| View previous topic :: View next topic |
| Author |
Message |
Pirlo Veteran
|
Posted: 29.09.2018 14:34 Post subject: |
|
|
| Mourinho trolig ledig på markedet snart. Hadde den gemenne forumhop godtatt han som trener, selv om det trolig hadde gått på akkord med Rosenborgs prinsipper om offensiv og angrepsvillig fotball? |
|
| Back to top |
|
 |
Stubbelur Veteran

|
Posted: 29.09.2018 14:42 Post subject: |
|
|
| Ikke faen. Han passer bedre i Molde. |
|
| Back to top |
|
 |
Zorac Forumsjef

|
Posted: 29.09.2018 14:45 Post subject: |
|
|
Rimelig hypotetisk, men nei. Vrang, ufin og usjarmerende type som kan spore mer eller mindre all suksess til en fotballfilosofi som er diametral motsatt av hva jeg liker og klubben er bygget på. Gullet med Chelsea fikk jo Hamréns Rosenborg til å fremstå som Nederland på 70-tallet. _________________ Influencer™ |
|
| Back to top |
|
 |
Bye Veteran
|
Posted: 29.09.2018 18:24 Post subject: |
|
|
| Vel, med Kotengs uttalelse om at 2 sesonger er maks for en trener i Rosenborg (noe á la det i alle fall) så slipper vi jo unna den forsmedelige 3.sesongen som _ALLTID_ går til helvete for "the special one".. |
|
| Back to top |
|
 |
Kamerat Ola Veteran
Joined: 13 Jan 2014 Posts: 7407 Location: South-west coast exile
|
Posted: 29.09.2018 19:20 Post subject: |
|
|
| Hvis alle kan komme med sine drømmetrenere vil jeg slå et slag for Maurizio Sarri. Makan til deilig fotball skal du leite lenge etter. |
|
| Back to top |
|
 |
kkakk Rutinert

|
Posted: 29.09.2018 20:12 Post subject: |
|
|
Med dagens tobakkpriser tror jeg det blir svært vanskelig  |
|
| Back to top |
|
 |
Flabbergast Veteran
|
Posted: 29.09.2018 21:22 Post subject: |
|
|
| Hadde takket ja til Mourinho selv om jeg aldri har likt noen av lagene han har trent |
|
| Back to top |
|
 |
Francisco Clementine Veteran
|
Posted: 29.09.2018 21:24 Post subject: |
|
|
| Utrecht er ute etter tidligere Ajax- og Dortmund-trener Peter Bosz. Er ikke det en klubb RBK bør kunne konkurrere med når det kommer til attraktivitet for trenere? |
|
| Back to top |
|
 |
KitWalker Veteran

|
Posted: 29.09.2018 22:12 Post subject: |
|
|
| Jo. Helt klart. Han bør jo være en av kandidatene som Er på lista ja. |
|
| Back to top |
|
 |
Kamerat Ola Veteran
|
Posted: 30.09.2018 13:44 Post subject: |
|
|
| Hvis det stemmer bør vi være på ballen. Kanskje min favorittkandidat som potensielt er mulig å hente hit. |
|
| Back to top |
|
 |
Undergangen er nær Veteran

|
Posted: 30.09.2018 14:23 Post subject: |
|
|
Bosz også aktuell for San Jose Earthquakes:
| Quote: | | ESPN FC can confirm that the Quakes have spoken with [...] Bosz |
|
|
| Back to top |
|
 |
Kamerat Ola Veteran
|
Posted: 30.09.2018 15:15 Post subject: |
|
|
| Her må vi da være frampå. Alt annet blir for dumt. |
|
| Back to top |
|
 |
Mikkelsen Veteran

