Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene. Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.
På tide med en OK kamp igjen. Det Startlaget som hadde oss på hælene med sitt B lag på torsdag tapte 4-1 for Sandefjord med førsteoppstillingen sin.....
Tenkte på det samme. Han vurderer altså Bendtner til vår dårligste spiller i dag. NB må virkelig ha gjort han noe. Synd at Bardal ikke klarer å la personlig følelser ligge. _________________ Rosenborg e laget!
Konradsen fortjener vel denne, men den eneste backen jeg så på benken var Trond Henriksen. Troppen. _________________ "Det er viktig å gå på banen for å være best mulig sjøl. Men det er langt viktigere å gå på banen for å gjøre medspillerne gode."
På tide med en OK kamp igjen. Det Startlaget som hadde oss på hælene med sitt B lag på torsdag tapte 4-1 for Sandefjord med førsteoppstillingen sin.....
Har vanskelig for å ta ham seriøst når han gir kreative og skapende Bendtner, dog i noen tilfeller litt sløv/upresis, samme karakter som Søderlund.
"Folkebørsen" i Adressa er ingen fasit, like lite som Bardals børs er det, men ta det i det minste som en indikasjon på hvor sistnevntes synsing avviker mest da i alle fall.
Bardals karakter først. Deretter "Folkebørsen" som den er i skrivende stund.
Hansen 5 - 6,1
Dahl Reitan 5 - 5,9
Hovland 6 - 5,5
Reginiussen 5 - 5,7
Meling 5 - 5,7
Denic 4 - 5,4
Trondsen 6 - 5,5
Helland 8 - 8,1
Jensen 5 - 6,3
Bendtner 4 - 6
Søderlund 4 - 4,1
Å erbečić 5 - 5,3 _________________ "Det er viktig Ã¥ gÃ¥ pÃ¥ banen for Ã¥ være best mulig sjøl. Men det er langt viktigere Ã¥ gÃ¥ pÃ¥ banen for Ã¥ gjøre medspillerne gode."
Tenkte på det samme. Han vurderer altså Bendtner til vår dårligste spiller i dag. NB må virkelig ha gjort han noe. Synd at Bardal ikke klarer å la personlig følelser ligge.
Det samme gjør Stubbelur som i tillegg gir Søderlund 6 på sin børs. Kan lure på fotballforståelsen til enkelte...
Neida, det er selvfølgelig i din fulle rett. Det er mulig jeg blir litt blendet av offensive bidrag, og ignorerer de defensive. Jeg synes han prøver på det riktige veldig ofte, men i første så ble han for upresis. I andre så kommer han på herlige raid, han kombinerer fint, løper inn i rom og forserer ledd.
Dette er noe laget har manglet i lang tid, foruten de kampene Jensen er i slag. Synes de er veldig like som spillertyper, men Denic minner ennå mer om Strand.
Jeg tror Denic kommer til å bli helt konge for oss med tid og tillit.
Her skivebomma jeg nok litt.
i andre omgang ble jeg distraert en smule over konstante tilbakemeldinger fra Kraftlaget om at jeg var absolutt nødt til å stikke innom "kontoret" for det var snakk om å legge en kabel eller flere.
etter forstyrrelser og et møte som nok dro ut en smule takket være et eksklusivt innspill fra Frode Øverli fikk jeg med meg resten av kampen men ifølge tilbakemeldingene fra øverste hold så har jeg tydeligvis ikke fått med meg essensen av innholdet i andre omgang, da særs at Mr.Denic spilte seg opp.
det er bare å beklage _________________
Neeskens wrote:
Så kan dere sitere meg på at Carlo Holse er en av de mest oppskrytt er spillerene vi har hatt
Posted: 04.11.2018 23:36 Post subject:
Det vil jeg bare ha sagt larsarus, jeg setter meget stor pris på Gifsene dine. _________________ Agbogbloshie park inspector.
Quis custodiet ipsos custodes?
Bendtner 2 bonuspoeng på fantasy og. Vet ikke hvordan de poengene settes jeg
Så vidt jeg har oppfattet er det ekspertene til Eurosport som deler ut henholdsvis 3, 2 og 1 bonuspoeng basert på egen synsing.
Jeg ville gitt til Helland, Jensen og Bendtner, så 2 til Bendtner er innenfor. _________________ "Det er viktig å gå på banen for å være best mulig sjøl. Men det er langt viktigere å gå på banen for å gjøre medspillerne gode."
Producer - 1. Tv-seere trenger Ikke 4 repriser av lomper som enhver 6Ã¥ring ville tatt i fast grep, heller ikke av innlegg som keeper plukker enkelt og diverse andre ufarligheter. Ballen skal aldri kunne forflytte seg fra rossbach til hansen uten at man ser noe av det som skjer i mellom.
