| View previous topic :: View next topic |
| Hvem var banens beste spiller? |
| Arild Østbø |
|
44% |
[ 16 ] |
| Vegar Eggen Hedenstad |
|
2% |
[ 1 ] |
| Even Hovland |
|
0% |
[ 0 ] |
| Tore Reginiussen |
|
13% |
[ 5 ] |
| Mike Jensen |
|
2% |
[ 1 ] |
| Anders Trondsen |
|
0% |
[ 0 ] |
| Anders Konradsen |
|
2% |
[ 1 ] |
| Pål André Helland |
|
5% |
[ 2 ] |
| Nicklas Bendtner |
|
13% |
[ 5 ] |
| Samuel Adegbenro |
|
5% |
[ 2 ] |
| Birger Meling |
|
8% |
[ 3 ] |
|
| Total Votes : 36 |
|
| Author |
Message |
Mikkelsen Veteran

|
Posted: 24.11.2018 20:56 Post subject: |
|
|
| Elendig prestasjon. Vi er ikke bedre enn BodøGlimt og Ranheim. |
|
| Back to top |
|
 |
VÃ¥r Herre Proff
|
Posted: 24.11.2018 20:57 Post subject: |
|
|
Jeg tror du har misforstått noe dersom du mener at sparkingen av Kåre ledet til bejubling av Coolen, forresten, Konesseur. Sparkingen var et vanskelig men riktig valg. Så skal det tas et minst like viktig valg nå når ny hovedtrener skal inn. Coolen vil vi ikke ha. _________________ Herre går bra? |
|
| Back to top |
|
 |
Jitta138 Proff

|
Posted: 24.11.2018 20:58 Post subject: |
|
|
Ostbo 6
Hedenstad 3
Hovland 3
Tore 6
Meling 4
Jensen 7 BB
Trondsen 4
Konradsen 4
Helland 5
Bendtner 3
Samuel 3
Coolen 2
Lerkendal 10
Rosenborg 26 |
|
| Back to top |
|
 |
henrifei Veteran
|
Posted: 24.11.2018 21:00 Post subject: |
|
|
| faen for en nitrist sesong, ikke en verdig seriemester i 2017 eller i 2018. vi vinner bare fordi resten er ubrukelige |
|
| Back to top |
|
 |
oskisjunior Rutinert
|
Posted: 24.11.2018 21:00 Post subject: |
|
|
| Konesseur wrote: | | Jeg synes i grunnen litt synd på dem som bejublet sparkinga av Kåre og innsettelsen av Coolen. De stakkarene kan jo ganske enkelt ikke kritisere spillet uten å møte seg selv i døra. |
Nå er det vel ytterst få av dem som jublet over sparkinga, som samtidig jublet over at Coolen ble ansatt. Så denne kommentaren må du langt utpå landet med. Men det er tydelig basert på hele denne sesongen at sparkinga av Kåre var overmoden og riktig. Nå venter vi spent på ny trener. For jeg nekter å tro at det blir Coolen. |
|
| Back to top |
|
 |
zaphod81 Forumsjef

