hadde gått for Coolen hadde vi vel offentliggjort det allerede? Gleder meg til at du skal spise kledet ditt, forresten. Regner med det puttes opp på diverse SoMe. |
|
Back to top |
|
 |
Gla'trønder Junior
|
Posted: 05.12.2018 23:35 Post subject: |
|
|
SHJINNJWÆST wrote: |
og et frieri til en danske de har fått kontakt med den siste måneden |
hey hey hey! Ikke begynn å rull noen av de eggene du har lagt i Coolen-kurven over i Hjulmand-kurven! |
|
Back to top |
|
 |
Mustrum Ridcully Legende

|
Posted: 05.12.2018 23:42 Post subject: |
|
|
Hjulmand-kurv:
 _________________ Agbogbloshie park inspector.
Quis custodiet ipsos custodes? |
|
Back to top |
|
 |
Gla'trønder Junior
|
Posted: 05.12.2018 23:54 Post subject: |
|
|
Coolen-kurv med Shjinnjwæst egg:
 |
|
Back to top |
|
 |
Marieek Junior
|
Posted: 06.12.2018 00:00 Post subject: |
|
|
Rekdal |
|
Back to top |
|
 |
ricko11 Rutinert

|
Posted: 06.12.2018 00:11 Post subject: |
|
|
Hvis en ny trener vurderer troppen ut fra dette forumet ser vi ikke Andre Hansen og Birger Meling på banen neste år. De ble jo erklært både fotball -invalid og mer til i sommer. |
|
Back to top |
|
 |
Pappelg Veteran

|
Posted: 06.12.2018 00:13 Post subject: |
|
|
 |
|
Back to top |
|
 |
Thulian Veteran

|
Posted: 06.12.2018 00:31 Post subject: |
|
|
@ Mustrum og Gla'trøndern - STOR humor
For så vidt av Pappelg også  |
|
Back to top |
|
 |
Aristoteles Veteran

|
Posted: 06.12.2018 00:44 Post subject: |
|
|
Jeg synes vår nåværende spillerstall undervurderes kraftig. Vi har en av de beste spillerstallen rbk har hatt på lenge og om Nils A Eggen hadde ledet denne gjengen hadde de herjet seg gjennom eliteserien. Nå spiller vi uten en plan på hvordan vi skal spille så alle ser dårligere ut en de er. Er veldig fornøyd med rekrutteringen av spillere de senere årene. Trondsen,Adegbenro,Melling Benndtner er gode signeringer på ei hylle det er lenge siden vi har handlet på. Det satses på brakka og det er jeg sinnsykt fornøyd med. Vi må satse høyt for å bli bedre. De nevnte signeringene viser at man prøver å heve lista. Det må vi gjøre også på trenerfronten. Hjulmanden virker for meg basert på det lille som har kommet frem som en helt ok trener. Vi bør prøve på en Bendtnersignering som trener. Selvfølgelig ikke lett, men sjelden har vell muligheten for å få det til vært større. |
|
Back to top |
|
 |
PauloSilas Veteran

|
Posted: 06.12.2018 01:11 Post subject: |
|
|
SHJINNJWÆST wrote: | Først og fremst, vi kommer ikke til å betale en hovedtrener av det kaliberet vi er i stand til å få tak i 20 mill. Fullstendig tåkeprat fra noen som ikke skjønner hvilken dam vi tilhører.
Dette er i høyeste grad det jeg har snakket om tidligere. Den eneste trenerjakten foregår i media, og det er ingen reelle kandidater utover coolen og et frieri til en danske de har fått kontakt med den siste måneden |
Du blir anklaget for trolling og det som verre er, og jeg vet ikke om du faktisk har noe inside info eller ikke, men en ting skal du ha, du skriver utrolig morsomt. Kanskje er det bare min sære humor men den siste setningen der humret jeg godt over. Forhåpentligvis tar du feil, hvis ikke er det jo noe litt tragikomisk over hele styret og klubben _________________
Peter Storey wrote: | Det var inte bra för hans trovärdighet att bjuda 5 miljoner för en hästliknande spelare |
|
|
Back to top |
|
 |
moomoo Veteran

|
Posted: 06.12.2018 01:48 Post subject: |
|
|
6Strand wrote: | Jeg har hørt rykter om at den nye treneren er utenlandsk, krever 20 mill i lønn, og tar med seg fire spillere. Totalpakke på 50 mill. Jeg er usikker på om det er hold i dette, men ryktene kom fra en kar med gode kontakter i fotballmiljøet.
Noen som har hørt tilsvarende?
Edit: ble servert disse ryktene før løfaldli skrev sin kommentar. |
Hvis det er snakk om Hjulmand kan det tenkes at han plukker med seg 4 spillere?
Bartolec, Jensen, Skov og? men synes det høres veldig billig ut med 50mill totalpakke i såfall så det kan vell bare avskrives :/ _________________
Neeskens wrote: | Så kan dere sitere meg på at Carlo Holse er en av de mest oppskrytt er spillerene vi har hatt |
Emilie wrote: | Neeskens, trenger du å låne en tampong? |
|
|
Back to top |
|
 |
Konesseur Veteran
|
Posted: 06.12.2018 07:36 Post subject: |
|
|
Vi har jo en kjempefin trener i Coolen også. Så det her er jo egentlig snakk om et luksusproblem. |
|
Back to top |
|
 |
Ratatosk Veteran
|
Posted: 06.12.2018 08:39 Post subject: |
|
|
Konesseur wrote: | Vi har jo en kjempefin trener i Coolen også. Så det her er jo egentlig snakk om et luksusproblem. |
Hjelper ikke å være kjempefin, må være en dyktig trener også! |
|
Back to top |
|
 |
haavarl Forumsjef

|
Posted: 06.12.2018 08:51 Post subject: |
|
|
Coolen tar i snitt en tittel hver tredje måned han. Vanskelig å toppe det. _________________ Embrace science - resist ignorance |
|
Back to top |
|
 |
Frankiefourfingers Veteran

|
Posted: 06.12.2018 12:05 Post subject: |
|
|
obs obs! shinnwæææst har startet snikinnføringen av helgarderingsprosessen! |
|
Back to top |
|
 |
Hvit mann som pusher 50 Veteran
|
Posted: 06.12.2018 12:06 Post subject: |
|
|
Visse ting spøker man bare ikke med! _________________ Du och vi, Alfred - du och vi |
|
Back to top |
|
 |
emilalmas Junior
|
Posted: 06.12.2018 12:24 Post subject: |
|
|
Mulig dette er en brannfakkel, men jeg tror Rekdal og RBK kunne blitt en veldig god match. Han er den klare lederen dette laget trenger. Dessuten tror jeg han hadde blitt umåtelig populær blant fansen. Helt seriøst _________________ https://twitter.com/emalmas |
|
Back to top |
|
 |
|