Posted: 05.11.2018 03:06 Post subject:
Iziba Jaja wrote:
JohnTiger wrote:
hendrix wrote:
Lurer på hva Bendtner har gjort mot Kai Bardal;
"Startet et par lovende angrep for begge lag. 4"
Tenkte på det samme. Han vurderer altså Bendtner til vår dårligste spiller i dag. NB må virkelig ha gjort han noe. Synd at Bardal ikke klarer å la personlig følelser ligge.
Det samme gjør Stubbelur som i tillegg gir Søderlund 6 på sin børs. Kan lure på fotballforståelsen til enkelte...
Bendtner hadde et par fryktelige feilpasninger, av den typen som man blir straffet for i Europa, men som går upåaktet hen i Eliteserien. Defor fikk han et trekk, han hadde flere gode bidrag framover. Søder var god uten ball, hvor han binder opp forsvarere og skaper rom for både Helland og Bendtner, derfor 6. Kanskje burde han hatt 5, men jeg tar ikke disse børsene så jævla seriøst, siden snittet gjerne er nærmere sannheten enn en enkelt persons børs uansett.
Men sorry for min totalt fraværende fotballforståelse. Kan ikke du stille med fasit, siden du tydeligvis har alle svarene?
Om børssettingen til Bardal er omdiskutert så synes jeg kampanalysen hans er spot on i dagens Adressa. Vi spiller oss inn i trøbbel istedenfor ut av trøbbel når vi prøver å spille oss ut bakfra, tar dårlig vare på kontringer og nok en gang , våre forsøk på høyt press er individuelt og lite aggressivt.
Vi vinner slike kamper greit ved at vi har bedre spillere enn motstander, ikke fordi vi har bedre taktikk eller samhandling.
Deri ligger også årsaken til at vi får grisebank i EL.
Joined: 23 Jan 2008 Posts: 11618 Location: Rett ved regnbuens ende
Posted: 05.11.2018 09:58 Post subject:
Jeg så ikke kampen på grunn av egen kamp, så noen store tanker eller vurderinger av korrektheten til Bardals og andres børser skal jeg ikke prøve meg på. Men:
- Involveringene til Bendtner rundt de to første målene våre er det som skaper sjansen. Det første innlegget er sånt vi har savnet sårt fra kantene våre, og stikkpasningen til Jensen gjennom ledd har vi dessverre ikke midtbanespillere som mestrer. Vi trenger spillere som forsøker på, og klarer, sånne nøkkelpasninger, så da er det litt kontraproduktivt å slakte enhver feilpasning, og hyklerisk å samtidig klage over spillere som velger støtte framfor risiko.
- Jeg registrerer at noen ville hekte Odd-scoringen på Denic; vel blir han fraløpt av sin mann på corneren (noe som er litt vanskelig å unngå uten veldig draktriving når de står 'alene' borte fra de andre), men det er jo vitterlig Ruud som trekker seg bakover og vekk fra Serbecic(?) som scorer målet, ikke Denic sin mann.
- Det er godt å se selvtilliten til Helland på en åpen avslutning fra seksten meter. Enkelt og greit ned i langhjørnet, der andre ville blåst den utenfor i keeperhjørnet. Eksempel til etterfølgelse.
Hansen - 7 igjen er han vår viktigste spiller.
Reitan - 5 burde hatt 6 for måten han takler lite tillit og inn med 100% innsats
Tore - 6 Tore er maskin
Serbecic - 5 helt grei
Hovland - 5 helt grei
Meling - 8 Elsker denne fyren! +1 for å gi bort drakta etter kamp
Trondsen - 6 nok en god kamp
Jensen - 8 Er som en illsint terrier, går foran i krigen
Denic - 6 laber 1.omg, tar seg opp og leverer mye bra
Bendtner - 7 får +1 for at han endelig gjør løp og jobber på
Søder - 5 helt grei
Helland - 8 BB har begynt å gjøre seg klar for ny hattrick på ullevål.
Posted: 05.11.2018 11:41 Post subject:
zaphod81 wrote:
- Jeg registrerer at noen ville hekte Odd-scoringen på Denic; vel blir han fraløpt av sin mann på corneren (noe som er litt vanskelig å unngå uten veldig draktriving når de står 'alene' borte fra de andre), men det er jo vitterlig Ruud som trekker seg bakover og vekk fra Serbecic(?) som scorer målet, ikke Denic sin mann.
Ruud er "bare" 184 cm i følge Wikipedia. At han i hele tatt skal få komme til heading midt i feltet på en corner når vi har Serbesic, Søderlund, Bendtner, og Hovland på banen er svakt av flere. Han hopper jo ikke en gang - han må sågar bøye seg ned for å stusse inn ballen upresset fra 4-5 meter midt foran mål. Ballen skal selvsagt aldri komme dit. _________________ Influencer™