Joined: 23 Jan 2008 Posts: 11618 Location: Rett ved regnbuens ende
|
Posted: 24.11.2018 21:03 Post subject: |
|
|
Man kan veldig lett kritisere dette spillet, og samtidig være glad for at sparkinga av Kåre tross alt gav gull. Vårens Rosenborg var enda verre : som dette, men uten å sende spillere i angrep. Men laget trenger desperat en trener nå som faktisk har en troverdig plan for hvordan laget skal spille, kollektivt.
Det er så utrolig mye en og en. Pasning - mottak - orientere seg - mislykkes - støttepasning. Ikke en jævel som tar et løp kun for å åpne for andre. Ingen plan for hva de vil når de mottar ball i rom.
Og hva er vitsen med å angripe langs kantene når innleggskvaliteten er såpass elendig? Seriøst, Hedenstad skulle hatt bank, og Helland skyter jo hver gang han er i god innleggsposisjon.
Nei, det er behov for store endringer, og veldig klare instrukser på hva som er akseptabel kvalitet i innsats og utførelse. |
|
| Back to top |
|
 |
Konesseur Veteran
|
|
|
| Vår Herre wrote: | | Jeg tror du har misforstått noe dersom du mener at sparkingen av Kåre ledet til bejubling av Coolen, forresten, Konesseur. Sparkingen var et vanskelig men riktig valg. Så skal det tas et minst like viktig valg nå når ny hovedtrener skal inn. Coolen vil vi ikke ha. |
Kåre ut og Coolen inn var en transaksjon. Dette henger sammen. Spillet er nitrist. All kritikk mot spillet nå er en latterliggjøring av egen bejubling av Kåres avgang og Coolens innsettelse. |
|
| Back to top |
|
 |
Knowrud Veteran
|
|
|
Kan vi bli ferdig med Kåre vs. Coolen nå? Han har saksøkt klubben vi elsker, good riddance  |
|
| Back to top |
|
 |
Zarm93 Veteran
|
Posted: 24.11.2018 21:05 Post subject: |
|
|
Østbø: 6
Hedenstad: 3
Reginiussen: 5
Hovland: 3
Meling: 4
Jensen: 4
Trondsen: 4
Konradsen: 4
Helland: 4
Bendtner: 5
Adegbenro: 4 |
|
| Back to top |
|
 |
oskisjunior Rutinert
|
Posted: 24.11.2018 21:05 Post subject: |
|
|
Østbø 5
Hedenstad 3
Reg 6 BB
Hovland 4
Meling 4
Konradsen 2
Mike 4
Trondsen 4
Lord 3
Samuel 4
Helland 4 |
|
| Back to top |
|
 |
O-Rex Veteran

Joined: 30 Aug 2005 Posts: 2187 Location: Oslo, 54 mil fra Mekka
|
Posted: 24.11.2018 21:08 Post subject: |
|
|
Sønnen til Tore kan Rosenborgsangen. Lord, not so much.... _________________ Her burde det stått noe kult. |
|
| Back to top |
|
 |
Knowrud Veteran
|
Posted: 24.11.2018 21:09 Post subject: |
|
|
Østbø 6 BB
Hedenstad 3
Hovland 2
Reginiussen 5
Meling 4
Jensen 6
Trondsen 4
Konradsen 4
Helland 4
Bendtner 3
Adegbenro 3 |
|
| Back to top |
|
 |
Torgeir Rutinert
|
Posted: 24.11.2018 21:11 Post subject: |
|
|
Fine jubelscener her nå da. Må jo like det  |
|
| Back to top |
|
 |
henrifei Veteran
|
Posted: 24.11.2018 21:13 Post subject: |
|
|
| neste gang Helland med flere sier at de skal smelle til, sende alle i angrep og spille underholdene fotball. skal jeg holde meg langt vekk fra stadion og tv. faen meg samme nitriste greiene HVER gang |
|
| Back to top |
|
 |
OrionPax Forumsjef

|
Posted: 24.11.2018 21:59 Post subject: |
|
|
| Konesseur wrote: | | Kåre ut og Coolen inn var en transaksjon. Dette henger sammen. Spillet er nitrist. All kritikk mot spillet nå er en latterliggjøring av egen bejubling av Kåres avgang og Coolens innsettelse. |
Det her er jo bare vås. Kåre ut var én ting, Coolen inn var en midlertidig plasterlapp og konsekvens av dette.
Hvis du hadde vært ærlig når du forsøker å representere dine meningsmotstanderes holdninger tror jeg du ville finne at veldig veldig få av de som ville ha Kåre ut samtidig
1) tror Coolen er rette mannen for RBK
2) mener RBK under Coolen spiller opp mot potensialet
Vi måtte ha NOEN inn når Kåre ble kastet ut. Det går HELT fint å mene at Kåre ut var riktig, og samtidig være kritisk mot det den midlertidige vikaren har fått til. Magefølelsen sier at forumet på det jevne har landet på at Kåre ut nok var korrekt, og at Coolen tok tak i noen meget nødvendige problemer Kåre etterlot seg, men på det jevne ikke har vist noe som tilsier at han er den rette for oss fremover. _________________ Rosenborg for alltid - uansett! | Troillprat.no |
|
| Back to top |
|
 |
Konesseur Veteran
|
Posted: 24.11.2018 22:10 Post subject: |
|
|
Coolen inn og KÃ¥re ut ble vel presentert omtrent samtidig. Sammenhengen mellom begivenhetene er krystallklar.
Jeg kan, uten å være patetisk, si at spillet er råttent nå. |
|
| Back to top |
|
 |
VÃ¥r Herre Proff
|
Posted: 24.11.2018 22:14 Post subject: |
|
|
Det kan vi andre også. Kåre har ikke monopol på råttent spill. _________________ Herre går bra? |
|
| Back to top |
|
 |
OrionPax Forumsjef