|
Posted: 30.09.2018 20:39 Post subject: |
|
|
| OGS burde være en kandidat. |
|
| Back to top |
|
 |
Flabbergast Veteran
|
Posted: 30.09.2018 20:50 Post subject: |
|
|
 |
|
| Back to top |
|
 |
trondh Veteran
|
Posted: 30.09.2018 22:41 Post subject: |
|
|
| Mikkelsen wrote: | | OGS burde være en kandidat. |
Nei, at han evner å fyre opp misunnelige lillebror til full innsats mot storebror er ikke mer enn det en bør forvente.
Jevnt over traff han heldig med perioden sin i første runde i Molde, både med at RBK var talentløse og at han arvet en relativt god spillerstall på tur opp.
SÃ¥ var han heldig med tidspunktet han dro, da utviklingen forlengst hadde stoppet opp.
I dagens kamp foretok han byttene for seint. Det resulterte i at vi kom inn i en kamp, dessverre var vi for udugelige til å skape mer enn ett skudd på mål...
Coolen er fortsatt heller ikke riktig mann. |
|
| Back to top |
|
 |
Kai88 Veteran
|
Posted: 01.10.2018 08:47 Post subject: |
|
|
| OGS er en yngre Kåre med dårligere people skills. Falt fullstendig gjennom i motgang, og er ikke mer enn noen mnd siden han holdt på å få fyken selv. For ikke å nevne voldtektssaken. Kapteinsvalget reflekterer dårlig. |
|
| Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
Posted: 01.10.2018 23:15 Post subject: |
|
|
– Det er lite grunnlag for å si at mye har endret seg. Coolen har fått tilbake en del spillere fra skade også. Jeg ser ikke helt den klare røde tråden, og det er ikke sikkert Kåre ville hatt dårligere resultater. Bortsett fra mot Molde har RBK vunnet sånn akkurat, litt på samme viset som de gjorde før. Men resultatene slår ihjel alt, og det er vanskelig å kritisere, sier Skammelsrud.
– Jeg synes ikke man kan si at under Rini Coolen er alt mye bedre enn under Kåre. Selv om det ser ut som han har tenkt litt mer fremover, er det fortsatt et stykke igjen. Laget scorer fortsatt ikke nok mål, og publikumssnittet har gått ned, sier Mini.
(...)
Mens Skammelsrud ikke depper veldig over tapet mot Molde, er han klar på at eksamensperioden for RBK og trener Coolen begynner nå.
– Det er på torsdag laget må bevise hvor langt de har kommet. Det er nå eksamenstiden begynner. De tre neste kampene i Europa er Coolens eksamen for meg. Seks poeng eller mer er over pari, men også fire poeng kan være godkjent. Da har RBK virkelig tatt et steg, sier han.
Les mer: RBK-legendenes dom: – Han har styrket sitt kandidatur |
|
| Back to top |
|
 |
Torgeir Rutinert
|
|
| Back to top |
|
 |
Kamerat Ola Veteran
|
Posted: 02.10.2018 15:54 Post subject: |
|
|
| Lista har blitt mindre, Coolen er der fortsatt, flere profiler er positive til Coolen. |
|
| Back to top |
|
 |
Kai88 Veteran
|
Posted: 02.10.2018 15:55 Post subject: |
|
|
| Håper vi ikke utelukkende ser på poengsamling, men også hvordan laget fremstår. |
|
| Back to top |
|
 |
larsarus Legende

|
Posted: 02.10.2018 16:01 Post subject: |
|
|
| Hadde tatt seg ut at de hadde gått ut med sak nå med "Lista har blitt kortere. Det blir *ikke* Coolen neste år." |
|
| Back to top |
|
 |
Henri Legende

|
Posted: 02.10.2018 16:01 Post subject: |
|
|
Det vil være absurd hvis man ikke ser på hvordan laget fremstår, styret sparket jo ikke Kåre på dårlige resultater.
Tipper at offisielt så kommer Coolen til å "stå på lista" helt til vi har ansatt ny trener. Unngår uro på den måten. |
|
| Back to top |
|
 |
EspN Veteran
|
Posted: 02.10.2018 17:29 Post subject: |
|
|
Jeg skjønner godt at coolen vil håndtere flere formasjoner og måter og spille på.
Men er det ikke lurt og drille vanlige 4-3-3 om og om igjen,SÃ¥ det sitter i ryggmargen.
Fort gjort det blir verken fugl eller fisk om vi driller litt på alt. |
|
| Back to top |
|
 |
FanFraSør Rutinert
|
Posted: 02.10.2018 17:41 Post subject: |
|
|
Coolen er jo ikke videre heldig med situasjonen for de 3 viktige kampene fremover. Stallen nå er svakere enn noen gang før i sesongen pga skader på Bendtner og Meling + Samuel og Helland. Før i sesongen har Meling og Bendtner vært tilgjengelige og Helland litt fra og til.
Tror ikke vi skal være for optimistiske med de neste kampene, særlig i E.L. Når de 4 endelig er tilbake så er de sikkert ikke i kjempe form heller.
Jeg håper vi får en riktig god trener inn, men klarer vi ikke det så håper jeg klubben sier rett ut at Coolen får fortsette 1 år mens de fortsetter å lete, venter på at riktig person blir tilgjengelig. Bedre å fortsette med Coolen enn å gå for B eller C trener bare for å ansette en ny. Jeg heller håper ikke Coolen er førstevalg, men han har gjort en bra jobb omstendighetene tatt i betraktning og med spillere tilbake, noen nye inn, og en sesongoppkjøring får han nok satt mye mer preg på laget. _________________ Når Nils Arne snakker, lytter man! (Gammelt visdomsord fra Brakka) |
|
| Back to top |
|
 |
Torgeir Rutinert
|
Posted: 02.10.2018 21:43 Post subject: |
|
|
| FanFraSør wrote: | Coolen er jo ikke videre heldig med situasjonen for de 3 viktige kampene fremover. Stallen nå er svakere enn noen gang før i sesongen pga skader på Bendtner og Meling + Samuel og Helland. Før i sesongen har Meling og Bendtner vært tilgjengelige og Helland litt fra og til.
Tror ikke vi skal være for optimistiske med de neste kampene, særlig i E.L. Når de 4 endelig er tilbake så er de sikkert ikke i kjempe form heller.
Jeg håper vi får en riktig god trener inn, men klarer vi ikke det så håper jeg klubben sier rett ut at Coolen får fortsette 1 år mens de fortsetter å lete, venter på at riktig person blir tilgjengelig. Bedre å fortsette med Coolen enn å gå for B eller C trener bare for å ansette en ny. Jeg heller håper ikke Coolen er førstevalg, men han har gjort en bra jobb omstendighetene tatt i betraktning og med spillere tilbake, noen nye inn, og en sesongoppkjøring får han nok satt mye mer preg på laget. |
Enig i dette.  |
|
| Back to top |
|
 |
|