|
Posted: 24.11.2018 22:17 Post subject: |
|
|
Det skjedde samtidig. Det betyr ikke at styret bestemte seg at KÃ¥re skulle ut fordi Coolen skulle inn. KÃ¥re skulle ut var det de bestemte seg for. Ferdig.
Så, ganske umiddelbart, måtte de ha noen på trenerbenken mens de lette etter ny hovedtrener (noe de ikke ville gjøre med Kåre på hemmelig oppsigelse). De så først innad i klubben, sjekket med Coolen, og han var interessert. Da hadde de den midlertidige løsningen de trengte.
Det ene kom som en konsekvens av det andre. Selvfølgelig er det dermed en sammenheng, men målet med å sparke Kåre var ikke å få inn Coolen. Skulle de likevel ende med Coolen skal jeg være førstemann på barrikadene som roper på fallit.
Jeg er sikker på at du med formuleringen din synes du er underfundig og subtil i å si at de som var for Kåre ut og skulle være kritiske til spillet nå er patetiske uten å egentlig si det. Then again, du mener jo i fullt alvor at vi sannsynligvis hadde vunnet Champions League innen fire sesonger om Kåre hadde fått fortsette og det forklarer vel det meste. _________________ Rosenborg for alltid - uansett! | Troillprat.no |
|
| Back to top |
|
 |
Zorac Forumsjef

|
Posted: 24.11.2018 22:28 Post subject: |
|
|
Hehe, det er så fantastisk med folk som må tillegge meningsmotstandere meninger for å forsterke sin egen. Det har vært veldig mye stråmannsretorikk her på bruket i år. Få det bort.
For ordens skyld: Setningen "jeg synes det var riktig å sparke Kåre og Erik da fotballen de leverte var for dårlig" er en setning som står fint på egne bein. Den omhandler kun det som står i setningen - uten noe om og men. Den sier ingen ting om hva man mener om Coolen, den kommende permanente løsningen, hvem som sparket, eller hvordan det ble gjort. Det betyr bare at man synes at det ble gjort var riktig - punktum. _________________ Influencer™ |
|
| Back to top |
|
 |
Konesseur Veteran
|
Posted: 24.11.2018 22:33 Post subject: |
|
|
| Vår Herre wrote: | | Det kan vi andre også. Kåre har ikke monopol på råttent spill. |
Ja, tenker man sånn ble jo sparkinga ekstra riktig.
Det å fremstå som patetisk er en ærlig sak tross alt.
Tips for å slippe tidlig juleferie fra RBKweb: La være å antyde at andre er patetiske. --Mod |
|
| Back to top |
|
 |
Konesseur Veteran
|
Posted: 24.11.2018 22:39 Post subject: |
|
|
TÃ¥ler ikke sannheten servert... javel.
Jeg kan i hvert fall si at spillet er forferdelig. |
|
| Back to top |
|
 |
haavarl Forumsjef

|
Posted: 24.11.2018 22:48 Post subject: |
|
|
Ã… kalle VÃ¥r Herre patetisk, da veit du at du ligger tynt an!
 _________________ Embrace science - resist ignorance |
|
| Back to top |
|
 |
Kamerat Ola Veteran
Joined: 13 Jan 2014 Posts: 7402 Location: South-west coast exile
|
Posted: 24.11.2018 22:49 Post subject: |
|
|
| Det var elendig under Kåre, og det har det vært under Coolen. Heldigvis er ingen av dem treneren vår når vi triller i gang i 2019. |
|
| Back to top |
|
 |
WT62 Veteran
|
Posted: 24.11.2018 23:19 Post subject: |
|
|
Ok feiring, kampen elendig som de fleste hjemmekampene i år. Ganske betegnende at de annonserer restebilletter til cupfinalen en uke før kampen.
Aldri skjedd før. |
|
| Back to top |
|
 |
VÃ¥r Herre Proff
|
Posted: 24.11.2018 23:22 Post subject: |
|
|
Ja, jeg skal gi deg den Konesseur, gudfryktig er du faen ikke. _________________ Herre går bra? |
|
| Back to top |
|
 |
|